Οι δύο κατασκευαστές που αντιμετώπισαν τα περισσότερα προβλήματα στις 8 ημέρες των δοκιμών ήταν οι Honda και Renault. Εννοείται πως τα ζητήματα των Ιαπώνων ήταν πολύ περισσότερα και πιο σημαντικά απ’ ό,τι των Γάλλων, όμως ούτε η Renault πήρε όσα δεδομένα θα ήθελα, κυρίως λόγω των ηλεκτρικών προβλημάτων που εμφανίστηκαν και επηρέασαν επίσης τiς Red Bull και Toro Rosso, που χρησιμοποιούν το γαλλικό power unit.

Όπως ξέρουμε, ο R.E.17 είναι ένας νέος κινητήρας, κατά 95% αλλαγμένος, που διαθέτει ολοκαίνουριο σύστημα ERS. Εν αντιθέσει με τη Honda που είδε για πρώτη φορά τα προβλήματα στις δοκιμές, ο επί κεφαλής κινητήρων της Renault, Remi Taffin, εξηγεί ότι τα προβλήματα αυτά είχαν κάνει την εμφάνισή τους στο δυναμόμετρο, ενώ το σημαντικότερο είναι πως ο στόχος τους είναι η άμεση λύση, προκειμένου να είναι πανέτοιμη στην Αυστραλία.

Έχουμε ένα εντελώς νέο power unit για το 2017 και ήμασταν περιορισμένοι όσον αφορά τα χιλιόμετρα αυτή την εβδομάδα λόγω προβλημάτων στο ERS. Είδαμε μερικά παρόμοια προβλήματα στην ανάπτυξη στο δυναμόμετρο, ωστόσο αυτό είναι πιο έντονο στις δοκιμές. Οι επιδιορθώσεις έχουν ήδη δρομολογηθεί και περιμένουμε να τις έχουμε έτοιμες για τη Μελβούρνη, ώστε να έχουμε την κατάλληλη αξιοπιστία για την αρχή της σεζόν, ωστόσο αυτό μας επηρέασε στη Βαρκελώνη.

Εκτός από το power unit, η R.S.17 φαίνεται πως είναι πολύ πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο σε σχέση με το περσινό. Ο Jolyon Palmer υποστηρίζει πως η συμπεριφορά και η οδηγησιμότητα του γαλλικού αυτοκινήτου είναι σημαντικά καλύτερη, με τον Taffin τώρα να λέει ότι αποτελεί μια πολύ καλή βάση για συνεχώς βελτιωμένη απόδοση εντός της σεζόν, χωρίς πάντα να ξεχνά ότι το βασικό μέλημα είναι η αξιοπιστία.

Η R.S.17 δείχνει όμορφη και πιστεύουμε ότι είναι μια καλή πλατφόρμα για να χτίσουμε την απόδοση που θα μας επιτρέψει να πετύχουμε τους στόχους μας για το 2017. Ξέρουμε τις περιοχές που πρέπει να βελτιωθούμε. Νομίζω ότι ήδη έχουμε κάνει ένα καλό βήμα με την απόδοση χάρη σε αυτό το αυτοκίνητο και στο power unit, όπως φαίνεται από τους χρόνους μας, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δεν επέτρεψαν τη βελτιστοποίηση του πακέτου. Πρέπει να επικεντρωθούμε στην αξιοπιστία, με ιδιαίτερη προσοχή στο ERS, κάτι που ήδη συμβαίνει.

  • Akis-F1 FAN

    Άσχετο αλλά πόσο γ@ματη φαίνεται η ρενό από πίσω στην εικόνα του άρθρου…άμα δεν είχαν και αυτές τις απαίσιες μύτες τα πειρισσότερα μονοθέσια θα ήταν μακράν τα πιο όμορφα της τελευταίας 10ετιας.

  • Mika

    Πως αντιμετωπιζει τα ιδια θεματα η Χοντα, καμια σχεση!!!
    :p