kzvbmcfbcu0g0xtodkmf

Η πολλά υποσχόμενη Faraday Future έχει ανακοινώσει ότι στην φετινή CES, που ανοίγει τις πύλες της την Τετάρτη, θα παρουσιάσει το πρώτο της πρωτότυπο, και αν οι φωτογραφίες που διέρρευσαν σήμερα μέσα από την εφαρμογή της εταιρίας είναι αληθινές και πραγματικά σοκάρουν συθέμελα όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Το πρωτότυπο φαίνεται να είναι κάτι που ούτε ο πιο ευφάνταστος νους μπορούσε να περιμένει να δούμε από τη νέα start-up. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι μας δείχνει το πως θα μοιάζει το μοντέλο παραγωγής το πρωτότυπο δεν μας δείχνει το αυτοκίνητο παραγωγής, με το concept να διαθέτει μέρη από carbon, δύο σειρές καθισμάτων να έχει δύο θέσεις και φυσικά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό με περισσότερα από 1.000 άλογα από κάτι που περιγράφεται ως “Quad Core drive”, το οποίο το μεταφράζω ως έναν ηλεκτροκινητήρα για κάθε τροχό.

CX2sYMSUEAI8PL3

Για τα 0-96 χλμ/ώρα θα χρειάζεται κάτω από 3 δευτ., θα διαθέτει “προσαρμόσιμη αρθρωτή τεχνολογία μπαταριών”, με ότι σημαίνει αυτό, ενώ στο πίσω μέρος θα υπάρχει ένα αεροδυναμικό ουραίο πτερύγιο που θα λειτουργεί και ως οθόνη.

Πάντως, αν ισχύουν οι συγκεκριμένες φωτογραφίες και πληροφορίες δεν θα έλεγα ότι έχουμε να κάνουμε για έναν απευθείας αντίπαλο του Tesla Model S, καθώς δεν δείχνει να είναι άκρως εύχρηστο σε καθημερινή χρήση.

Να θυμίσω ότι η Faraday Future είναι η εταιρία του δισεκατομμυριούχου Jia Yueting, του 17ου πλουσιότερου ανθρώπου στη Κίνα με περιουσία 7,9 δισ. δολαρίων. Οι εγκαταστάσεις της θα δημιουργηθούν κοντά στο Las Vegas, με την εταιρία να επενδύσει συνολικά 1 δισ. δολάρια, με το πρώτο αυτοκίνητο να βγαίνει στην αγορά το 2017. Στόχος της Faraday Future είναι να προσφέρει στην αγορά πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, μεγάλη εξατομικευμένη και με τεχνητή νοημοσύνη, με το πρώτο αυτοκίνητοι να διαθέτει μπαταρία 98 kWh, 15% μεγαλύτερη χωρητικότητα από την 85kWh μπαταρία του Tesla Model S.

faraday-future-concept-faraday-future-concept

Ανανέωση: Το συγκεκριμένο concept είναι όντως αυτό που θα παρουσιάσει αύριο η εταιρία, αλλά δεν είναι λειτουργικό παίζοντας το ρόλο ενός στατικού εκθεσιακού μοντέλου. Επίσης, παρότι η Faraday Future δεν έχει ξεκινήσει καλά καλά την λειτουργία της, ο επί κεφαλής της αρχιτεκτονικής των μπαταριών, Porter Harris, έφυγε από την εταιρία με προορισμό την Lotus, αλλά όχι την Lotus που ξέρουμε. Σύμφωνα με το προφίλ του στο LinkedIn ο Harris πήγε στη Lotus Research and Development στο τμήμα της έρευνας και ανάπτυξης.