2015 Honda Odyssey.

Η κινεζική κυβέρνηση τερμάτισε πρόσφατα τη λεγόμενη πολιτική του ενός παιδιού, και επιτρέπει πλέον σε όλα τα ζευγάρια να αποκτούν δύο παιδιά. Η ιστορικής σημασίας απόφαση αποτελεί συνέχεια της χαλάρωσης του μέτρου πριν από δύο χρόνια, όταν το Πεκίνο επέτρεψε σε κάθε ζευγάρι Κινέζων να αποκτά δύο παιδιά αν ο ένας από τους γονείς ήταν ο ίδιος μοναχοπαίδι.

Το αποτέλεσμα της παραπάνω ενέργειας είναι ότι ο πληθυσμός της ήδη πολυπληθέστερης χώρας παγκοσμίως να αυξηθεί σταδιακά τις επόμενες δύο δεκαετίες, και σύμφωνα με το Reuters αυτό θα οδηγήσει και στην αύξηση των πωλήσεων των πολυμορφικών με 3 σειρές καθισμάτων. Το Buick GL8 και το Volkswagen Touran είναι κάποια από τα μοντέλα της ταχύτερα αναπτυσσόμενης κατηγορίας, παρά το γεγονός ότι αποτελούν μόλις το 10% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων της χώρας αυτή τη στιγμή.

Μεγαλύτερα οχήματα είναι πιο δημοφιλής μεταξύ ορισμένων κινεζικών νοικοκυριών, που είναι απαγορευτικό να έχουν στην κατοχή τους δύο αυτοκίνητα. Αυτό πιθανώς θα επηρεάσει και τα minivans γενικότερα, καθώς αυτή τη στιγμή, η αγορά της Βορείου Αμερικής κυριαρχείται από μοντέλα της Chrysler, Dodge, Honda και Toyota, αφού σχεδόν κάθε άλλος κατασκευαστής έχει παραιτηθεί από την κατηγορία. Ως εκ τούτου, η αγορά των minivan στις ΗΠΑ έχει παραμείνει στάσιμη στο μισό περίπου από αυτό που ήταν πριν από 15 χρόνια. Στην Ευρώπη, τα πολυμορφικά έχουν μικρότερη διείσδυση από ότι στις ΗΠΑ, και ταυτόχρονα βρίσκονται υπό την “απειλή” των crossovers και τον πλουραλισμό των επιλογών τους.