Το τέταρτο μοντέλο της εξετάζει η Lamborghini, με τον Stefano Domenicali να δηλώνει πως η εταιρία του το διάστημα αυτό ερευνά τι μοντέλο θα μπορούσε να προστεθεί στην γκάμα της των Huracan, Aventador και Urus.


Ανάμεσα στα επικρατέστερα βρίσκεται ένα μικρότερο supercar από την Huracan που θα τοποθετηθεί απέναντι από την McLaren 570S και τη φημολογούμενη Ferrari Dino, αλλά αυτό θα πάρει το πράσινο φως, μόνο όταν η Urus θα σταθεροποιηθεί στην αγορά. Όπως είπε ο Domenicali, μια γκάμα μοντέλων μόνο με τις Huracan και Aventador δεν μπορεί να είναι βιώσιμη από επιχειρηματικής άποψης, αποκαλύπτοντας πως η επιθυμία του είναι να προσφέρουν supercars/σπορ αυτοκίνητα που θα βασίζονται σε μια ενιαία αρχιτεκτονική.

Αν μιλάμε για supersport αυτοκίνητα, θα πρέπει να θεωρήσουμε πως η σωστή προσέγγιση θα πρέπει να είναι αρθρωτή. Δεν μπορούμε να έχουμε δύο μοντέλα με δύο διαφορετικούς κινητήρες, δύο κιβώτια ταχυτήτων, δύο σασί κτλ. Ειλικρινά, δεν είναι βιώσιμο από οικονομικής πλευράς. Αυτό πρέπει να σκεφτούμε για το μέλλον.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Οταν λεει ενα μικροτερο μοντελο εννοει χρηματικα, λιγοτερα κυβικα και αλογα η ποιο “μαζεμενο” μιας και η aventador ειναι και λιγο πλοιο (Τανκερ για την ακριβεια)

  • giorgos

    Αμα βγαλει σε αλογα και τιμη κοντινη στα 911 θα μαζεψει ολο το χρημα τον περισσοτερο κοσμο δεν τον ενδιαφερει να εχει 600 αλογα (και να πληρωνει αναλογα) κακα τα ψεμματα γιαυτο πουλανε και τα 911 σαν ζεστο ψωμι

  • Christos F4

    η lamborghini το εξεταζει, ή η audi?? γιατι εφοσον βγει μικροτερο μοντελο (ας πουμε το asterion που εχει καταντησει κατι σαν το γεφυρι της αρτας) δεν υπαρχει περιπτωση να μην το υιοθετησει κι η audi να το βαφτισει κατι σαν entry r8. οποτε παλι δε θα ειναι βιωσιμο απο οικονομικης πλευρας, τουλαχιστον για την λαμπο, διοτι οι περισσοτεροι θα παιρνουν το audi, οπερ και εγενετο απο την στιγμη που κυκλοφορησε το r8.

    • manowar

      Χαχαχαχα…τιποτα δεν εχασε η λαμπο απο αυτην την συνεργασια..μονο τρελες πωλησεις ειδε την τσαχπινια της την ιταλικη δεν την εχασε και μηχανικα εγινε τερας πηρε τα οπλα απο την προικισμενη autounion ..δεν λες παλι καλα που συνεργαστηκε με γνωστες εμπειρους του χωρου των 4ρων τροχων και εβγαλε εργαλεια διχως τουμοροου..γιατι αν το συναιχιζε με τα κρατηματα και την συμπεριφορα των παλιων λαμποργκινι,,,,,δεν το λεω…για χαρη της μιουρα

    • Christos F4

      Αν μιλας για τα ν12 μοντελα, ηταν ηδη τερας χωρις τουμοροου. Αλλα στα “υποδιεστερα” ν10 η audi βγηκε ακομα πιο κερδισμενη απο αυτη τη συνεργασια καθοτι εβγαλε το r8, ενα μοντελο που αν δεν συνεργαζοταν με τους ιταλους δε θα το εβγαζαν ποτε, και τα rs6 s8, ναυαρχιδες για πολλα χρονια, χρησιμοποιωντας και στα 3 αυτοκινητα της τον ν10 της λαμπο.

      Δεν ειπα οτι η lambo εχασε κατι, και οι δυο κερδισαν. αλλα σιγουρα περισσοερο κερδος ειχε η audi

    • manowar

      Τα αουντι υποδιεστερο??απο που εως που ιδιο επιπεδο ειναι φιλε αυτοι που τα οδηγανε τα γραφουν ειπα ηταν υπεραυτοκινητα αλλα ειχαν θεματα διαφορα που τωρα τα εχουν εξαλείψει και η οδηγικη συμπεριφορα εκτοξευτηκε..συμφωνουμε στα περισσοτερα αλλα οχι οτι η λαμπο διαθετει μεγαλυτερη τεχνοτροπια και τεχνολογια απο την αρχαια φαου βε που λειτουργει 220 ετη.αυτο κατα τα αλλα καλα

    • Christos F4

      βρε υποδιεστερα ειπα τα μοντελα ν10 σε σχεση με τα ν12, οπως π.χ. την huracan σε σχεση με την aventador και πιο παλια την gallardo σε σχεση με murcielago. οχι τη μια εταιρια σε σχεση με την αλλη

  • oταν το ”μικρο” σου μοντελο φτανει να ριχνει στα αυτια στο μεγαλο………τοτε φτανεις στο σημειο που πρεπει να βγαλεις κατι πραγματικα μικροτερο !!!!!
    οπως βεβαια ολοι οι κατασκευαστες….τα μεγαλωνουν ολα σε ολα τα μοντελα……και στο τελος δημιουργουν νεα μοντελα………
    ας σταματησουν αυτην την ατυπη κοντρα για το ποιος το εχει μεγαλυτερο….και ολα πιστυεω μετα θα ειναι βιωσιμα…..

    • jonjon

      Ξέρω ότι έσκασες ενα κρυφό χαμόγελο! Φαντάσου να ήταν v6 1800-2000 κυβικά!

    • η τσεπη θα το ηθελε πως και πως…..η καρδια ομως οχι…… :-/

  • Anestis Genk

    Είναι κάπως αστείο αυτό με τις κατηγορίες, η 570s είναι απλώς detuned δεν είναι μικρότερη. Η 488 με 670 άλογα είναι ο απόγονος της 360 που είχε 400 άλογα πριν 12 χρόνια.
    Η Huracan έχει περισσότερα άλογα από Diablo και Murcielago πρώτης γενιάς, σε λίγο θα έχει και περισσότερα κυβικά από αυτές.
    Είναι γελοίο αλλά πως θα σου πουλήσουν το νέο μοντέλο αν δεν την έχει μεγαλύτερη;
    Εκτός κι αν ο κόσμος έγινε τόσο χεράς τα τελευταία 15 χρόνια που η Diablo του φαίνεται λίγη, οκ τότε πάω πάσο.

  • Mika

    “Δεν μπορούμε να έχουμε δύο μοντέλα με δύο διαφορετικούς κινητήρες, δύο
    κιβώτια ταχυτήτων, δύο σασί κτλ. Ειλικρινά, δεν είναι βιώσιμο από
    οικονομικής πλευράς. Αυτό πρέπει να σκεφτούμε για το μέλλον.”

    Φωτογραφιζει την Mclaren και την επιτυχια της…Δεν γινεται αλλιως, για μια εταιρια με τοσο μικρη παραγωγη….
    Παντως, αν δεν φερει λεφτα στα ταμεια της εταιριας η Urus, κατι που θεωρω δεδομενο,δεν θα κουνηθει φυλλο…

  • manowar

    Πω πω αυτη η πισωκουνα εκει στις φωτο,,, φωτια ειναι η ρουφιανα..θα χτυπαγα μια και αν ειμουνα και πετρελαιας θα εστελνα και μια σαλλονικη εκει στον καμμενο να μη ταλεπωρει το οργανο τ συναιχεια και παθει προστατητιδα