peugeot-pre-sebring09a1

Ένα μηνά μετά την επίσημη αποχώρηση της Audi από το WEC και το Le Mans έρχονται οι πρώτες φήμες για το ποιος θα μπορούσε να πάρει την θέση της, καθώς πλέον στην LMP1-H κατηγορία έμειναν μόνο οι Porsche και Toyota.

Αυτή μπορεί να είναι η Peugeot, καθώς σύμφωνα με πηγή του Automotive News ενδέχεται να υπάρχει μια κίνηση για επένδυση 80 με 90 εκατ. ευρώ για μια νέα συμμετοχή της γαλλική εταιρίας. Όμως, αν αυτό είναι αλήθεια, δεν φαίνεται να είναι αρκετά, καθώς ένα τέτοιο εγχείρημα για να είναι ανταγωνιστικό χρειάζεται κοντά στα 150 εκατ. ευρώ, τα μισά εκ των οποίων αφορούν το προσωπικό.

peugeot-908-hdi-at-le-mans-2009_100182757_l

Εκπρόσωπος του γαλλικού εργοστασίου είπε ότι η επιστροφή εξαρτάται από τρεις παράγοντες. Πρώτον, η αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της θα πρέπει να είναι σε ικανοποιητική οικονομική κατάσταση. Η συμφωνία θα μπορούσε να είναι πρόκληση, διότι η εταιρεία φέρεται να εξετάζει την απόλυση 2.000 εργαζομένων λόγω Brexit, ενώ οι δαπάνες θα πρέπει επίσης να είναι σύμφωνες με ότι έχει την δυνατότητα να ξοδέψει η επιχείρηση. Τέλος, η ομάδα θα χρειαστεί επιπλέον χρόνο, επειδή η Porsche και η Toyota έχουν ήδη χρόνια εμπειρίας στο πρωτάθλημα.

Να θυμίσω ότι η Peugeot ήταν βασικότερος αντίπαλος της Audi από το 2007 μέχρι το 2011, κερδίζοντας τον 24-ωρο αγώνα του Le Mans το 2009. Αποχώρησε από τον θεσμό το 2012 εξαιτίας των σοβαρών οικονομικών δυσκολιών που αντιμετώπισε τότε. Η Peugeot έχει ενεργή συμμετοχή στον δύσκολο αγώνα του Dakar, με το 3008 DKR να είναι έτοιμο να διατηρήσει την περσινή της νίκη με το 2008 DKR.

  • gv

    για μενα βιαζεται η peugeot..
    πανω που εχει αρχισει να ανακαμπτει και να συμαζευει τα οικονομικα της θα τα δωσει στο wec και μαλιστα στην lmp1?!
    εγω ειμαι παντα υπερ των αγωνων αλλα στη δεδομενη χρονικη στιγμη της εταιρειας ειναι πολλα λεφτα για αμφιβολο αποτελεσμα..
    ας ριξει αυτα τα λεφτα για να εξελιξει μπαταριες,ηλεκτρικα και υβριδικα..
    δε χρειαζεται παντα να κανεις πρωταθλητισμο για να εξελιξεις αυτους τους τομεις..

  • Anestis Genk

    Νομίζω πως τα πρωταθλήματα δεν έχουν νόημα αν δεν έχουν ποικιλία κατασκευαστών.

  • Mika

    Αυτοι εφυγαν τοτε λογω κοστους κια περικοπων, τωρα τα οικονομικα τους ειναι τοσο καλα ωστε να γυρισουν? Το βλεπω δυσκολο..

  • Κώστας

    κατι μου λεει οτι θα αποσυρθει και η πορσε σε 1-2 χρονια αν δεν μπει τουλαχιστον ενας κατασκευαστης στην lmp1