GT-T LM Nismo


Την προσπάθειά της έκανε φέτος η Nissan, παίρνοντας μέρος στον εξαιρετικά δύσκολο 24ωρο αγώνα του Le Mans. Και είναι δύσκολος, όχι μόνο γιατί απαιτεί αξιοπιστία από τα αγωνιστικά, αλλά γιατί οι Ιάπωνες είχαν να τα βάλουν με τις Porsche, Audi και Toyota. Οι ελπίδες σίγουρα δεν ήταν υψηλές, ωστόσο ελάχιστοι θα περίμεναν πως το καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα θα είναι η 40η θέση, 153 γύρους πίσω από τον πρωτοπόρο.

Το αποτέλεσμα αυτό είναι λογικό να χτύπησε ένα καμπανάκι για τη Nissan. Οι τρεις αντίπαλοι που καλούνται ν’ αντιμετωπίσουν δεν είναι εύκολοι, έτσι ο Carlos Ghosn, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, παραδέχεται πως οι υπεύθυνοι ίσως χρειαστεί να προβούν σε τροποποιήσεις γύρω από το WEC.

Η Nissan ήταν πάντα συνδεδεμένη με την καινοτομία. Κάναμε μια προσπάθεια που δεν αποδείχθηκε γόνιμη. Θα πρέπει να επανεκτιμήσουμε τη στρατηγική μας. Θέλαμε να είμαστε διαφορετικοί και ανταγωνιστικοί, αλλά ήμασταν μόνο διαφορετικοί.

Μάλιστα, το GT-R LM Nismo θα κατέβει και πάλι στην πίστα -στο Circuit of The Americas-, προκειμένου να κάνει δοκιμές, στις 27 και 28 Ιουλίου, ενώ αναμένεται να έχει επάνω του αναβαθμισμένα εξαρτήματα, όπως ανάρτηση, φρένα, αλλά και κομμάτια στο σασί.