tesla-model-s-crash

Την προηγούμενη εβδομάδα θα θυμάσαι για το ατύχημα του Tesla Model S που έγινε στην Κίνα και ο οδηγός του Luo Zhen, θεώρησε την Tesla και το Autopilot υπεύθυνους για το ατύχημα. Όπως είχες δει από την κάμερα που βρίσκονταν στο εσωτερικό, ο Luo είχε αρκετό χρόνο για να πάρει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Τελικά ο Luo παραδέχτηκε ότι δεν είχε την προσοχή του στον δρόμο και κοίταζε το κινητό του γιατί οι υπάλληλοι της αντιπροσωπείας της Tesla τον έκαναν να πιστέψει ότι το Model S ήταν πραγματικά αυτόνομο και όχι ημι-αυτόνομο. Το λες και μια δικαιολογία για να χρυσώσει λίγο το χάπι.

Ο ίδιος συνεχίζει να κατηγορεί την αντιπροσωπία λέγοντας πως οι υπάλληλοι προωθούν το σύστημα Autopilot σαν ανώτερη τεχνολογία αλλά δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για την ασφάλεια της λειτουργίας. Στο σημείο αυτό, ο Luo ίσως έχει ένα δίκιο γιατί στην Κινέζικη αγορά, το Autopilot χαρακτηρίζεται σαν “zidong jiashi” που σημαίνει αυτόνομη οδήγηση, αλλά το πρόβλημα είναι στην μετάφραση;

Η Tesla από την μεριά της αναφέρει ότι το Autopilot είναι ένα εξελιγμένο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης αλλά δεν είναι ακόμα σε θέση να αντικαταστήσει πλήρως τον ρόλο και την ευθύνη του οδηγού, με τον οδηγό να είναι πάντα σε εγρήγορση για να είναι σε θέση να αναλάβει το αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή.

Για το ατύχημα, η Tesla σχολίασε πως ο οδηγός δεν είχε τα χέρια του στο τιμόνι και ρίχνει τις ευθύνες στον οδηγό. Η ίδια αναφέρει πως είχε γνωστοποιεί στον οδηγό ότι το σύστημα AutoSteer απαιτεί από τον οδηγό να κρατάει τα χέρια του στο τιμόνι ανά πάσα στιγμή, να διατηρεί τον έλεγχο και την ευθύνη του οχήματος.