GP MONTECARLO F1/2015

Ο Maurizio Arrivabene έχει κάνει διάφορα σχόλια τις τελευταίες μέρες εναντίον της Mercedes, με πιο πρόσφατο αυτό για τη λάθος στρατηγική που ακολούθησαν οι Γερμανοί στο Μονακό. Αντίστοιχες δηλώσεις είχε κάνει και όταν αναφέρθηκε στον αναβαθμισμένο Ιταλικό κινητήρα, ο οποίος δεν θα κάνει τελικά την εμφάνισή του στον Καναδά, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Σύμφωνα με τον Ιταλικό Τύπο, η Mercedes είναι αυτή που θα έχει αναβαθμισμένο κινητήρα στο Μόντρεαλ.

Στον Καναδά δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα “κλειδιά” (για την αναβάθμιση του power unit), αλλά μη με ρωτήσετε πότε θα το κάνουμε, γιατί δεν θέλω να δώσω πληροφορίες στους Γερμανούς. Λίγος εθνικισμός χρειάζεται…

Τα λεγόμενα του Ιταλού, όμως, δεν έγιναν ξαφνικά αντι-γερμανικά επειδή… έτσι ξύπνησε ο Arrivabene, αλλά οφείλονται στην αντίδρασή του, για τα όσα έκανε τις προηγούμενες μέρες η Mercedes.

Τα χρόνια προβλήματα που είχε η Scuderia με τα δεδομένα της αεροδυναμικής σήραγγας, τα οποία δεν συμφωνούσαν με τα δεδομένα από την πίστα, φαίνεται πως έχουν τελειώσει από καιρό. Οι άνθρωποι της Mercedes, όμως, φαίνεται πως πίστευαν ότι οι Ιταλοί χρησιμοποιούσαν παράνομες μεθόδους στις εγκαταστάσεις τους, ξεπερνώντας με αυτό τον τρόπο τις επιτρεπτές ώρες λειτουργίας της σήραγγας τους.

wind-tunnel-ferrari1

Σύμφωνα με τα παράπονα που έκαναν οι Γερμανοί στο τελευταίο Strategy Group, η ομάδα του Gene Haas χρησιμοποιεί (νόμιμα) την αεροδυναμική σήραγγα στο Maranello. Γεγονός το οποίο εκμεταλλεύεται η Ferrari, κάνοντας δοκιμές για δικό της όφελος και βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο την αεροδυναμική της SF15-T. Για να γίνει αυτό, φυσικά, η Haas θα έπρεπε να δώσει στην εταιρία την οποία κατασκευάζει το αεροδυναμικό μοντέλο του μονοθεσίου του, την Dallara, τα ακριβή σχέδια της Ferrari.

Μετά από αυτές τις κατηγορίες, η FIA έστειλε ανθρώπους στο Maranello, βάζοντας ως υπεύθυνο της έρευνας της, τον ειδικό στην αεροδυναμική Marcin Budkowski. Ο Πολωνός, ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν στη Ferrari, γνωρίζει τις εγκαταστάσεις του Maranello σαν την παλάμη του χεριού του. Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας του ο Budkowski δεν βρήκε τίποτα το παράξενο, πόσο μάλλον παράνομο, στη χρήση που κάνει η Αμερικανική ομάδα στην αεροδυναμική σήραγγα της Scuderia.

Φαίνεται πως με την φετινή, απρόσμενα καλή απόδοση της Ferrari θα δούμε πολλές μάχες ανάμεσα σε Ιταλούς και Γερμανούς, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.