Το Σαββατοκύριακο στο Lausitzring θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μόνο από μία λέξη: Αudi! Η εταιρεία από το Ingolstadt απλά “σάρωσε” τον ανταγωνισμό και ο Jamie Green, 3 χρόνια αφότου έφυγε από την Mercedes, ήδη έχει πανηγυρίσει 3 νίκες σε 4 αγώνες για το 2015, με τον ίδιο να είναι το “αφεντικό” και στους 2 αγώνες, μάχοντας στο δεύτερο με τον Mattias Ekström για την πρωτιά, με τον πρώτο αγώνα να είναι εύκολη υπόθεση για τον Βρετανό. Η Audi έκανε το “1-2-3-4” στον αγώνα του Σαββάτου και η επίθεση συνεχίστηκε στον αγώνα της Κυριακής, με την ίδια να βλέπει 5 οδηγούς της στις πέντε πρώτες θέσεις (!) Σημάδια βελτίωσης δείχνει η Mercedes, εν συγκρίσει με το σημείο που βρισκόταν πέρσι τέτοια εποχή, ενώ στο “στρατόπεδο¨της BMW επικρατεί αναβρασμός για τα άσχημα μέχρι στιγμής αποτελέσματα, αφού πλέον, έχει καθιερωθεί ως τρίτη δύναμη στο πρωτάθλημα, με τους Martin και Glock να δηλώνουν ότι, αν συνεχιστούν τα προβλήματα, ιδίως στη διαχείριση των ελαστικών, δε θα μπορέσει να έρθει η πολυπόθητη νίκη φέτος. Ας δούμε πιο αναλυτικά τι συνέβη στους δύο αγώνες.
1ος Αγώνας
Η κυριαρχία της Audi ξεκίνησε από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου, με τους Molina, Green, Mortara και Ekström να ξεκινούν από τις τέσσερις πρώτες θέσεις της εκκίνησης. Στο δέκατο γύρο, ήδη η πρώτη πεντάδα είχε πάρει διάφορα από τους υπόλοιπους γύρω στα 3 δευτερόλεπτα (Molina, Green, Mortara, Ekström, Martin). Στο 13 γύρο, ο Müller έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και έπεσε στην 22η θέση. Στον 17ο γύρο ο Βlomqvist χάνει τον έλεγχο και βγαίνει εκτός πίστας στην αμμοπαγίδα και έτσι πέφτει στην προτελευταία θέση. Γύρος 22ος, ο πρωταθλητής Wittmann βρίσκεται εκτός δεκάδας και μόνο ένα αυτοκίνητο της BMW είναι στους βαθμούς,3 της Mercedes και 6 της Audi. Στον 25ο γύρο,ο Green περνάει τον Molina και έναν γύρο μετά, ο Mortara αφηνει πίσω του τον Molina όπως επίσης έκανε ο Ekström στον 27ο. Ο Wehrlein προσπερνάει τον Martin, ο οποίος νεαρός Γερμανός είναι ένας από τους πιο γρήγορους οδηγούς στον αγώνα. Ο καιρός αρχικά ήταν νεφελώδης και πριν τον αγώνα υπήρξαν κάποιες ψιχαλες αλλά αργότερα εμφανίστηκε ο ήλιος. Στον 32ο γύρο, πέφτει η καρό σημαία για τον Green, o οποίος τερμάτισε άνετα και με διαφορά 4,2” μπροστά από τον Mortara, με τον Βρετανό να αγωνίζεται σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα χωρίς DRS εξαιτίας προβλήματος στην πίσω πτέρυγα και το βάθρο συμπλήρωσε ο Ekström.
20ς Αγώνας
Το ονειρικό Σαββατοκύριακο για τον Green συνεχίστηκε, καθώς στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της Κυριακής για τον δεύτερο αγώνα, πραγματοποίησε την καλύτερη επίδοση, έχοντας δίπλα του στην εκκίνηση 3 οδηγούς της Audi! (Ekström,Scheider, Molina). Όμως, μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα για την εκκίνηση, ο Ekström πετάχτηκε μπροστά και “έκλεψε” την πρώτη θέση από το Βρετανό. Απώλειες με το “καλησπέρα” για την ΒΜW, καθώς ο Blomqvist δεν ξεκίνησε τον αγώνα λόγω προβλήματος στην αντλία νερού. Στον πρώτο γυρο ο Wittmann χάνει τον έλεγχο και βγαίνει προσωρινά στην αμμοπαγίδα και στον πέμπτο γύρο ο Paffett εγκαταλείπει εξαιτίας προβλήματος στο κιβώτιο. 6ος γύρος και ο πιο γρήγορος οδηγός είναι ο Green ο οποίος επιτίθεται στον Ekstöm δίχως να μπορέσει να τον περάσει. Έναν γύρο μετά, στην πρώτη στροφή και κλασικό πλέον σημείο για προσπέρασμα στα φρένα, ο Green περνάει μπροστά απο τον Σουηδό για λίγο καθως ο Εkström με πιο σωστές γραμμές τον αφήνει πάλι πίσω του. Ίδιο σκηνικό και στον 8ο γύρο στην ίδια στροφή όπου ο Green αυτή τη φορά περνάει καθαρά μπροστά απο τον Σουηδό με την χρήση του DRS. 10ος γυρος και η κατάταξη έχει ως εξής: Green, Ekström, Molina, Scheider, Mortara, Martin, Farfus, Juncandella, Müller, Rockenfeller.
Στους γύρους 15-16 οι πρώτοι οδηγοί μπαίνουν στα pits για αλλαγή ελαστικών. Γυρος 26 και ο Wehrlein μονομαχεί με τον Da Costa οπου ο πρώτος βγαίνει εκτός πίστας μετά απο επαφή που είχαν. 5 γύρους μετά και ο Farfus εγκαταλείπει μετά από επαφή που ειχε με τον Götz.Στον 33ο γύρο, ο Wickens εκτός πίστας μετά από μπλοκάρισμα τροχών. Εμφάνιση SC στον 38ο γυρο καθως ο Auer βγαίνει στην αμμοπαγίδα και δεν μπορεί να συνεχεισει επειδή κόλλησε η C 63 DTM. Με την αποχώρηση του SC δεν υπήρξαν ανακαταταξεις. Γυρος 43ος Tambay και Spengler συγκρούονται και ο πρώτος βγαίνει εκτός πίστας και τελικά να εγκαταλείψει. O Spengler τιμωρείται με πέρασμα από τα Pits αλλά τελικά η τιμωρία συγκαταλεγεται στον τελικό του χρόνο.
Η Audi θα κάνει άνετα το “1-2-3-4-5” στον αγώνα, με τον Juncadella να τερματίζει έκτος, ενώ ο Martin ήταν ο πρώτος από τους οδηγούς της BMW στην όγδοη θέση, κλείνοντας ένα απογοητευτικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για την εταιρεία από το Μόναχο και ήταν ο μόνος ο οδηγός και στους 2 αγώνες που συγκέντρωσε βαθμούς για την BMW. Ανοδική πορεία για τη Mercedes, η οποία φαίνεται, αν είναι νωρίς ακόμα, να αρχίζει να ξεπερνάει τα προβλήματα του 2014, κυρίως όσον αφορά στον αεροδυναμικό τομέα.
Με τις 3 νίκες του στους τέσσερις πρώτους αγώνες, ο Green είναι επικεφαλής της βαθμολογίας των οδηγών, η Audi είναι αρκετά μπροστά στην αντίστοιχη των κατασκευαστών και η Team Rosberg ισοβαθμεί με την Abt Sportline στη βαθμολογία των ομάδων.
Ο τρίτος γύρος του πρωταθλήματος είναι στις 25 Ιουνίου στο Norisring. Ακολουθούν οι βαθμολογίες, αλλά και ολόκληροι οι αγώνες σε video. (Ευχαριστώ για τις σημειώσεις Αλέξανδρε Αντωνιάδη!)
[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer] [tabtext]Βαθ/γία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Ομάδων[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]
Θέση | # | Οδηγός/Αυτοκίνητο | Ομάδα/Κατασκευαστής | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|
1 | 53 | Jamie Green Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Rosberg Audi |
75 |
2 | 5 | Mattias Ekström Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Sportsline Audi |
58 |
3 | 48 | Edoardo Mortara Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Audi |
58 |
4 | 94 | Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C63 DTM |
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
32 |
5 | 17 | Miguel Molina Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Sportsline Audi |
27 |
6 | 99 | Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Phoenix Audi |
21 |
7 | 10 | Timo Scheider Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Phoenix Audi |
16 |
8 | 36 | Maxime Martin BMW M4 DTM |
BMW Team RMG BMW |
16 |
9 | 3 | Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM |
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
15 |
10 | 2 | Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM |
EURONICS/BWT Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
15 |
11 | 6 | Robert Wickens Mercedes-AMG C63 DTM |
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
14 |
12 | 77 | Martin Tomczyk BMW M4 DTM |
BMW Team Schnitzer BMW |
12 |
13 | 1 | Marco Wittmann BMW M4 DTM |
BMW Team RMG BMW |
12 |
14 | 51 | Nico Müller Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Rosberg Audi |
10 |
15 | 12 | Daniel Juncadella Mercedes-AMG C63 DTM |
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) Mercedes-Benz |
9 |
16 | 8 | Christian Vietoris Mercedes-AMG C63 DTM |
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
6 |
17 | 16 | Timo Glock BMW M4 DTM |
BMW Team MTEK BMW |
5 |
18 | 7 | Bruno Spengler BMW M4 DTM |
BMW Team MTEK BMW |
2 |
19 | 18 | Augusto Farfus BMW M4 DTM |
BMW Team RBM BMW |
1 |
20 | 13 | Antonio Felix da Costa BMW M4 DTM |
BMW Team Schnitzer BMW |
0 |
21 | 84 | Maximilian Götz Mercedes-AMG C63 DTM |
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) Mercedes-Benz |
0 |
22 | 27 | Adrien Tambay Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Audi |
0 |
23 | 31 | Tom Blomqvist BMW M4 DTM |
BMW Team RBM BMW |
0 |
24 | 22 | Lucas Auer Mercedes-AMG C63 DTM |
EURONICS/BWT Mercedes-AMG Mercedes-Benz |
0 |
[/tab] [tab]
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi Sport Team Rosberg | 85 |
2 | Audi Sport Team Abt Sportsline | 85 |
3 | Audi Sport Team Abt | 58 |
4 | gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 38 |
5 | Audi Sport Team Phoenix | 37 |
6 | SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 29 |
7 | BMW Team RMG | 28 |
8 | EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 15 |
9 | BMW Team Schnitzer | 12 |
10 | PETRONAS Mercedes-AMG | 9 |
11 | BMW Team MTEK | 7 |
12 | BMW Team RBM | 1 |
[/tab] [tab]
Θέση | Κατασκευαστής | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi | 265 |
2 | Mercedes-Benz | 91 |
3 | BMW | 48 |
[/tab] [/tabcontent] [/tabs]