1972_Porsche_911_by_KAEGE_03


Ο βελτιωτικός οίκος KAEGE δεν ασχολείται μόνο με τα νέα μοντέλα της Porsche 911, καθώς στο τελευταίο του project έπιασε στα χέρια του το θρυλικό γερμανικό του μοντέλο του 1972.

1972_Porsche_911_by_KAEGE_02

Ο οίκος δεν επενέβη στην εμφάνιση του αυτοκινήτου, αλλά κατασκεύασε από carbon διάφορα μέρη του σώματος, μειώνοντας έτσι το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στα μόλις 1.195 κιλά. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν διατηρήσει το κλασικό του σχεδιασμό αλλά στο εσωτερικό τους υπάρχουν LED δίοδοι της Osram. Τέλος, οι ζάντες είναι της Fuchs, ενώ αναβαθμισμένο είναι το σύστημα των φρένων.

1972_Porsche_911_by_KAEGE_15

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις για τα sport καθίσματα της Recaro, το ταμπλό, το τιμόνι και τις πόρτες, ενώ υπάρχει και το σύστημα πλοήγησης της Becker το οποίο μοιάζει με το αυθεντικό ραδιόφωνο της Porsche.

Μηχανικά, η KAEGE έβαλε τον 3.6-λίτρων αερόψυκτο ατμοσφαιρικό κινητήρα της 993 που δυνάμωσε και παράγει 300 άλογα, που στέλνονται στον πίσω άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Ακόμα, το αυτοκίνητο διαθέτει air condition, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και αερόσακους.