Η Aston Martin μαζί με τα Rapide AMR και Vantage AMR Pro, παρουσιάζει για πρώτη φορά στο ευρωπαϊκό κοινό το hypercar της που ετοιμάζει μαζί με την Red Bull και το έχει ονομάσει Valkyrie.

Κίνηση παίρνει από έναν ολοκαίνουριο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της Cosworth 6,5-λίτρων, απόδοσης 900-1.000 ίππων, που επωφελείται από την τεχνογνωσία της εταιρίας στην F1. Διαθέτει ένα ελαφρύ υβριδικό σύστημα προερχόμενο από την Rimac, που αντλεί έμπνευση από τα μονοθέσια της F1, λειτουργώντας ως ένας μεγάλος πυκνωτής, με απόδοση 80 ίππους.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο που θα κατασκευάσει ειδικά για το μοντέλο η Ricardo. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι θα πιάνει τα 0-320 χλμ/ώρα σε περίπου 10 δευτ, με τα 320-0 χλμ/ώρα να γίνονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 250 μίλια/ώρα (402 χλμ/ώρα), με την πλευρική του επιτάχυνση να φτάνει το εξωπραγματικό νούμερο για αυτοκίνητο δρόμου, των 4,5 G.

Το σασί είναι carbon MonoCell παραγωγής Multimatic, με την Bosch να είναι υπεύθυνη για τις ECU, το ESP αλλά και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης της AM-RB 001. Τα φρένα είναι της Alcon, με τους δίσκους να προέρχονται από την Surface Transforms. Τέλος τα πλήρως LED φωτιστικά σώματα θα είναι παραγωγής της βρετανικής Wipac. Το hypercar θα έχει αναλογία βάρους-ιπποδύναμης 1:1.

Εξαιτίας του αεροδυναμικού σχήματος, αυτό θα παράγει 1.814 κιλά κάθετης δύναμης χωρίς να κάνει χρήση μιας μεγάλης πίσω αεροτομής. Ο εξωτερικός του σχεδιασμός θα είναι κατά 95% ίδιος με το concept των φωτογραφιών, με τις μόνες αλλαγές να εντοπίζονται στην καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών, καθώς και στη καλύτερη αεροδυναμική. Αυτό σημαίνει ότι η απουσία των εξωτερικών καθρεφτών για χάρη καμερών θα περάσει και στην παραγωγή. Η εταιρία θα παίρνει τα μέτρα κάθε τυχερού ιδιοκτήτη για να φτιάξει το κάθισμα, και μετά θα τοποθετηθεί στην σωστή θέση τα πεντάλς και το τιμόνι.

Και τα 150 αυτοκίνητα που έχει ανακοινώσει η βρετανική εταιρία ότι θα κατασκευάσει (συμπεριλαμβανομένων των πρωτοτύπων) έχουν ήδη γίνει sold out, αν και υπάρχει μια μακρά λίστα αναμονής για το ενδεχόμενο κάποιος τελικά δεν το αγοράσει. Θα υπάρξουν επιπλέον 25 αποκλειστικά για την χρήση εντός πίστας, οι οποίες θα παραχθούν μετά την κανονική παραγωγή. Το κόστος του αυτοκινήτου θα φτάνει τα 3 εκατ. ευρώ, με τις παραδόσεις του να ξεκινούν το 2019.

H Aston Martin και η Red Bull θα κατασκευάσουν το Valkyrie μαζί με τις Cosworth, Ricardo, Rimac, Bosch και Multimatic. Η βρετανική εταιρία υπόσχεται πως το AM-RB 001 θα είναι ταχύτερο από τα σημερινά μονοθέσια της F1.

Στο περίπτερο της Aston Martin βρίσκεται και μια μπλε DB11 με σφυρήλατες carbon λεπτομέρειες και μπλε ζάντες. Είναι δημιουργία του τμήματος Q, του τμήματος δηλαδή προσωπικής παραμετροποίησης, ενώ μέσω του Q Commission μπορεί πλέον να κατασκευάζει έως και one-off οχήματα, όπως προσφέρει σήμερα η Ferrari και η McLaren, μέσω των αντίστοιχων προγραμμάτων τους.