Ο Reid Bigland, ο επικεφαλής της Alfa Romeo από τη Γενεύη όπου βρέθηκε δήλωσε πως το μέλλον των Giulietta και MiTo δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο. Ο Bigland είπε πως τα δύο μοντέλα “δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με της Giulia και Stelvio, παρότι είναι πολύ καλά αυτοκίνητα.

Όπως είπε ο Bigland, η Alfa Romeo θέλει να ρίξει το βάρος της στις αγορές της Βορείου Αμερικής και της Ασίας, με τις Giulietta και MiTo να προσανατολίζονται περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά, “με τον φακό της Alfa Romeo να κοιτά πλέον λιγότερο την Ευρώπη και περισσότερο τον υπόλοιπο κόσμο“, όπως τόνισε χαρακτηριστικά το αφεντικό της ιταλικής φίρμας.

Το επόμενο μοντέλο της Alfa Romeo θα είναι ένα SUV, με την εταιρία να βγάζει στην αγορά επιπλέον ακόμη ένα SUV, ένα μεγαλύτερο σεντάν από την Giulia και ένα νέο σπορ μοντέλο.

  • ZafMio

    Τουλάχιστον τη Giulietta, που φέρει και ιστορικό όνομα για τη μάρκα, θα έπρεπε να την εξελίξουν. Μετά τη Giulia, δε θα μπορούσαν παρά να βγάλουν στην αγορά, ένα αξιόλογο και δυναμικό χατσμπακ… Πιστεύω, δεν θα πήγαινε “χαμένο”… Κρίμα… Μακάρι να αλλάξουν γνώμη…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κρίμα και για τα 2, περισσότερο για τη Giulietta που έχει όνομα βαρύ στην ιστορία της Alfa Romeo. Ελπίζω να αλλάξουν γνώμη και να το σκεφτούν πιο καλά. Είναι τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας κυρίως σε μας.

    • GiannisTs

      Αδερφέ και το Viper βαρύ όνομα είναι αλλά το “σκότωσαν”. Δεν νομίζω να αλλάξει γνώμη ο… Στέργιος. Μόνος του κάνει κουμάντο αν ψάξεις το όλο θέμα.

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Το ξέρω ο άνθρωπος είναι φαίνεται χαζός. Έχει κάνει πολλά. Τι να λέμε.

    • GiannisTs

      Και πρόσεχε λίγο… τώρα άρχισε. Που να δεις μετα.. χαχαχαχαχα. :-)

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Χαχαχα :Ρ

    • Χρηστος

      Ποιος ειναι ο Στεργιος ρε παιδια?

  • καλά, το σωστό είναι “αβέβαιο το μέλλον των άλφα ρομέο” σκέτο. ακροβατεί.

  • mixalhs7

    Νομίζω πως πέρα απ τα ήδη προγραμματισμενα, μόνο μια χατσμπαγκ παραλλαγή της giulia μπορεί να αντέξει επιπλέον το fca αυτή την στιγμή, χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα πλατφόρμα και γκάμα κινητήρων.
    Μοντέλα των μικρών segments θέλουν νέες επενδύσεις που δεν μπορούν να γίνουν αυτή την στιγμή.
    Το να κάνουν rebadge σε εκδόσεις του fiat 500 μάλλον είναι κακή ιδέα για το νέο image που θέλουν να προωθήσουν!

    • Mika

      Το εκαναν και καλα για να “σωσουν” τη Lancia, κι ειδες που κατεληξε….Γελαγε ολος ο κοσμος!!

    • mixalhs7

      Ο μόνος χώρος που υπαρχει μέσα στο FCA για την Λαντσια αυτή την στιγμή είναι να γίνει κάτι σαν την Μπεντλευ.
      Πράγμα που δεν απέχει και πολύ απ’το προ Φιατ παρελθόν της, είναι κάτι που δεν έχει το FCA.

    • Mika

      Like Βentley??Εκει ειναι που θα παει ακλαφτη!!!

      Η Lancia θα μπορουσε να εχει κοινα μηχανικα μερη απο το ραφι του γκρουπ και να εχει αυτη την πιο ελιτιστικη, elegant approach που ειχε παντα, αφηνοντας τη πιο σπορ υποσταση στην Αλφα Ρομεο. Αλλα προφανως εχουν ανακαλυψει πως ουτε γι αυτο δεν υπαρχει χωρος, η δεν μπορουν να πεισουν πελατες να τη προτιμησουν..

    • GiannisTs

      Η Lancia φίλε πρέπει να γίνει μάρκα σουπερκαρ, όχι πολυτελή. Αυτό μπορεί να το κάνει και μέσω της Alfa Romeo απο την στιγμή που έχει εντάξει και το Stelvio…

    • mixalhs7

      Δεν υπαρχει χωρος για κατι τετοιο στην γκαμα του fca. Υπαρχει η φεραρι και απο κατω της η μαζερατι.
      Το μονο που δεν εχει το fca ειναι luxury cars κατηγορίας bentley.
      Νομιζω πως η Λαντσια λογο dna μπορει να παιξει το ρολο αυτο.
      Το να την κανουν κατι σαν την φεραρι ή την Αλφα Ρομεο δεν εχει νοημα!

    • Christos F4

      H maserati εχει στη γκαμα της ολα τα πολυτελη μοντελα ανταγωνιστες της bentley. Αν αυτη τη στιγμη ξαναεμπαινε η λαντσια στο παιχνιδι πραγματικα θα ηταν μια εταιρια με κριση ταυτοτητας καθως ολες οι “θεσεις” στο γκρουπο ειναι πιασμενες. Ολες οι εταιριες εχουν συγκεκριμενη ταυτοτητα

    • mixalhs7

      Η Μαζερατι είναι απέναντι στη Πορσε και στη Τζαγκουαρ οχι στην Μπεντλευ η οποια στο vag ειναι σε κατηγορια πάνω απο Πορσε όντας πιο ακριβή πιο πολυτελης και πιο exclusive.
      Το FCA δεν εχει παρουσία στο segment που παιζουν μπαλα η Μπεντλευ και η Ρολς Ρόυς!

    • GiannisTs

      Η Ferrari δεν ανήκει στην FCA απο τον Ιανουάριο του 2016. Πάντως αυτό με την Maserati που λες ισχύει την ξέχασα. :-)

    • mixalhs7

      FCA και φεραρι εχουν κοινους μετοχους και τον ιδιο CEO μετα το spin off της δευτερης.
      Στην ουσια το ιδιο αφεντικο/ιδιοκτητη.
      Η απόσχιση της απ το γκρουπο εγινε για οικονομοτεχνικους λογους!

    • GiannisTs

      ή μήπως γιατί φέρνει ευθύνη ο Πιέρο Φερράρι;

  • spiros

    Γνωμη μου είναι ότι θα συνεχισουν για μερικά χρόνια ακόμη και οταν το αποφασίσουν θα τις καταργήσουν χωρις αντικατάσταση σε αυτά τα segments.
    Το είχαν πει κιόλας οτι στοχος τους είναι να βγάζουν πλέον premium αυτοκίνητα.

  • bravakias

    Κρίμα για την Giulietta. Θα μπορουσαν να την βγαλουν στα πλαίσια ενός premium hatchback και να μη την θάψουν

  • Anestis Genk

    Εγώ ακόμα ελπίζω να βγάλουν μια μικρή πισωκούνα!

  • VeRDe

    Αναμενόμενο. Από την στιγμή που έφτασε η εποχή που το αυτοκίνητο είναι για τον μέσο άνθρωπο είναι ένα εργαλείο-κονσέρβα, ιδιαίτερες κατασκευές δεν έχουν θέση στην αγορά.

    Ειδικά στην κατηγορία αυτή.

    Ποιος θα θυσιάσει σήμερα ένα ποιοτικό πλαϊνό πόρτας για τα δυναμικά χαρακτηριστικά της Giulietta;

    Μην γελάτε ήταν λόγος απόρριψης σε γνωστό μου έναντι του……Focus.. https://uploads.disquscdn.com/images/b544be8e825b3c77e572f523ddfab70e651e6cd799826c7745bbb5cd66d31ff2.jpg

    • DimitrisBXL

      Χωρις παρεξηγηση, αλλα τι εννοεις με το “ένα ποιοτικό πλαϊνό πόρτας” ;;;

    • VeRDe

      Αν μπεις σε μια Giulietta και μετά σε ένα Focus θα καταλάβεις.

    • DimitrisBXL

      Καλημέρα, μιλάς για τα υλικά του εσωτερικού; Δλδ το Φοκους είχε καλύτερα εσωτερικά πλαστικά;

      Έχω μπει και στα δυο.

    • VeRDe

      ΟΚ

  • sergio360

    Η αληθεια ειναι οτι αυτα ειναι πολυ δυσαρεστα νεα γενικα για την Alfa Romeo και ειδικα για μενα που περιμενα να δω πισωκουνα Giulietta και το νεο Megane RS για να αποφασισω….Πραγματικα δεν υπαρχουν αλλες ενδιαφερουσες επιλογες ρε γμτ!

    • GiorisFullThrottle

      Ερχεται Astra OPC….

    • sergio360

      Θελω να στριβω ρε συ,οχι να παω ευθεια :-P
      Τα OPEL ειναι πολυ συντηριτικα,δεν τα θεωρω ενδιαφεροντα.Ασε που ολο προβληματα βγαζουν.

    • GiorisFullThrottle

      χαχαχαχα!!!!!Ολο το σχολιο σου ειναι λαθος!!!!Απο την αρχη μεχρι το τελος…….

    • sergio360

      Δεν νομιζω Γιωργη…..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Η μετάφραση του άρθρου είναι επιεικώς χρέπι.Πουθενά δεν δηλώνεται η μη συνέχιση της Giulietta.Εδώ η πηγή του άρθρου, στην πρωτότυπη Αγγλική έκδοση.http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-geneva-motor-show/alfa-romeo-mito-and-giulietta-unlikely-be-renewed
      Απλά αυτή την στιγμή, έχουν μέγιστη προτεραιότητα, μοντέλα όπως η μεγάλη Αlfetta και άλλα μικρότερα Suv-Crossover.

      Το πρόγραμμα της Giulietta συνεχίζεται κανονικά και θα αναβαθμιστεί σε ποιότητα,ώστε να μπει σε περισσότερες Παγκόσμιες αγορές εκτός Ευρώπης.
      Το πιθανότερο είναι να πάρει την πισωκίνητη πλατφόρμα της Giulia και με τετρακίνητες εκδόσεις όπως η Giulia Veloce Q4.
      Επίσης εδώ, κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες από τις δηλώσεις του πουλοβεράκια στην τελευταία έκθεση της Γενεύης.
      http://theitalianjob.gr/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B5-%CE%BF-marchionne-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-alfa-romeo-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B5/
      http://theitalianjob.gr/%CF%84%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-alfa/

    • βγάλε τις παρωπίδες και διάβασε καλύτερα τι εννοεί ο Bigland. το κείμενο λέει ακριβώς ότι είπε ο Bigland

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Γνωρίζω καλά Αγγλικά και το έχω διαβάσει 10 φορές πριν σχολιάσω.ΔΕΝ σχολιάζω κάτι, ΑΝ δεν το γνωρίζω.
      Απάντησα στον Sergio 360, γιατί ενδιαφέρεται για μοντέλο αυτής της κατηγορίας και του έγραψα συγκεκριμένα, διότι όπως δήλωσε, είναι σε αναμονή αγοράς RENAULT η
      ΑLFA ROMEO.

      Ο Bigland στην ουσία εξηγεί το YΠΑΡΧΩΝ πλάνο, μέχρι το 2020 που περιλαμβάνει ΚΑΙ την νέα Giulietta.
      https://www.autoblog.gr/2016/01/27/epishmo-h-anagennhsh-ths-alfa-romeo-kathysterei-mexri-to-2020/
      Το πλάνο επίσημα ΔΕΝ έχει αλλάξει και στην τετραετία
      2017 με 2020, ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα.
      Giulia και Stelvio πωλούνται ήδη.

      Στην Αγγλική έκδοση του άρθρου:
      ”Bigland said the Giulietta and Mito would “stay for the foreseeable future”, but new Alfas would be like the Giulia and Stelvio and “put the driver at the centre”, in line with the firm’s new strategy.
      Εδώ ο Βigland ενημερώνει, πως η Giullietta και η Μito θα μείνουν για το άμεσο μέλλον (ΟΠΩΣ ΕΞΑΡΧΗΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΝΟ) και πως οι νέες ΑLFA,θα είναι σαν την Giulia και την Stelvio οδηγοκεντρικά και αναβαθμισμένα ποιοτικά.

      OYTE O MARCHIONE στην έκθεση Γενεύης,ΟΥΤΕ ο Roberto Fedelli ανακοίνωσαν μη συνέχιση της Giulietta!
      Για να γίνει η κατάργηση της Giulietta, θα πρέπει να υπάρξει ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ,ΓΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.

  • a_f_a

    και καλά θα κάνουν να τις καταργήσουν.
    βασικά καλά θα κάνουν να κλείσουν και την άλφα όλη και να επικεντρωθούν στη φερραρι (ανεξάρητη πια τελείως;;) και τη φιατ.
    η άλφα μόνο τη τζουλια κοαντριφολιο προμοτάρει.. οι βασικές εκδόσεις της τζουλια δε νομίζω να πουλήσουν αρκετά.

    • Mika

      Κατσε να δουμε..Ενδιαφερουσα η αποψη σου…Ο Μαρκιονε εχει μιλησει για 100000 Τζουλιες το 2017!

    • a_f_a

      το λέω καιρό.. οι ιταλοί ειναι των άκρων. εκεί αποδίδουν καλύτερα. και τα 2 άκρα ειναι η φερραρι και η φιατ. τα 2Φ

    • GiannisTs

      Θα διαφωνήσω μαζί σου, γιατι η FCA θα χάσει την μάρκα πολυτελείας που θα κοντράρει τις BMW, Mercedes, Volvo, Audi, Infiniti και πολλές ακόμη. Και ναι, η Ferrari δεν ανήκει απο τον Ιανουάριο του ’16, καθώς την ευθύνη έχει πάρει ο Πιέρο Φερράρι άσχετα αν ο Μαρτσιόνε είναι ο διευθυντης.

  • Bon Viveur

    Αν είναι να βγάλουν ένα Giulietta και Mito με τέτοια άθλια μούρη με τα αλλήθωρα φώτα καλύτερα να μη βγάλουν.
    Μία Spider πότε θα βγάλουν? Μία Spider πρέπει να βγάλει. Αρκετά suv και οικογενειακά που δεν χωράει μία οικογένεια.

  • ad276

    Ρε πανε καλα εκει στην Ιταλια!!!!!!! Τα χουν παιξει τελειως;
    Παντα υπηρχε και χωρος για μια μικρη ΑΛΦΑ και για εμας τους κοινους θνητους που δεν μπορουμε να σκασουμε μια περιουσια για μια καλη ΑΛΦΑ.Θυμηθειτε την Αλφασουντ,την 33,την 147.Ολα τους εξαιρετικα αυτοκινητα που ειχαν την αυρα των μεγαλυτερων μοντελων. Και στο κατω κατω πρεπει να φαμε στη μαπα και αλλα SUV; Ελεος πια με αυτες τις μπακατελες.Αλλα δυστυχως σημερα οι εταιρειες βλεπουν μονο αυτα που φερνουν κερδος και δυστυχως για μενα και πιστευω και για αλλους θα εξακολουθουμε να βλεπουμε καθε ειδους SUV

  • αν τα θεωρητε λιγα για την αλφα ρομεο μπορειτε να τα συνεχιζεται ως φιατ ή ως lancia .. μια 4χ4 lancia delta υβριδικη με τεχνολογια απο f1 στην θεση της giullieta θα ηταν ονειρο και θα εσπαγε τα ταμεια .. οπως και η ξαναγεννηση του φιατ πουντο … αλλα ισως να σκεφτονται πλεον διαφορετικα ως μερος του VW group..

    • GiannisTs

      Το Fiat Punto παράγεται ακόμη φίλε.. αλλά η ιδέα σου στα υπόλοιπα ακούγεται καλή. Πιο ωραία ακούγεται η Lancia ως όνομα ακριβό παρα η Alfa Romeo. Έπρεπε να κάνει την Lancia σουπερκαρ μάρκα απο την στιγμή που η Ferrari έφυγε.

  • GiannisTs

    Εγώ μερικά πράγματα έχω καταλάβει μετά απο… “‘ερευνες”. Ο Μαρτσιόνε κάνει οτι θέλει και ο… Έλκανν έχει αναλάβει μόνο μια μάρκα: την Chrysler η οποία δεν παράγει όπως παλαιότερα. Πηρε μια μάρκα όπως η Dodge την σακάτεψε στην κυριολεξία. Τη χώρισε στα δυο κάνοντας την Ram μια μάρκα η οποία κάτω απο αυτη γράφει “Fiat Professional”. Ύστερα, ξέχασε το όνομα και την ιστορία της Lancia. Καμία ανακοίνωση. Το μεγάλο λάθος που έκανε είναι επίσης η ολοκλήρωση του Viper. Τώρα, θα κόψει τα νήματα της MiTo και Giulietta αντί να τα συνεχίσει και να τα εξελίσσει. Δεν βλέπει απο που ήρθαν οι μάρκες και σκέφτεται μόνο που θέλει να τις πάει. Όλο ανόητες κινήσεις κάνει, ας τον συνεφέρει κάποιος γιατί τέτοιο βάρος έχει αποδείξει οτι δεν μπορεί να σηκώσει, φαίνεται ο τύπος.

  • Φωτόνιον

    Το πρόβλημα με τα περισσότερα μοντέλα κατασκευαστών πια είναι ότι πάνε να ‘ανταγωνιστούν’ κάποιον και σχεδιάζονται a priori με γνώμονα την απόσπαση μεριδιου πίτας κι όχι τον οδηγό και τις ανάγκες του. Οι πρωτοπόροι τα πήγαν και πηγαίνουν καλά (το Qashqai που έφτιαξε τα crossover, η Tesla που έκανε τα ηλεκτρικά sedan supercars, η Mazda που δίνει οδηγική χαρά με το MX5 κ.ο.κ.)
    Η Alfa εγκλωβίστηκε στην ιδέα ότι είναι Premium και άρχισε να σχεδιάζει αυτοκίνητα κοιτώντας τον βόρειο ανταγωνισμό. Λ.χ. γιατί η MiTo δεν βγήκε πεντάθυρη; Πιθανόν να χάλαγε το image θα σκέφτηκαν, αλλά θα πουλούσε πάρα πολύ περισσότερο σε ανθρώπους που θα ήθελαν ένα όμορφο αυτοκίνητο πόλης που να βάζει και τα παιδιά μέσα. Ο εργένης δεν θα πάρει Mito να πουλήσει ‘μούρη’. Θα πάρει MX5, BRZ, ή SLK ή Ζ4 ή ότι του επιτρέπει η τσέπη του τέλος πάντων. Ήθελε η Alfa να αλλάξει το image της; Δώσε μια 5θυρη Mito να την πάρει ο πολύς κόσμος και αν ήταν αξιόπιστη και καλή να της βγει το καλό όνομα που τόσο έχει ανάγκη. Και μετά πας σε πιο μεγάλα μοντέλα (και μεγαλύτερες επενδύσεις). Θέλεις να είσαι premium; Πάρε τη Mito βάλε της δύο ηλεκτρικά μοτόρια πίσω και δώσε στην ‘premium’ κατηγορία επιλογές που δεν υπάρχουν.
    Όσο κι αν ελπίζει η Alfa στο SUV της ότι θα την αναστήσει, φοβάμαι ότι ο σκληρότατος ανταγωνισμός στην κατγορία θα την διαψεύσει. Merc, BMW, Audi, Porsche όλες με αντίστοιχα μοντέλα και στη γωνία το φάντασμα του Model Y να περιμένει να τους σκοτώσει όλους τους παραπάνω. Και η Alfa απλά λέει ότι είμαι πιο γρήγορος… Φτάνει αυτό ρε παιδιά, ιδίως όταν βάζεις το χέρι τόσο βαθιά στην τσέπη; Δεν ξέρω…

    • Tony T

      μπράβο ρε φίλε , πολύ ωραία η οπτική σου….
      ομολογώ ότι δεν το είχα δει έτσι το θέμα και έχεις κάποια δίκια

    • GiannisTs

      Πράγματι, αυτά που λες θα έκανε δυο κινήσεις όπου θα της έδινε και την σωστή ποικιλία και όπως λες το Stelvio όσο καλό και αν είναι δεν θα έχει την φήμη η Alfa γιατί αλλιώς την έμαθε το κοινό της. Θυμάσαι που η Volkswagen προχώρησε με το βαρυ Phaeton στην κατηγορία της μπερλίνας αλλά δεν τα κατάφερε στην Ευρώπη; Και μάντεψε… τώρα το Phideon που είναι ο αντικαταστάτης του είναι προορισμένο ΜΟΝΟ στην Κίνα.

      Βλέποντας ενα όνομα που έχει μάθει τον κόσμο να την σέβεται εξαιτίας της… οικογενειακής άνεσης με τα sedan (Passat, Jetta) και της απλής σχεδίασης και ιδιαιτεροτήτων (βλέπε Golf, Polo) μετά έφαγε το κεφάλι της. Δες την Alfa τώρα: μια μάρκα που μπορεί να ανταποκριθεί στην πολυ ωραία Ιταλική της σχεδίαση, στην ικανότητα των επιδόσεων αλλά και στην άνεση μεσω κάποιων επιπλέον εκδόσεων ή νεων μοντέλων. Θα το δει και αυτή, που θα πάει.. όλο λάθη κάνει η FCA και θα φτάσει στην άκρη του γκρεμου αν συνεχίσει για καμια 5-10 χρόνια (και αν!)

  • Στελιος

    Εδω κατεβηκαν οι premium με A class, 1er, A3, Q30, V40 και μας το παιζει η Alfa πιο premium? Κατι δεν παει καλα.

  • Sensei Konstantinos

    Αν δεν φτιάξεις μια ισχυρη βάση δεν μπορεις να χτυπήσεις τις γερμανοκρατούμενες κατηγορίες . Αυτό εχω να πω

  • MitsosDaBest

    Τουλάχιστον την Giulietta, πρέπει να την κρατήσουν… Δηλαδή θα έχουν hatchback οι BMW-Mercedes και όχι η Alfa;;

    Δεν ξέρω τι έχουν στο μυαλό τους, αλλά είναι λάθος να βγάζει μόνο Sedan και SUV. Ακόμα και η “premium” Audi έχει τα μικρά Α1 και Α3.