VW_Golf_7_facelift_leaked_photos_03

Η Volkswagen θέλοντας να μειώσει τα κόστη, αλλά και να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους, στο ανανεωμένο Golf που θα παρουσιαστεί στις αρχές του Νοέμβρη, θα προσφέρεται σε λιγότερες εκδόσεις.

Αυτό δήλωσε το αφεντικό της VW, Herbet Diess, ο οποίος είπε πως η απόφαση αυτή πάρθηκε, προκειμένου η VW να βελτιώσει τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας. Ο Diess δεν αποκάλυψε ποιες εκδόσεις θα καταργηθούν, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο πως το Golf cabriolet θα καταργηθεί.

Επίσης είναι πιθανό να μειωθούν και οι προσφερόμενοι κινητήρες, με την VW να τοποθετεί στο ανανεωμένο Golf τους νέους 1.500αριδες TSI και TDI κινητήρες. Λεπτομέρειες για το ανανεωμένο Golf μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • DimiE92

    οχι ρε γαμωτο…

  • SAMURAI_the_real_one

    Με το Golf δεν παει πουθενα η VW. Μετα το dieselgate ο κοσμος εχει ξυπνησει και δε θα ξαναγορασει. Αλλα μαθαινω θα βγαινει στανταρ στη βασικη εκδοση το καψιμο λαδιου.

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Με το Golf δεν πάει πουθενά η VW;;;
      Μάλιστα… ότι πεις φίλε… ότι πιο αβάσιμο και κουφό έχω ακούσει εδώ μέσα…
      Όσο για το ότι δεν θα τα ξαναγοράσει, το μελέτησες το θέμα δηλαδή;; Έκανες μελέτη αγοράς; Γκάλοπ; Μήπως μίλησες με τον CEO της VW;
      Να ξέρουμε και εμείς δηλαδή,, αν θα παραχθούν τόσο λίγα να γοράσουμε 2-3 να επενδύσουμε για το μέλλον να τα μεταπωλήσουμε 5-6 φορές τς αρχικής τους αξίας..

    • SAMURAI_the_real_one

      Φιλε μου μην αρπαζεσαι. Απλα πιστευω οτι ο κοσμος δε θα ξαναγορασει VW απλα με ενα γνωστο, τυπικο γκολφ φωτοτυπια με ολα τα αλλα και χωρις αξιολοες διαφορες απο τον ανταγωνισμο. Χρειαζεται καλυτερες προτασεις η VW. Δεν εχει Micra, δεν εχει κατι που θα γινει best seller. Φιλικα ειμαι νεος στην παρεα σας.

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Καλωσήρθες τότε.
      Σε “προκαλώ” να μου πεις 5 τελευταία αυτοκίνητα facelift ή καινούργια μοντέλα που κατα 70-80% δεν είναι ίδια με τα προηγούμενα.
      Να πάρω BMW; Mercedes; Audi; Κάτι Honda βλέπω πράγματι να έχουν αρκετές διαφορές, μόνο που είναι προς το χειρότερο εμφανισιακά.
      Όταν κάτι έχει πετύχει και πουλάς εκατομμύρια εδώ και 30-40 χρόνια, δεν είναι εύκολο να ‘ρθείς να το αλλάξεις ριζικά..είναι τεράστιο ρίσκο..

    • SAMURAI_the_real_one

      Το Civic θεωρεις ασχημο; Η ομορφια ειναι υποκειμενικη εμενα ας πουμε μου αρεσει παρα πολυ. Δεν εχει αδικο σ αυτο που λες πολλα ειναι ιδια αλλα πρεπει να βγαλει κατι επαναστατικο αλλιως θα εχει προβλημα. Θα φανει στις πωλησεις αυτο.

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Δεν θα σχολιάσω το αν το θεωρείς όμορφο ή όχι γιατί όπως είπες και εσύ η ομορφιά είναι υποκειμενική.
      Αλλά επιμένω, το να βγάλεις κάτι επαναστατικό σε μια συνταγή που πετυχαίνει εδώ και 40+ χρόνια (Golf), είναι μεγάλο ρίσκο στις πωλήσεις σου.
      “Επαναστατικό” βγάζεις κάτι παρόμοιο του Golf και αναλόγως βλέπει πως θα πάει, π.χ. Scirocco.

    • SAMURAI_the_real_one

      Σωστα εχεις δικιο. Αλλα το σιροκο απετυχε νομιζω. Σε πωλησεις. Αρα πρεπει να δει κατι διαφορετικο. Δεν αναφερομαι μονο στις βλαβες που εχουν τα σιροκο αλλα γενικα σαν προσπαθεια. Εγω θα κοιταγα να χτυπησω το Nissan Juke που σκιζει σε πωλησεις.

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Βλέπεις;; Οπως λες το Scirocco απέτυχε, αν πειραματίζονταν με κάτι επαναστατικό με το Golf και είχε απετύχει;; Πτώχευση!
      1. Το Juke δεν είναι ίδια κατηγορία με το Scirocco
      2. Προσωπικά ούτε να το βλέπω δεν μπορώ

    • hellboy

      βρε συ μην μπερδευεσε.. το σιροκο δεν ηταν πειραμα… ηταν ευκολο χρημα.. πατημενο γκολφ(σχεδιαστικα που πουλησε αρκετα καλα)..δες το απο αυτη την προοπτικη…
      το γκολφ.. ηρθε απλα την καταλληλη στιγμη.. και η τιμουλα του τοτε το εκανε σωτηρα…… οχι η επαναστατικοτητα του.. δηλαδη ενα μικρο χατς..
      αυτα απο εμενα….

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      Ακριβώς, εγώ δεν είπα ήταν πείραμα, πείραμα θα ήταν εαν στη θέση του Γκολφ έβγαζαν το Σιρόκο. Αν δείς πιο πάνω είπα πως “Επαναστατικό” βγάζεις κάτι παρόμοιο του Golf και αναλόγως βλέπει πως θα πάει, π.χ. Scirocco.
      Όσο για το αν ήταν σωτήρας του η τιμούλα του δεν ξέρω αυτό που ξέρω είναι ότι μέχρι σήμερα πουλάει ασταμάτητα.

    • hellboy

      μονο στην ελλαδα..και αυτο λογο κολληματος… του ελληνα. με ενα γκολφ που ειχε φερει ο θειο απο την γερμανια.. και οτι του εμεινε οτι ειναι βαρυ αμαξι στιβαρο στην 10ετια του 90….. καθως με το νεο τρικ πολλα αλογα… και εχουμε στην ελλαδα πολες πιστες.. εθνικες οδους τις λεμε..-_-
      στην πχ γερμανια…. λισινγκ παει.. δηλαδη στα 3 χρονια αλλαγη.. αλλο πουλαει ρεαλιστικα νουμερα… και αλλο πουλαει μαρκετινιστικα…
      σου πλασαρει η vw νουμερα και καλα.. αλλα μην ξεχνας πουλα αυτοκινητο 2.5 εκατομυρια το κομματι….. πουλαει φορτηγα…. πουλα πορσε… γενικα εχει πολλα πραγματα στο μαγαζι..για να καλυψει διξει νουμερα και να καλυψει η αντικαταστησει η ακομα και κρυψει και εμφανισει σε καιρο κρισης η χασουρας.. για να φανουν πωλησεις…τρικ εταιριων..απλα.

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχ ωραιος…

    • giannisb

      https://www.autoblog.gr/2016/10/17/kalpazoun-oi-pwlhseis-tou-vw-group-ena-xrono-meta-to-dieselgate/
      Τα datsun φίλε μου που “παρουσιάζεις” εσύ επειδή έχεις στάνταρ και εσύ ένα δεν πιάνουν μία μπροστά στα vw..με τα μόνα vag που μπορείς να συγκρίνεις είναι τα skoda άντε και τα seat..άκου εκεί micra που τις πωλήσεις του polo και του yaris ούτε στα καλύτερα του όνειρα…..

    • fsbmaniac

      …Μα παρολο το diesel gate και παρολες τις τσαρλατανιες που κανουν και αλητειες εν μερη με την αναξιοπιστια πολλων μερων του αυτοκινητου , ειναι πρωτοι σε πωλησεις και το αυτοκινητο ειναι σε ολους τους τομεις πραγματικα εξαιρετικο. Ειδικα μετα την mqb πλατφορμα ακομα και το 105 diesel ειναι τρενο σαν στριψιμο. Εμεις εχουμε auris 2015 golf 6 2009 και nissan pulsar diesel 2016 … και ομως δεν υπαρχει επαφη σε ανεση , ηχομονωση ,φωτισμο ,εργονομια και αισθηση ειδικα μετα τα 130…. μακρια ο γερμανος μπροστα. Ακομα και η ποιοτητα του “κετσε” είναι καλυτερη του γερμανου. Βεβαια εχουν κανει βηματα μεγαλα οι ιαπωνες. Στο μονο που υπερτερουν ειναι η οικονομια , και η αξιοπιστια.

  • gronholm89

    Ωραία! Ας καταργήσουν τις βασικές εκδόσεις κ ας προσφέρουν τις υπόλοιπες στις τιμες των βασικών!

    • SAMURAI_the_real_one

      Τα ιδια ειναι φιλε μου. Auris δε θα φτιαξουν ποτε. Την τεχολογια που κουβαλαει το αουρις πουθενα δεν την εχουν δει. Θελουν δουλεια. Φιλικα παντα ειμαι καινουριος εδω στην παρεα σας.

    • hellboy

      συγνωμη κιολας ποια τεχνολογια παραπανω εχει το αουρις?! αν θες να εξηγησεις λιγο την διαφορα.
      εγω παντος ξερω οτι ολοι σημερα παραγουν το ιδιο οχημα τεχνολογικα και απο θεμα ασφαλειας….. αλλες τιμες και αλλα πλαστικα απλα….αλλο κοινο…

    • SAMURAI_the_real_one

      Ειναι υβριδικο και αξιοπιστο. Νομιζω ειναι αρκετο για να το κανει καλυτερο απο το γκολφ.

    • hellboy

      αααα μιλαμε για εκδοση δηλαδη….. αλλο το auris hybrid…..και αλλο το auris το αναλογικο…..
      τετοιο εχει και το γκολφ.. παντος.. ετσι για την κουβεντα.. παντα.

    • SAMURAI_the_real_one

      Το υβριδικο γκολφ ειναι πολυ πισω ακομα για να πιασει το βασιλια.

    • hellboy

      ξεχνας οτι η ιδια εταιρια πουλαει ενα υβριδικο.. με 850+ χιλιαρικα με το σημα της πορσε και ειναι η πρωτη που εβγαλε υβριδικο σουπερ καρ… αρα δεν ειναι πισω…
      να μου πεις για το μιραι που ειναι υδρογονου μοναδικο στην αγορα κτλπ. να πω οκ… για αουρις.. υβριδικο….. νο…

    • giannisb

      ενε φυσικά και δεν θα φτιάξουν ίδια ποτέ…..με τέτοια τεχνολογία που κουβαλάνε…. εγώ πάντος πρώτη φορά το βλέπω αυτό σε αυτοκινητο μόνο η toyota τέτοια τεχνολογία….https://uploads.disquscdn.com/images/e82a4d27a18364b295b6e38430f5998d2bdab918a6e1d3ff996f9fd696397201.jpg