Håkan Dahlström Photography

Καλά, ότι ο “Μεγάλος Αδερφός” είναι πολύ πιο κοντά και πολύ πιο “δικτυωμένος” απ’ ότι φανταζόμαστε, δεν είναι νέο. Αυτό που είναι νέο, είναι η αίτηση της Mastercard για την κατοχύρωση μίας τεχνολογίας που θα της επιτρέπει να αποκτά πληροφορίες για το τι οδηγείς και πώς το οδηγείς με βάση αυτά που αγοράζεις με την πιστωτική σου κάρτα.


Η ιδέα πίσω από την τεχνολογία, είναι ότι με την πρόσβαση που έχει η εταιρία στις συναλλαγές σου, μπορεί να συμπεράνει πληροφορίες για το όχημα που οδηγείς και τις συνήθειες σου. Αυτές οι πληροφορίες, είναι πολύτιμες για διάφορες εταιρίες… προφανώς! Με αυτές πάντως τις πληροφορίες, η Mastercard ισχυρίζεται ότι μπορεί να εξατομικεύσει τον τρόπο που προωθεί τις υπηρεσίες της. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, “για παράδειγμα, μία αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να θέλει να μάθει πόσοι κάτοικοι μίας συγκεκριμένης πόλης, οδηγούν υβριδικά/ηλεκτρικά οχήματα”. Η ουσία είναι ότι με αυτή την τεχνολογία, η Mastercard γίνεται ο μεσάζον ανάμεσα σε εσένα και διάφορες εταιρίες που πιθανώς να θέλουν να μάθουν πληροφορίες σχετικά με το τι οδηγείς.