dodge_challenger_srt_hellcat_2015-wide

Τον Μάρτιο του 2015, η Dodge σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για τα Challenger SRT Hellcat και Charger SRT Hellcat. Στα τέλη του ίδιου μήνα, ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει 1.000 Hellcats επιπλέον. Είμαι σίγουρος, ότι ακόμα και αυτά έχουν εξαντληθεί. Ο κόσμος γουστάρει την παράνοια που ονομάζεται Hellcat V8 και το εξαιρετικό value-for-money των μοντέλων της Dodge και η Αμερικανική εταιρία, δεν χορταίνει δημοσιότητα, πωλήσεις και image-boost. Γι’ αυτό, ο επικεφαλής της Dodge και της SRT, Tim Kuniskus, δήλωσε ότι η εταιρία θα αυξήσει την παραγωγή του Hellcat V8 για το 2016.

Ο Kuniskis δεν ανέφερε ακριβώς πόσοι κινητήρες θα κατασκευαστούν αλλά φαντάζομαι πως δεν μιλάμε για 5-6 κινητήρες επιπλέον… Μάλλον μερικές χιλιάδες… Εκτός αυτού, το αφεντικό της Dodge και της SRT μίλησε για το λεγόμενο “halo effect” της κορυφαίας έκδοσης σε ολόκληρη την γκάμα:

Έχουμε πουλήσει 88.000 muscle cars φέτος, Challengers και Chargers και τα 4.000 από αυτά, ήταν Hellcats. Είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι αλλά δημιουργεί ένα “halo effect” για την υπόλοιπη γκάμα. Για παράδειγμα, το αμέσως επόμενο αυτοκίνητο, το Scat Pack Challenger, έχει ξεπουλήσει!

Τέλος, ο Kuniskis ανέφερε έναν παράγοντα που επηρεάζει το ύψος της παραγωγής του Hellcat κινητήρα. Κάθε κινητήρας που ολοκληρώνεται, δοκιμάζεται για 42 λεπτά στο δυναμόμετρο πριν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο. Αυτό όπως δηλώνει ο Kuniskis “απαιτεί χρόνο”. Επίσης… μία “χαζή” σκέψη. Μήπως η αύξηση της παραγωγής των κινητήρων σημαίνει και τοποθέτηση τους κάπου αλλού… εκτός των Challenger/Charger; Μήπως στο Grand Cherokee Trackhawk;