The driver-focused interior of the Camaro ZL1 features standard Recaro front seats, along with a sueded flat-bottom steering wheel and shift knob. Chevrolet’s Performance Data Recorder is available, and allows drivers to record, share and analyze driving experiences on and off the track.

Από το επόμενο έτος, η Chevrolet Camaro θα μοιράζεται το κιβώτιο της με τη Ford Mustang. Η συνεργασία μεταξύ των δύο κολοσσών, General Motors και Ford ήταν κάτι το απίθανο. Αλλά, η μείωση του κόστους, το λιγότερο προσωπικό και η αυστηροποίηση των κανονισμών, οδήγησε τις δύο εταιρείες σ’αυτή τη συνεργασία.

Το καμάρι της Ford, το αυτοκίνητο με το πόνι για λογότυπο, κλείνει μισό αιώνα ζωής και οι άνθρωποι της δηλώνουν πως όσο περνάει ο καιρός, το συγκεκριμένο μοντέλο γίνεται όλο και πιο περιζήτητο και ανταγωνιστικό. Τα τελευταία χρόνια, η Ford και η GM έχουν εργαστεί μαζί σε μια σειρά έργων, μεταξύ των οποίων εξατάχυτα κιβώτια που χρησιμοποιούνται στο Ford Fusion/Mondeo, Chevrolet Malibu, Ford Escape/Kuga και Chevrolet Equinox. Όμως η παραπάνω συνεργασία, δεν μπορεί να συγκριθεί μ’αυτή που θα δούμε στη συνεργασία των Camaro και Mustang, μία συνεργασία για δύο αυτοκίνητα που δίνουν κύρος στις εταιρείες τους.

Η καινούρια Camaro ZL1 2017 είναι η πρώτη από τα οκτώ οχήματα της GM που θα φορέσει το 10-τάχυτο Hydra-Matic κιβώτιο με αυτόματη μετάδοση. Ορισμένες εκδόσεις της Mustang αναμένονται να πάρουν το ίδιο κιβώτιο στο 2018.

Το συγκεκριμένο κιβώτιο και ένα εννέα-τάχυτο αυτόματο για τα οχήματα με τη κίνηση τους μπροστά τροχούς, αναπτύχθηκαν από κοινού από την Ford και την GM, στο πλαίσιο μιας εταιρικής σχέσης που ξεκίνησε το 2013. Η Ford έχει αποκαλύψει ότι το 10-τάχυτο κιβώτιο θα τοποθετηθεί και στο F-150 του 2017 από το ερχόμενο φθινόπωρο, και η GM αναμένεται να το τοποθετήσει σε pickups μεγάλου μεγέθους, από το επόμενο έτος.

Οι πελάτες δεν πρόκειται να παρατηρήσουν οποιαδήποτε ομοιότητα μεταξύ της Camaro και Mustang ή στο F-150 και στο Silverado, στο θέμα λειτουργίας των κιβωτίων ταχυτήτων. Ακόμα κι αν μερικά εσωτερικά εξαρτήματα είναι πανομοιότυπα, οι δύο εταιρείες θα χτίσουν, θα ενσωμάτωσουν, θα προγραμματίσουν και θα κάνουν το fine-tuning των κιβωτίων τους ανεξάρτητα. Ναι μεν, θα συνεργαστούν στη βασική δομή του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά ο καθένας θα προσθέσει τη δική του σάλτσα σ’ολο το υπόλοιπο σύνολο, με σκοπό να προκαλέσει στο πελάτη μία διαφορετική εντύπωση.

Ωστόσο, οι άνθρωποι των δύο κολοσσών, υποστηρίζουν ότι αυτή η συνεργασία ήταν μία σημαντική απόφαση, επειδή μόνο καλό μπορεί να αποφέρει στις δύο μεγάλες εταιρείες. Επίσης, υποστηρίζουν ότι είναι άδικος κόπος να γίνεται ένα κόστος εις διπλούν -τα λέει εδώ και καιρό ο Sergio Marchionne αλλά οι περισσότεροι τον κατηγορούν, επιτρέποντα τις εταιρίας να δαπανούν λιγότερα χρήματα για την έρευνα και την ανάπτυξη νέων κινητήρων και κιβωτίων. Αυτό τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν τους πόρους σε άλλους τομείς.

Αναμένοντας τη κούρσα των πωλήσεων μεταξύ του Mustang και Camaro να είναι πιο έντονη από ποτέ, η Camaro ήταν το top seller μεταξύ των δύο, στις ΗΠΑ, το διάστημα από το 2010 μέχρι το 2014, αλλά η κατάσταση άλλαξε από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Μάιο, με την Mustang να βρίσκεται σε πορεία νίκης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.