dr-dieter-zetsche

Ιδιαίτερα σημαντική για την Mercedes ήταν η έκθεση του Παρισιού, καθώς εκεί η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε πως όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της θα πωλούνται με το όνομα EQ, μιας και έτσι ονόμασε το νέο υπό-brand που δημιούργησε, με τα πρώτα μοντέλα με το σήμα EQ να πωλούνται προς τα τέλη της δεκαετίας.

Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε το Generation EQ Concept, με το πρωτότυπο να μας προϊδεάζε για την μελλοντική, ηλεκτρική της γκάμα αλλά και την επόμενη –ή μεθεπόμενη- GLC. Για την κίνηση του φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες – ένας σε κάθε άξονα, που συνδυαστικά αποδίδουν 402 άλογα και 700 Nm ροπής, με την Mercedes να ανακοινώνει ότι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση, έρχονται σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα ενώ η αυτονομία θα φτάνει τα 500 χιλιόμετρα. Επίσης, χάρη στις ικανότητες να φορτίζει γρήγορα τις μπαταρίες, η Mercedes υπολογίζει ότι απαιτούνται μόλις 5 λεπτά φόρτισης για αυτονομία της τάξης των 100 χιλιομέτρων.

3-768x432

Όπως καταλαβαίνεις όλοι έχουν “σφιχτεί” με την επιτυχία της Tesla, και ο CEO της Daimler, Dr. Dieter Zetsche, δεν θα μπορούσε να παραγνωρίσει ότι αυτή είναι η εταιρία που πρέπει να ξεπεράσουν, όντας παράλληλα αισιόδοξος για την επιτυχία του “ηλεκτρικού” εγχειρήματος της εταιρίας του, και σε συνέντευξη του στο Bloomberg:

Σε εκείνο το χρονικό σημείο, προφανώς, ναι. Έχουμε θέσει εδώ και πέντε χρόνια έναν στόχο στον εαυτό μας, ότι θα γίνουμε η πρώτη premium εταιρία αυτοκινήτων. Αυτό επρόκειτο να επιτευχθεί το 2020, [αλλά] φαίνεται ότι είμαστε ήδη αρκετά κοντά. Έτσι, μπορούμε να θέσουμε ένα νέο στόχο στον εαυτό μας, και αυτός είναι να είμαστε ο ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα το αργότερο μέχρι το 2025. Και αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο τους υπάρχοντες ανταγωνιστές μας, αλλά τους νέους.

Θα κατασκευάσουμε ανταγωνιστικά ηλεκτρικά οχήματα, όχι μόνο υποκατάστατα που έχουμε προσφέρει μέχρι τώρα, απλά πρέπει να περιμένουμε.