Motorsports: DTM race Budapest 2016, #3 Paul Di Resta (GBR, HWA, DTM Mercedes AMG C-Coupe), #6 Robert Wickens (CAN, HWA, DTM Mercedes AMG C-Coupe),

Αυτό το Σαββατοκύριακο, το DTM ρίχνει αυλαία, παραδοσιακά από την πίστα του Hockenheim, με τους Marco Wittmann και Edoardo Mortara να είναι οι κύριοι διεκδικητές του πρωταθλήματος. Ο Γερμανός οδηγός της BMW προηγείται με 14 βαθμούς διαφορά από τον ομόλογό του οδηγό της Audi, σε μια από τις πιο συγκλονιστικές χρονιές της σύγχρονης εποχής του DTM.

Ωστόσο, οι συζητήσεις περί μείωσης των οδηγών από 24 σε 18 (άρα, 6 σε κάθε εταιρεία) δίνουν και παίρνουν και, εκτός απροόπτου, θα έχουμε νέο, μειωμένο grid από του χρόνου. Ήδη, οι οδηγοί της BMW Martin Tomczyk και Antonio Felix da Costa έχουν ανακοινώσει ότι είναι η τελευταία τους χρονιά στο πρωτάθλημα, για την Audi προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι νεότερο για την στελέχωση των ομάδων της και ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η περίπτωση της  Μercedes.

Ο Gary Paffett, πρωταθλητής του θεσμού το 2005, πάντα με την εταιρεία από τη Στουτγάρδη, ανανέωσε για το 2017, ο Robert Wickens έδειξε φέτος, παρά τις ατυχίες, ότι μπορεί να είναι ο επόμενος πρωταθλητής για τη Mercedes και ο νεαρός Lucas Auer, ανηψιός του Gerhard Berger, έχει πείσει με την απόδοση του, ιδίως φέτος, ότι αξίζει μια θέση για την επόμενη χρονιά.

Τα πράγματα για τον πρωταθλητή του 2010 και πρώην πιλότου της Force India, Paul di Resta, δεν είναι ακόμη ξεκάθαρα και ο Σκοτσέζος αναμένει “στο ακουστικό” του την πρόταση της Mercedes, παρά την αξιόλογη παρουσία του φέτος, εν συγκρίσει με την περσινή κακή, αφού είναι ο δεύτερος καλύτερος οδηγός της Mercedes, πίσω από τον Wickens.

#27 Adrien Tambay, Audi RS5 DTM, #12 Daniel Juncadella, Mercedes-AMG C 63 DTM

O Felix Rosenqvist ανέλαβε να αντικαταστήσει τον Esteban Ocon στους αγώνες στη Μόσχα και έκτοτε παραμένει οδηγός της γερμανικής εταιρείας και όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει και το 2017.  Με τις δηλώσεις του ο αγωνιστικός διευθυντής της  Mercedes στο DTM έρχεται, λίγο-πολύ, να επιβεβαιώσει την παρουσία του Σουηδού το 2017, δηλώνοντας:

Είναι ήδη πέντε χρόνια στο πρόγραμμα των νέων οδηγών, ξέρει την ομάδα πολύ καλά, είναι αρκετά ενθουσιώδης, έξυπνος και γνωρίζει πώς μπορεί να επιτεθεί. Σίγουρα θα είμαστε ευχαριστημένοι με αυτόν και του χρόνου.

Η silly season του DTM θέλει τον Μortara στη Mercedes, με τον ίδιο βέβαια ούτε να επιβεβαιώνει, αλλά ούτε και να απορρίπτει το γεγονός αυτό, ύστερα και από ένα αινιγματικό post στο Instagram και τη συζήτηση στα σχόλια με τον Mattias Ekström.

Iδιαίτερη είναι και η περίπτωση του Felipe Massa, που ακόμα δε γνωρίζουμε τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, αλλά, δεδομένου της συνεργασίας με τη Mercedes, δεν αποκλείεται να τον δούμε στο cockpit μιας από τις έξι C Class Coupe AMG. Αντίστοιχα, οι πιθανότητες να δούμε τον Maximilian Götz να οδηγά για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο DTM για λογαριασμό της Mercedes δεν είναι πολλές, ενώ ακούγονται τα ονόματα των Lance Stroll και Maximilian Günther.

Ο προτελευταίος αγώνας της χρονιάς είναι αύριο στις 16.00 ώρα Ελλάδος και η αυλαία του πρωταθλήματος πέφτει την Κυριακή, με το 18ο αγώνα, που θα ξεκινήσει στις 16.20.