Audi R8

Έχουμε δει άπειρα βίντεο με αναμετρήσεις μεταξύ αυτοκινήτων παραγωγής και μονοθεσίων F1, και η έκβαση είναι πάντα η ίδια: “Ξύλο” δίχως τέλος από την κορωνίδα του motorsport, ανεξάρτητα από το handicap που έχουν τα κοινά μοντέλα.

Ήρθε η ώρα να πάρουν το αίμα τους πίσω τα “δικά μας” αυτοκίνητα, έστω και με ιδιαίτερα πλάγιο τρόπο.

To ρεκόρ ταχύτητας στην Ινδία ήταν κτήμα του Jaime Alguersuari από το 2011, όταν ο Ισπανός είχε “γράψει” 324,2 χλμ/ώρα με την Τoro Rosso του, με την STR6 να παρέμενε το ταχύτερο αυτοκίνητο που είχε καταγραφεί στα αρχεία της χώρας, μέχρι πρότινος.

SONY DSC

Την εκθρόνιση ανέλαβε ένα Audi R8 V10 Plus, στα χέρια του τοπικού ήρωα Aditya Patel. O Ινδός οδηγός της Audi στο LMS έφτασε μέχρι τα 333,2 χλμ/ώρα, συντρίβοντας την επίδοση του μονοθεσίου της Formula 1 κατά σχεδόν 10 χιλιόμετρα. Ως γνωστόν, τέτοια ρεκόρ επικυρώνονται με δυο προσπάθειες, μια ανά κατεύθυνση. Παρόλα αυτά υπάρχει μια μικρή τρύπα…

Ο Alguersuari σημείωσε τα 324.2 χλμ στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού του Buddh International Circuit, μήκους 1.060 μέτρων. Αν συμπεριλάβουμε στην εξίσωση και τον παράγοντα φρενάρισμα στα 70 χλμ/ώρα για την 1η στροφή, καταλαβαίνουμε πως η Toro Rosso είχε αρκετά εμπόδια να ξεπεράσει.

Το κορυφαίο Audi, από την άλλη, είχε στη διάθεση του μια ευθεία 7 χιλιομέτρων και άπλετο χώρο για να φρενάρει. Καθόλου δεν μας χαλάει, όμως. Ένα αυτοκίνητο που μπορείς να πας -λέμε τώρα-  στην κοντινότερη αντιπροσωπεία και να το αγοράσεις κέρδισε στα -σχετικά- ίσα ένα μονοθέσιο που το οδηγεί μόνο η ελίτ των οδηγών ταχύτητας. Εύγε!