2014-Peugeot-RCZ-R

Το serial σχετικά με την αντικατάσταση ή μη του Peugeot RCZ, ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2014, όταν το αφεντικό της Peugeot, Maxime Picat, δήλωνε ότι το Γαλλικό coupe θα αποκτήσει και δεύτερη γενιά. Τότε ήταν σημαντική η εξέλιξη αφού το πλάνο της PSA έκανε λόγο για μείωση των προσφερόμενων μοντέλων από τα 45 στα 26 μέχρι το 2020.

Την σκυτάλη των δηλώσεων, πήρε το αφεντικό του αφεντικού, ο CEO του PSA, Carlos Tavares που ανέφερε τον Σεπτέμβριο του 2014 ότι το RCZ μάλλον θα καταργηθεί αφού δεν ταιριάζει τόσο στο προφίλ της εταιρίας. Φυσικά, διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές, δεν μπορούσε κάποιος να παραβλέψει τις χαμηλές πωλήσεις και το ακόμα χαμηλότερο περιθώριο κέρδους του μοντέλου που σίγουρα έπαιξαν έναν ρόλο στην απόφαση.

Τώρα, ο Maxime Picat, με τα μοντέλα να μειώνονται περαιτέρω από τα 26 στα 13 μέχρι το 2022, φαίνεται να μπαίνει στην γραμμή του Tavares, αφού στο περιθώριο της έκθεσης της Shanghai, δήλωσε:

Αν σας πω ότι τα 13 πιο σημαντικά μοντέλα που πουλάμε αντιστοιχούν στο 95% των πωλήσεων και περίπου στο 100% των κερδών, θα καταλάβετε γιατί αυτό είναι απαραίτητο.

Αγαπώ το RCZ αλλά θέλω να εστιάσουμε στην πλήρη εκμετάλλευση του κορμού της γκάμας μας, από το Peugeot 108 και πάνω και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Για κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα, μπορούμε να διαλέξουμε ιδιότητες και να είμαστε οι καλύτεροι. Το κυνήγι niches είναι για premium μάρκες. Εμάς, απλά μας αποσπά την προσοχή.

Απ’ ότι φαίνεται λοιπόν, το Peugeot RCZ έφτασε στο τέλος της γραμμής και δεν υπάρχει ανταπόκριση. Το αφεντικό της Peugeot είπε όμως ότι η εταιρία αξιολογεί την πιθανότητα προσθήκης ενός μεγάλου SUV στην γκάμα, πριν από το τέλος της δεκαετίας. Δεν έχει παρθεί κάποια απόφαση και δεν έχει να κάνει με το RCZ αλλά είναι κάτι που εξετάζεται.