Motorsports: DTM race Nürburgring 2016, #48 Edoardo Mortara (ITA, Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi RS5 DTM)

Το εγκώμιο του οδηγού, πλέον, της Mercedes έπλεξε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Καναδός οδηγός της γερμανικής εταιρείας, Robert Wickens. Το ενδιαφέρον της Mercedes για τον 29-χρονο Ιταλό ήταν “κοινό μυστικό” στους κύκλους του DTM και στα τέλη του προηγούμενου μήνα, ανακοινώθηκε με κάθε επισημότητα η ένταξη του Mortara στο δυναμικό της.

Οι πέντε νίκες του Ιταλού στο 2016 δεν μπόρεσαν να του δώσουν τον πολυπόθητο τίτλο, ο Mortara έχασε το πρωτάθλημα για μόλις τέσσερις βαθμούς από τον Marco Wittmann, o Wickens δήλωσε πως ο Ιταλός αποτελεί πάντα ένα από τα φαβορί για τον τίτλο των οδηγών.

Είναι μεγάλη προσθήκη στην ομάδα μας. Όλοι ξέρουν ότι πόσο καλός οδηγός είναι. Πριν την έναρξη κάθε σεζόν, συμπληρώνουμε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με ποιον θεωρούμε τον κύριο διεκδικητή του τίτλου για τη νέα χρονιά. Πρέπει να διαλέξουμε έναν οδηγό από κάθε κατασκευαστή και τα τελευταία τρία χρόνια, πάντα διαλέγω τον Edoardo.

Eίναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς στο DTM κι είμαι σίγουρος ότι θα πάει την ομάδα μας μπροστά.

7ba695455e42eb021f35b88203da0887

Wickens και Mortara συνυπήρχαν το 2008 στην ομάδα της Signature στην F3 Euro Series και, όπως είναι φυσικό, ο Καναδός γνωρίζει αρκετά καλά τον ομόσταυλό του στη Mercedes.

Δεν γνωρίζουν αρκετοί ότι ήμαστε team mates κατά τη διάρκεια της μισής χρονιάς μου στην Formula 3 το 2008. Εκείνο τον καιρό, κατάλαβα ότι ήταν πολύ προσγειωμένος και αληθινά συνεργατικός οδηγός.

Από την κοινή μας πορεία, ξέρω πόσο γρήγορος είναι και ανυπομονώ να συνεργαστώ ξανά μαζί του.

Από τις 14 Νοεμβρίου, οι ομάδες δοκιμάζονται επί πορτογαλικού εδάφους για το δεύτερο, ανεπίσημο τεστ δοκιμών, ενόψει των νέων κανονισμών και του νέου κύκλου ομολογκαρίσματος των αγωνιστικών. Ο Wickens βρίσκεται στην Πορτογαλία και δηλώνει ενθουσιασμένος με την επιπλέον δουλειά που κάνουν οι ομάδες στην προετοιμασία, εν συγκρίσει με τα τελευταία χρόνια.

Λατρεύω όταν εξελίσσουμε ένα αυτοκίνητο και οι νέοι κανονισμοί μας δίνουν πολλές πιθανότητες. Το αυτοκίνητο έχει καλή αίσθηση, δεδομένου ότι είμαστε ακόμα στο αρχικό στάδιο της προετοιμασίας.

Υπάρχουν άλλοι έξι μήνες προετοιμασίας μέχρι την τελική έκδοση και αυτό με γεμίζει με εμπιστοσύνη.

Από τη μεριά του, ο πρωταθλητής του 2005 και “σημαία” της Mercedes, Gary Paffett, δήλωσε με ανάρτησή του στο Twitter εντυπωσιασμένος από την απόδοση του νέου αυτοκινήτου.

Χθες (σ.σ Τρίτη) πήρα την πρώτη γεύση από το DTM του 2017, ήταν τέλειο που ξαναγύρισα στη δράση! Πολλή δουλειά έχουμε ακόμη, αλλά είμαι ενθουσιασμένος για τη νέα χρονιά.

Ενώ δε δίστασε να μας “αποκαλύψει” μερικά πράγματα για το 2017:

Αλλαγές στην αεροδυναμική, περισσότερη δύναμη, διαφορετικά ελαστικά, πολυάριθμα πράγματα να ασχοληθούμε κι όλα βαίνουν προς τη σωστή κατεύθυνση.

Οι τελευταίες πληροφορίες μιλούν για λιγότερη κάθετη δύναμη ενώ, ως προς το θέμα της απόδοσης των V8, 4-λιτρων κινητήρων, υπάρχουν σκέψεις από το τέλος του 2015 για απελευθέρωση του παγώματος της εξέλιξης των κινητήρων που θα οδηγήσει σε μια ιπποδύναμη των 550+ίππων, περίπου 100 περισσότερα από φέτος.

Bonus video: Τα καλύτερα στιγμιότυπα από τα δοκιμαστικά και τον αγώνα στο Norisring του 2007.