201102-w-travel-fees-car-insurance

Θεωρώ δεδομένο πως τα επόμενα χρόνια, εξαιτίας των νέων τεχνολογιών που κάνουν την εμφάνιση τους κάθε μήνα, θα γίνει συζήτηση για τα προσωπικά δεδομένα. Όμως, μία έρευνα που έγινε στις Η.Π.Α., δείχνει πως ο κόσμος είναι περισσότερο διατεθειμένος να παρέχει πρόσβαση σε αυτά, αν έτσι θα κερδίσει κάποιου είδους έκπτωση.


Οι ασφαλιστικές εταιρίες, προσφέρουν την επιλογή ενός προγράμματος κατά το οποίο συλλέγουν δεδομένα είτε μέσω των συστημάτων infotainment με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα οχήματα, είτε μέσω συσκευών που συνδέονται στην OBD θύρα του αυτοκινήτου. Κάποιες ασφαλιστικές συλλέγουν “βασικές” πληροφορίες όπως  η απόσταση που διανύθηκε και η ώρα στην οποία διανύθηκε, αν ήταν ημέρα ή νύχτα και τι ώρα ήταν κλπ ενώ άλλες ασφαλιστικές, παρακολουθούν ακόμα και το πόσο γρήγορα επιταχύνει και επιβραδύνει ο οδηγός, πού πήγε, πότε πήγε κλπ. Ο λόγος ύπαρξης τέτοιων προγραμμάτων είναι η σημαντική βελτίωση που προσφέρουν στον υπολογισμό της πιθανότητας ατυχήματος του υποψήφιου πελάτη.

Όσον αφορά στην έρευνα, μόλις το 15% των οδηγών ηλικίας 18-29 δήλωσαν πως διστάζουν να παραχωρήσουν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα υπογράφοντας αυτόν τον νέο τύπο ασφάλισης με τον οποίο παρέχεται έκπτωση έως και 30%. Αλλά ενώ το ποσοστό είναι χαμηλό για τους νέους που έχουν συνηθίσει να μοιράζονται προσωπικά δεδομένα στα social media, δεν ισχύει το ίδιο για τους μεγαλύτερους σε ηλικία. Σε οδηγούς ηλικίας 50-64 ετών, το ποσοστό αυτό σχεδόν διπλασιάζεται. Σε γενικές γραμμές πάντως, το ποσοστό των οδηγών που ανησυχούν για τα προσωπικά τους δεδομένα και προσπαθούν να τα προστατέψουν ακόμα και αν πληρώσουν περισσότερο για ασφάλεια, έπεσε από το 25% στο 20.