Η Renault ερευνάται για χειραγώγηση εκπομπών ρύπων τα τελευταία 25 χρόνια

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με την γαλλική Liberation, οι αρχές της Γαλλίας ερευνούν την Renault κατά πόσο χειραγωγεί τις εκπομπές ρύπων των Captur και Clio με diesel κινητήρες, προκειμένου να μην φαίνονται οι πραγματικές τιμές των εκπομπές ρύπων των μοντέλων.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία με δελτίο τύπου διαψεύδει το δημοσίευμα, το οποίο κάνει λόγο για κάποιο παράνομο λογισμικό που επιτρέπει την παραποίηση των εκπομπών ρύπων. Η Liberation, από την πλευρά της ισχυρίστηκε ότι έχει στα χέρια της έρευνα- ντοκουμέντο από το DGCCRF (Directorate-General for Competition, Consumer Affairs, and Fraud Prevention) το οποίο αποδεικνύει ότι δύο μοντέλα της- το Captur και το Clio– εξέπεμπαν ρύπους 377% (Captur) και 305% (Clio) περισσότερο από το επιτρεπτό.

Η Liberation επικαλείται επίσημα έγγραφα από κρατικές πηγές, που αποδεικνύουν ότι, η εταιρεία χρησιμοποιούσε συγκεκριμένη στρατηγική που αποσκοπούσε στη διαστρέβλωση των αποτελεσμάτων των τεστ που ελέγχουν τη μόλυνση του περιβάλλοντος από τους κινητήρες.

Βρέθηκαν σημαντικές διαφορές στην παρουσία των μοντέλων της Renault στο εργαστήριο, σε σχέση με εκείνη στην πραγματική χρήση του» αναφέρουν τα σχετικά έγγραφα, προσθέτοντας ότι το γεγονός αυτό οδήγησε σε μία κινητοποίηση των αρμόδιων δικαστικών αρχών.

Επισημαίνεται δε, ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία τον περασμένο χρόνο ανακάλεσε 15.000 αυτοκίνητα με την αιτιολογία της υπέρβασης των επιπέδων επιβλαβών ρύπων, ωστόσο επέμεινε ότι αυτό δεν ήταν εσκεμμένο.

Σύμφωνα με την Liberation, η Renault ίσως αναγκαστεί να ανακαλέσει 900.000 αυτοκίνητα, ενώ θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πρόστιμο ύψους 3,5 δισ. ευρώ. Η Renault αναφέρει πως δεν έχει πρόσβαση στην έκθεση που επικαλείται η Liberation και ως εκ τούτου “δεν μπορεί να επιβεβαιώσει την ακρίβεια, την πληρότητα και την αξιοπιστία των πληροφοριών που δημοσιεύονται στον εν λόγω άρθρο“. Ωστόσο επιμένει πως κανένα μοντέλο της δεν διαθέτει παράνομο λογισμικό που επηρεάζει τα συστήματα αντιρρύπανσης.

Ανανέωση: Σύμφωνα με τα έγγραφα, το DGCCRF κατηγορεί την Renault πως χειραγωγεί τις εκπομπές των μοντέλων της τα τελευταία 25 χρόνια.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Groupe Renault: press release

Groupe Renault has acknowledged the publication of an unbalanced national newspaper article related to the “emission” case. This article alleges to quote selected excerpts from a report drafted by the DGCCRF.

Groupe Renault will not comment on a current investigation, the latter being confidential by nature and Renault having as yet no access to the case. As a consequence, Renault cannot confirm the veracity, completeness and reliability of the information published in said article. Renault will prove its compliance with the regulations and reserves its explanations for the Judges in charge of investigating this case.

Groupe Renault reminds that none of its services has breached European or national regulations related to vehicle homologations. Renault vehicles are not equipped with cheating software affecting anti-pollution systems.

Groupe Renault, as it has always done, will fully cooperate with the Judges in the context of an investigation which raises, between the European authorities and the Member States, issues of interpretation of the standards governing the conditions of vehicle homologations.

[/learn_more]

ΠηγήLiberation

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στις 2 Μαΐου τα αποκαλυπτήρια του Renault Symbioz

Από τις αρχές του έτους η Renault έχει γνωστοποιήσει ότι ετοιμάζει ένα μεσαίο crossover, το οποίο θα ονομαστεί Symbioz. Σήμερα, η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε...

Επίσημο: Renault Captur facelift

Την ανανεωμένη έκδοση του Captur παρουσίασε σήμερα η Renault, μιας και το μοντέλο μετά από 4,5 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά χρειαζόταν μια ανανέωση...

Τέλος εποχής για το Renault Zoe. Νέο Clio το 2026

H Renault σταμάτησε επίσημα την παραγωγή του Zoe στις 30 Μαρτίου 2024 (αν και στην πραγματικότητα σταμάτησε πολύ πριν από τα Χριστούγεννα), με περίπου...