2001-dodge-super8-hemi-concept-11

Στις αρχές του 2000, η Daimler Chrysler είχε την ιδέα να αναγεννήσει σχεδιαστικά το κλασσικό της sedan, με το να τοποθετήσει αντίστροφα τις κολώνες σε ένα σχεδόν κάθετο μπροστινό παρμπρίζ. Για την είσοδο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η Chrysler τοποθέτησε τις πίσω πόρτες πάλι με ανάποδο άνοιγμα. Το πρώτο ρετρό στοιχείο που θα παρατηρούσε κανείς με την είσοδό του, είναι το μπροστινό ενιαίο κάθισμα οδηγού και συνοδηγού. Το τιμόνι του είναι κατασκευασμένο από ξύλο και πλαστικό με πλαίσιο αλουμινίου.

Στην κεντρική κονσόλα είναι εγκατεστημένο το σύστημα της Infotronic και πάνω από αυτή είναι τα όργανα του αυτοκινήτου. Για τα πίσω καθίσματα υπάρχουν δύο tablets με πρόσβαση στο internet.

2001-dodge-super8-hemi-concept-1

Το Super8 Hemi έχει τρία μέτρα μεταξόνιο κάτι που υποδηλώνει τους μεγάλους και άνετους εσωτερικούς χώρους. Ο κινητήρας είναι ένας 5,7 λίτρων Hemi V8 που αποδίδει 353 ίππους και 536 Nm ροπή και μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε κάτω από έξι δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 248 χλμ/ώρα.

Το Super8 παρουσιάστηκε το 2001 στην έκθεση North American International Auto Show (NAIAS) του Detroit

  • Dimitris K

    αυτές τις μπούρδες έκαναν τότε οι Αμερικάνοι.. 15 χρόνια μετά είναι ένα βήμα πριν βάλουν τα γυαλια στους Ευρωπαίους κατασκευαστές

  • Bon Viveur

    Άθλιο i wanna be ’50’s

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Άσχημο, προσπαθεί με αποτυχία να μοιάσει στα παλιά ωραία Αμερικάνικα με τα μακριά φτερά και τον τονισμένο σχεδιασμό. Καλύτερα που δε βγήκε ποτέ.

  • Mika

    Eγω τρομαξα παντως…

  • edurakias

    Enas einai o vasilias ola ta alla.. https://www.youtube.com/watch?v=IeeZiv4ChqA

  • Alex

    Egw to vriskw xaritomeno…

  • SAMURAI-66

    Περιεργο αλλα ισως αυτη η διαφορα του να το εκανε αγαπητο στον κοσμο.
    Κακος δεν το προχωρησαν πιστευω γιατι τα ρετρο στοιχεια του θα γεννουσαν δικη τους κατηγορια.

  • bulldog

    To θυμάμαι ξεκάθαρα από τότε…είχε χαραχθεί στη μνήμη μου λόγου εσωτερικού…tablet για πρόσβαση στο internet το 2000…πολύ μπροστά από την ευρώπη όπως πάντα!!!

    • rous

      Παρεμεινε πρωτοτυπο ομως σε αντιθεση με τους Ευρωπαιους και συγκεκριμενα τη Mercedes S class οπου το 1998 εξοπλιζοταν με αεραναρτηση, ψυχομενα καθισματα, συστημα πλοηγησης, συστημα εκκινησης χωρις κλειδι, συστημα αποφυγης συγκρουσης, cruise control, συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων, xenon φωτα, ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα φρεναρισμανος και ευσταθειας, 7+ αεροσακους και αλλα ποσα, που ακομα και σημερα υπαρχουν αυτοκινητα που δεν διαθετουν ουτε τα μισα.