Στις αρχές της εβδομάδας η Porsche παρουσίασε την ανανεωμένη 911 GT3, η οποία εκτός των μηχανικών αλλαγών του κινητήρα, επανέφερε το χειροκίνητο κιβώτιο ως επιλογή του τρόπου αλλαγής σχέσεων. Με αυτόν τον τρόπο η γερμανική εταιρία πρακτικά παραδέχτηκε το λάθος της (;), όταν το 2013 η τελευταία γενιά ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με το 7-τάχυτο PDK κιβώτιο.
Από την Γενεύη που βρεθήκαμε, ακούσαμε πάρα πολλά θετικά σχόλια της συγκεκριμένης κίνησης, συμπεριλαμβανομένου και τα δικά μου, και δεν ήταν λίγοι αυτοί που θεώρησαν ότι το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο θα γίνει διαθέσιμο και στην σκληροπυρηνική GT3 RS έκδοση.
Φευ, καθώς ο επικεφαλής των GT μοντέλων της Porsche, Andreas Preuninger, δήλωσε κατηγορηματικά ότι παρότι προσφέρουν το χειροκίνητο κιβώτιο ως επιλογή για την GT3, κάτι τέτοιο δεν θα γίνει στην RS, καθώς το PDK είναι το πιο γρήγορο κιβώτιο, και αυτό είναι που θέλουν οι ιδιοκτήτες των track-focused GT3 RS. Ο Preuninger είπε χαρακτηριστικά:
Οι [πελάτες] που αγοράζουν μια RS είναι τύποι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο ως εργαλείο πίστας, και έτσι δεν έχει πολύ νόημα να έχουμε ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.