Η VW μας δείχνει τα Arteon, Tiguan Allspace και Up GTI

Σχετικά άρθρα

Η Volkswagen έδωσε ένα video από τις δοκιμές που κάνει στα Arteon, Tiguan Allspace και Up GTI στη Νότιο Αφρική. Το Arteon θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο και αποτελεί το μοντέλο που θα διαδεχτεί το CC. Σχεδιαστικά θα διαθέτει μια μεγάλη μάσκα και φώτα LED με τρισδιάστατη σχεδίαση, καθώς επίσης παράθυρα χωρίς πλαίσιο για να αναδεικνύουν το GT χαρακτήρα του.

https://www.youtube.com/watch?v=2MYXsnuywQk

Το μήκος του υπολογίζεται ότι θα είναι κοντά στα 4,8 μέτρα, και θα βασίζεται στην εξαιρετικά ευέλικτη MQB πλατφόρμα του Group, όντας μεγαλύτερο από το τρέχον CC σε κάθε διάσταση εκτός από το ύψος. Επίσης, διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο και με τον liftback σχεδιασμό, “φέρνει” περισσότερο στο Audi A7, παρά στο CC. Ο χώρος αποσκευών του θα φτάνει τα 563 λίτρα, όντας 100 λίτρα λιγότερα από το Passat Variant.

Το λανσάρισμα του στην Ευρωπαϊκή αγορά θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι του 2017. Η τιμή του στην Γερμανία υπολογίζεται ότι θα ξεκινάει από τα €35.000, έχοντας ως κύριους ανταγωνιστές την BMW Σειρά 4 Gran Coupe και το Audi A5 Sportback. Μηχανικά, θα φορέσει το νέο 1.5-λίτρων κινητήρα της VW, που θα αποδίδει από 150 άλογα και θα είναι διαθέσιμος με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο DSG. Τα ισχυρότερα σύνολα 190 και 280 ίππων θα είναι διαθέσιμα μόνο με αυτόματο κιβώτιο, με την ισχυρότερη αποκλειστικά τετρακίνητη. Το αυτοκίνητο θα φορέσει και τον 2-λιτρο πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 150, 190 και 240 ίππων, ενώ τέλος θα υπάρχει και υβριδική έκδοση με 100 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας.

Το Tiguan Allspase που ήδη έχουμε δει επίσημες φωτογραφίες του που έχουν διαρρεύσει, αποτελεί την μεγάλη έκδοση του δημοφιλούς SUV. Εμφανισιακά το μακρύτερο Tiguan έχει μεγαλύτερο κατά 11 εκατοστά μεταξόνιο, που το βοηθούν να έχει ακόμα μεγαλύτερους χώρους στα πίσω καθίσματα αλλά και να προστεθεί η τρίτη σειρά καθισμάτων που βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλίσμό. Το μεγαλύτερο μήκος ωφέλησε το πορτ μπαγκάζ, το οποίο αν πέσουν τα καθίσματα της τρίτης σειράς θα ξεπερνά τα 615 λίτρα, ενώ αν πέσουν και τα καθίσματα της δεύτερης σειράς θα ξεπερνούν κατά πολύ τα 1655 λίτρα της απλής έκδοσης.

To Tiguan Allspace πατάει πάνω στην MQB πλατφόρμα και θα προσφέρεται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς ή στους τέσσερις τροχούς. Ανάλογα με τους κινητήρες θα προσφέρεται με 6-ταχυτο μηχανικό κιβώτιο και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στην Αμερική δεν προβλέπεται να εισαχθούν οι TDI κινητήρες. Η επίσημη παρουσίαση του θα γίνει τον Ιανουάριο στην έκθεση NAIAS στο Ντιτρόιτ και τα μοντέλα που θα πωλούνται στην Αμερικάνικη αγορά θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας Puebla στο Μεξικό, ενώ τα μοντέλα που θα πωλούνται στην Κίνα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο από την κοινοπραξία Shanghai-Volkswagen. Στην Ευρώπη ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2017. Η εταιρεία το αναφέρει ως “το πιο ευρύχωρο Tiguan που θα έχει μέχρι 7 καθίσματα”, το οποίο μπορεί να σημαίνει ότι οι επιπλέον θέσεις θα κοστίζουν έξτρα αντί να προσφέρονται στάνταρ.

Τέλος η GTI έκδοση του Up! θα παρουσιαστεί και αυτή μέσα στο 2017. Κάτω από το καπώ του υπάρχει ο 1.000αρης TSI EA211 κινητήρα που συναντάμε και στο Golf TSI BlueMotion, απόδοσης 115 ίππων με 200 Nm ροπής, με το Up! GTI να μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε περίπου 8,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο θα ζυγίζει κοντά στα 880 κιλά, θα φορά σπορ ανάρτηση, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στιλιστικά θα εξοπλίζεται με επιθετικό bodykit, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα, σπορ τιμόνι και σπορ πεντάλς.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Η BMW i5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Η BMW i5 δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 73 χλμ/ώρα. Το...
Autoblog.gr