Team members celebrate Fernando Alonso's 5th place finish.

Το ανατρεπτικό Ουγγρικό Grand Prix μας προσέφερε ίσως τον καλύτερο φετινό αγώνα, από πλευράς θεάματος και αγωνίας, δίνοντας την ευκαιρία σε συνδυασμούς που δεν περιμέναμε να λάμψουν, να ξεπεράσουν τις προσδοκίες. Κοιτάζοντας κανείς τη βαθμολογούμενη δεκάδα, μετά από την συμπλήρωση των 69 γύρων, δεν νομίζω πως θα μπορούσε να την προβλέψει. Έπειτα κι από τις κατατακτήριες του Σαββάτου, όλα έδειχναν πως πηγαίναμε για έναν ακόμη “φυσιολογικό” αγώνα, ευτυχώς, όμως, τα πράγματα δεν κύλησαν ομαλά.

Σημαντικότατη επιτυχία αποτελεί ο διπλός τερματισμός της McLaren-Honda στο Hungaroring, μάλιστα με τα δυο μονοθέσια στην δεκάδα, και τον Fernando Alonso να βρίσκεται από το ναδίρ του Σαββάτου και το σπρώξιμο της MP4-30 στο pit lane, στο ζενίθ της φετινής χρονιάς, με την πέμπτη στον τερματισμό.

Η Πέμπτη θέση είναι απίστευτη. Ο αγώνας ήταν χαοτικός σε κάποια σημεία και εκμεταλλευτήκαμε όλες τις ευκαιρίες που μας δόθηκαν, για να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα. Είναι ένα μικρό δώρο για μας, καθώς δεν είμαστε σούπερ ανταγωνιστικοί αυτή τη στιγμή. Γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο βελτιώνεται, είμαστε όλο και πιο ανταγωνιστικοί, αλλά είναι πάντα ωραίο να παίρνεις κάποιους καλούς βαθμούς.

Δεν ήταν ένα εύκολο Σαββατοκύριακο, ειδικά όταν είχαμε την ενός λεπτού σιγή, ήταν πολύ συναισθηματικό το να μπεις στο πιλοτήριο. Είμαστε 20 πολύ, πολύ τυχεροί άνθρωποι, που εργάζονται κάνοντας το πάθος τους, το σπορ τους, όπως έκανε και ο Jules. Έχουμε το προνόμιο να αγωνιζόμαστε και σαν φόρο τιμής για εκείνον, δώσαμε μια καλή παράσταση.

Αγαπάμε το σπορ και τους αγώνες και ο σημερινός είναι αυτός που τα παιδιά αγαπάνε όταν είναι παθιασμένα με την Formula 1. Ας ελπίσουμε ότι τα παιδιά είδαν σήμερα τον αγώνα και θέλουν να γίνουν οδηγοί της F1.

Jenson Button and Fernando Alonso on track.

Από τη δική του πλευρά, ο Jenson Button έμεινε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, παραμένοντας όμως προσγειωμένος για τις τύχες της ομάδας του. Μάλιστα, ο Βρετανός δεν ακολούθησε την ιδανική στρατηγική προς το τέλος του αγώνα, αφού δεν μπήκε για φρέσκα λάστιχα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, κάτι που περιόρισε τις τύχες του για καλύτερο τερματισμό.

Κάναμε λάθος, αλλά και πάλι πήρα βαθμούς. Δεν σταμάτησα για ελαστικά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, κάτι που λίγο-πολύ έκαναν όλοι, κι αυτό έκανε τα πράγματα πολύ δύσκολα, γιατί τα ελαστικά μου ήταν αρκετά παλιά, ενώ στο τέλος ήμουν με την πιο σκληρή γόμα και ο ανταγωνισμός με την μαλακότερη.

Είναι τεράστιο (το αποτέλεσμα). Νομίζω, όμως, ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να δούμε πόσα αυτοκίνητα χτύπησαν το ένα το άλλο, δεν τερμάτισαν και πήραν ποινές. Οπότε πρέπει να το λάβουμε υπόψιν μας αυτό.

Αλλά είναι σίγουρα ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά την απόδοση, το αυτοκίνητο ήταν ευχάριστο στην οδήγηση, αλλά χρειαζόμαστε άλλο ένα βήμα προς τα εμπρός, αν θέλουμε να το επαναλάβουμε αυτό και πάλι, αφού οι επόμενοι δύο αγώνες θα είναι δύσκολοι.

Μέχρι το Grand Prix Βελγίου μεσολαβούν 4 εβδομάδες και τα εργοστάσια των ομάδων θα είναι κλειστά τον περισσότερο καιρό, για το καλοκαιρινό διάλειμμα της Formula 1. Έτσι, η ομάδα του Woking δεν θα έχει όλο το χρόνο στη διάθεσή της για αλλαγές, αν και τα μυαλά των ανθρώπων της είναι σίγουρο πως θα λειτουργούν στο εκατό τοις εκατό, ειδικά μετά από μια τόσο ενθαρρυντική εμφάνιση.