porsche-911-rsr


Είναι πλέον επίσημο. Η Porsche στα μέσα στης εβδομάδας, στην έκθεση του Los Angeles, μαζί με την Panamera Executive θα παρουσιάσει και τη νέα γενιά της 911 RSR, που φορά έναν turbo κινητήρα, ο οποίος βρίσκεται στο κέντρο του αυτοκινήτου.

Η εταιρία κρατάει καλά κρυμμένα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αγωνιστικού της που θα μάχεται στη κατηγορία GTE και σε αγώνες αντοχής. Παρ’όλη τη προσπάθειά της όμως, οι αναφορές θέλουν να της έχει δοθεί άδεια από τη FIA και την ACO, να μετακινήσει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, προς το κέντρο του αμαξώματος σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τον καθαρά κεντρομήχανο ανταγωνισμό. Διαθέτει διπλές απολήξεις εξατμίσεων με το νέο bodykit να παράγει πολύ μεγαλύτερα ποσά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης.

Το αυτοκίνητο θα αποτελεί τη πρόταση της εταιρίας στη κορυφαία κατηγορία GT και αυτοκινήτων αντοχής. Ήδη κάποιες ομάδες έχουν συμφωνήσει σε συνεργασία με την Porsche, με την Core Autosport να συμμετέχει στο αμερικανικό πρωτάθλημα WeatherTech και την Team Manthey στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής WEC. Αγωνιστικό ντεμπούτο θα κάνει τον Ιανουάριο του 2017 στον 24ωρο αγώνα αντοχής της Daytona.

Δελτίο Τύπου

Porsche at the Los Angeles Auto Show 2016

World premiere of the Panamera Executive models and the 911 RSR

Stuttgart. At the Los Angeles Auto Show (November 18–27), Porsche is set to light the touch paper for the next stage of the Panamera. At the end of the year, four Executive models will celebrate their world premieres: the Panamera Turbo Executive (404 kW/550 hp), Panamera 4S Executive (324 kW/440 hp), Panamera 4 E-Hybrid Executive (340 kW/462 hp) and Panamera 4 Executive (243 kW/330 hp). One innovation is the basic engine of the four-door models. The fully redesigned 3.0-litre V6 turbo engine is the new entry-level model for the Gran Turismo class, and is used in the Panamera 4 Executive, the Panamera with rear-wheel drive and the Panamera 4 with all-wheel drive. Porsche will also unveil the 911 RSR racing car, yet another world innovation that will compete in the international arena in 2017.

The sportscar manufacturer will present the new, highly luxurious versions, with a wheelbase extended by 150 millimetres, at the Porsche press conference to be held in the Petree Hall at the Convention Center on November 16 at 10:15 a.m. (Pacific Standard Time; 7:15 p.m. CET).

The USA remains one of Porsche’s main sales markets. Up to and including October 2016, the sportscar manufacturer delivered 178,314 vehicles around the world, representing a three-percent increase over the same period in the previous year. This success can be attributed to the excellent reputation the company enjoys among its customers: In 2016, Porsche once again triumphed in the overall classification of the renowned J.D. Power APEAL study conducted by the US market research institute J.D. Power. In addition, the Porsche 911, Boxster and Macan achieved first place in their respective categories.

  • manowar

    εεε παει κατι λιγο… -Ρ

  • Christos F4

    Τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης της cayman??

    • mixalhs7

      Τι δουλειά έχει ένα μικρο αυτοκίνητο σαν την cayman στην GTE PRO?? :)

    • Christos F4

      Θα μπορούσαν να χτίσουν πάνω σε αυτό το μικρό, όπως λες, αυτοκίνητο εφόσον ήδη υπάρχει μια κεντρομήχανη πλατφόρμα στην γκάμα της εταιρείας. Άλλωστε πολλοί έχουν απορήσει πολλάκις στο παρελθόν γιατί δεν βάζουν turbo στην cayman

    • mixalhs7

      Τι να χτίσουν Χρίστο μου?
      Θα ανταγωνιστεί το cayman το Ford GT και την Ferrari 488? Μην σε μπερδεύει η διάταξη του. Δεν χωράει μεγάλος κινητήρας εκεί μέσα. Η πλατφόρμα του εξάλλου δεν έχει σχέση με αυτή των λαμποργκινι αουντι.
      Ο κινητήρας στην RSR ”γύρισε” για να χωρέσει μεγαλύτερο ντιφιούζερ πίσω. Αυτό είναι όλο!
      Τώρα γιατί στη κευμαν δε βάζουν τουρμπο? Γιατί δεν υπαρχει λόγος. Κάποια στιγμή η εταιρεία θα βγάλει κανονικό σουπερκαρ πάνω απ την 911.
      Το κευμαν θα παραμείνει ενα καλό entry level sportscar αφού γι αυτό σχεδιάστηκε εξ αρχής!

  • Steve A

    κάτι άκυρο.. ξέρει κανεις να μου πει γιατί οι πυλώνες της αεροτομής κουμπώνουν απ πάνω κ όχι απ κάτω?? το βλέπω τελευταία πολύ στα αγωνιστικά.. εχει σχέση με αεροδυναμική?

    • Akis-F1 FAN

      Αν έχεις παρατηρήσει και το Koenigsegg one:1 ακολουθεί παρόμοια φιλοσοφία και “πιάνει” την αεροτομή από πάνω. Ο καράφλας είχε πει ότι συμφέρει έτσι γιατί η ροή του αέρα κάτω από την αεροτομή είναι πιο σημαντική και γι αυτό είναι καλύτερο να μην υπάρχουν πυλώνες εκεί που να τη διαταράζουν.

    • Steve A

      ναι είχα δει ένα βιντεο που το εξηγούσε αυτό ο κονισεγκ. απλά δεν ήξερα αν έχει να κάνει με αυτό ή με πιο οικονομική κατασκευη ή πιο ανθεκτική. thanks για το info!! :)

    • amdnord

      πολυ πιο αναλυτικα θα βρεις εδω http://www.mulsannescorner.com/rearwingLMPCFD2009.html

      και πιο απλα εδω https://www.youtube.com/watch?v=ZiL8g3j-3CQ

    • Steve A

      α τελεια!! ευχαριστώ!! :)

    • Anestis Genk

      Με πολύ απλά λόγια…όταν η ροή πάει αργά τότε αυξάνεται η πίεση.
      Τα εμπόδια επιβραδύνουν την ροή.
      Αντίστοιχα στα αεροπλάνα τα μοτέρ είναι από κάτω (από το φτερό) και όχι στο κέντρο η από πάνω.

    • Steve A

      Είσαι jet!! (pun intended) :p ευχαριστώ!

  • mixalhs7

    Η…αμήχανη στιγμή που στο επόμενο πρωτάθλημα η GTE PRO θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ την LMP1.
    Θα γίνει πραγματική σφαγή!!