toyota-prius-battery-pack

Η Toyota από την στιγμή που αποφάσισε να επενδύσει στα ηλεκτρικά μοντέλα, ανακοίνωσε πως θα αφήσει πίσω της τις Ni-MH μπαταρίες μιας και η σημερινή τεχνολογία των ιόντων λιθίου της επιτρέπουν να δημιουργήσει μια “επαναστατική μπαταρία”.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την Panasonic Corporation και με τέσσερα ιαπωνικά Πανεπιστήμια, για την ανάπτυξη της υφιστάμενης τεχνολογίας των μπαταριών ιόντων λιθίου που θα τις χρησιμοποιήσει στα ηλεκτρικά και στα υβριδικά αυτοκίνητα της.

Οι δύο εταιρίες έχουν ως στόχο να κάνουν τις μπαταρίες ιόντων λιθίου ασφαλέστερες και να αυξήσουν την ενεργειακή πυκνότητά τους, χωρίς ωστόσο να αυξηθεί κατά πολύ το κόστος παραγωγής τους. Οι δοκιμές που έχουν κάνει, έδειξαν πως οι στόχοι που έχουν τεθεί υλοποιούνται, με τις μπαταρίες να προσφέρουν ασφάλεια κατά τη χρήση τους. Η νέα τεχνολογία των μπαταριών θα είναι έτοιμη μέσα στα επόμενα χρόνια, προσφέροντας μπαταρίες με 15% καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Σύμφωνα με τον Hisao Yamashige της Toyota, από τις δοκιμές κατάφεραν να παρατηρήσουν άτακτη κίνηση των ιόντων μιας μπαταρίας μέσα στα ηλεκτρόδια, κάτι που προκαλεί υπερθέρμανση, περιορίζοντας την απόδοση της. Η Toyota αυτό που θέλει να κάνει, είναι όχι να περιορίσει την κίνηση των ιόντων, αλλά να την “βάλει σε μια σειρά”, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την αυξημένη θερμοκρασία, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη απόδοση της μπαταρίας. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota αναμένεται το 2020 και για την ώρα η ιαπωνική εταιρία δεν ανακοινώνει αν αυτό θα φορά τη νέα μπαταρία.

  • gv

    καιρος ηταν..
    πρωτη τα ξεκινησε τη ταση αλλα εχει μεινει πισω!
    πως εγινε αυτο δε μπορω να καταλαβω..
    οι αλλοι εχουν ηλεκτρικα και η τογιοτα μονο υβριδικα που αν εξαιρεσεις το νεο prius εχουν μικροτερη ηλεκτρικη αυτονομια απο τα περισσότερα υβριδικα των αλλων!
    βεβαια απο την αλλη η τογιοτα ασχοληθηκε πολυ και με το υδρογονο..

    • rous

      Τα υβριδικα ειναι μια μουφα και μιση. Πας παιρνεις πετρελαιο αν θελεις οικονομια και καις σε ολες τις συνθηκες πολυ λιγοτερο απο ενα υβριδικο βενιζνης.Οικονομικα δεν ειναι, γρηγορα δεν ειναι, πιο βαρια ειναι, πιο περιπλοκα ειναι και το σημαντικοτερο πολυ ακριβοτερα!

      Υ.Γ Σε υβριδικο θα πηγαινα μονο σε Mercedes E300 Bluetec Hybrid, το οποιο ειναι και οικονομικο σε καταναλωση και αρκετα δυνατο.

    • amdnord

      + οτι κανεις αρκετη ζημια στο περιβαλλον για να φτιαξεις τις μπαταριες

    • τα υβριδικα ειναι οικονομικα εντος πολης….ενω τα ντιζελ στον ανοιχτο δρομο !!!
      αναλογα τις αναγκες σου κανεις και τη σωστη αγορα !!
      ασχετα αν στα πλασαρουν γενικα οικονομικα…..

  • shaoqing14

    Αναμενουμε,να δουμε τι καλο ετοιμαζουν οι δυο ιαπωνικοι κολοσσοι.

  • mother1russia

    Αργησε πολυ η μεγαλη Toyota κι εμεινε πισω , ας ερθει τωρα η Panasonic στην διασωση

  • SAMURAI-66

    Εχοντας δωσει ενδιαφερον βασικα στην τεχνολογια υβριδικων και υδρογονου που την εχουν φερει μπροστα και μακρυα απο καθε της αντιπαλο εμεινε πισω σε αυτη των ηλεκτρικων οχηματων η toyota και τωρα ζηταει να καρπωθει και σε αυτα το πρωτο λογο.
    Η συνεργασια φυσικα που κραταει χρονια με το μεγαθηριο panasonic που μετα την εξαγορα της sanyo και πρωτοπορου των επαναφορτιζομενων μπαταριων της εδωσε την ευκαιρια και εγινε ο νουμερο ενα κατασκευαστης στον πλανητη στον χωρο μαζι με των πανεπιστημιων και της toyota θα φερει αποτελεσματα και γρηγορα θα ανεβει στην πρωτη γραμμη σαν ο κορυφαιος κατασκευαστης και στα επαναφορτιζομενα αυτοκινητα….οτι καταφερε ακριβως και με της δυο αλλες τεχνολογιες μαλλον θα επαναληφθει με την ιδια επιτυχια.
    Απλα τωρα μετραει αντριστροφα ο χρονος για την κατακτηση και αυτης της πρωτιας!