Mercedes AMG

Πολύ υποσχόμενη ήταν η εμφάνιση της Ferrari στην Αυστραλία, για ένα πιο ενδιαφέρον πρωτάθλημα σε σχέση με το περσινό. Η ιταλική ομάδα έφτασε κοντά στη νίκη, αλλά τα πάντα κρίθηκαν στη στρατηγική, καθώς ο Sebastian Vettel εμφανίστηκε με τα πολύ μαλακά ελαστικά στην επανεκκίνηση του αγώνα, την ώρα που οι δύο Mercedes πήγαιναν μέχρι το τέλος με τη μέση γόμα, ακόμα κι αν αυτό κρίθηκε στο όριο.

Ο ανταγωνισμός αυτός άρεσε στον Lewis Hamilton, ο οποίος ελπίζει πως τα πράγματα θα συνεχίσουν να είναι έτσι στο μέλλον. Ο δεύτερος αγώνας της σεζόν απέχει 5 μέρες από σήμερα και οι δηλώσεις έχουν ήδη ξεκινήσει. Ο επί κεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, έμεινε ικανοποιημένος από την εμφάνιση στην Αυστραλία, όμως τώρα παραδέχεται πως η διαφορά της γερμανικής ομάδας από τη Scuderia θα είναι ακόμα μικρότερη.

Κάναμε μια καλή αρχή στη σεζόν στη σεζόν. Ωστόσο, αν και το πλεονέκτημά μας ήταν αρκετά υγιές, φτάσαμε αρκετά κοντά στο να χάσουμε τον αγώνα από τις κακές εκκινήσεις. Το Μπαχρέιν είναι μία πίστα που θα πρέπει να ταιριάζει στη Ferrari, έτσι περιμένουμε μια πιο μικρή διαφορά από το 3ήμερο. Μετά από ένα επιτυχημένο ντεμπούτο των νέων κανονισμών για τα ελαστικά, μπορούμε επίσης να περιμένουμε μια ενδιαφέρουσα μάχη στη στρατηγική κατά τη διάρκεια του αγώνα, γι’ αυτό και ανυπομονούμε.

Το νέο σύστημα κατατακτήριων διατηρείται παρά τις αντιδράσεις, με τον Wolff να υποστηρίζει πως οι θεατές θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για το ανιαρό αυτό θέαμα. Επίσης, επισημαίνει πως είναι ανάγκη για μια αλλαγή, αλλά αυτή να είναι σύμφωνη με τα πρότυπα που ορίζουν οι ανάγκες των θεατών.

Αυτό το 3ήμερο θα δούμε τελικά το νέο σύστημα κατατακτήριων μετά από ένα όχι και τόσο εντυπωσιακό ντεμπούτο στην Αυστραλία. Οι ομάδες είχαν ομοφωνία την Κυριακή στη Μελβούρνη και δεν υπήρχε θετική γνώμη. Δεν έχουμε βρει το σωστό σύστημα με αυτές τις αλλαγές και είναι δύσκολο να δούμε πώς θα είναι πιο διασκεδαστικό για τους οπαδούς στο Μπαχρέιν.

Θα πρέπει να υπάρξει προσεκτική σκέψη για να γίνουν συντονισμένα κι έξυπνα βήματα από τη θέση που είμαστε τώρα. Οι οπαδοί θέλουν κλειστό ανταγωνισμό μεταξύ των καλύτερων οδηγών και μονοθεσίων του κόσμο. Θα πρέπει να μπορέσουμε να το παραδώσουμε αυτό στους θεατές που βρίσκονται στις κερκίδες και σε όλο τον κόσμο.