Η ομάδα με την μικρότερη εμπειρία εξακολουθεί να είναι η Haas. Το ντεμπούτο της αμερικανικής ομάδας πέρυσι ήταν εντυπωσιακό, κατακτώντας 29 βαθμούς για την 8η θέση στην τελική βαθμολογία. Το φετινό ξεκίνημα ήταν πολύ καλό, χωρίς να λείπουν τα προβλήματα, όπως εξηγήσαμε αναλυτικά, αλλά η VF-17 φαίνεται πως είναι ένα πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο φέτος.

Ο Kevin Magnussen αποτελεί τη νέα προσθήκη, ο οποίος έχει αγωνιστεί στο παρελθόν για λογαριασμό των McLaren και Renault. Όπως γνωρίζουμε, το σασί του μονοθεσίου προέρχεται από την Dallara, και ο Δανός ισχυρίζεται πως τα πράγματα είναι τόσο καλά που για πρώτη φορά δείχνει είναι τόσο ικανοποιημένος σχετικά με το σασί του μονοθεσίου του.

Η Dallara έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος. Ακούω πως έχουν δυναμώσει το παιχνίδι τους. Δεν ήμουν εδώ την περασμένη σεζόν, έτσι δεν μπορώ να ξέρω ήταν πέρυσι, αλλά η δουλειά που έχουν κάνει φέτος με την ποιότητα των εξαρτημάτων, του μονοθεσίου και του σασί είναι πολύ καλή. Είναι πάνω από οποιαδήποτε εμπειρία μου στο παρελθόν, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος.

Ο Gunther Steiner, επί κεφαλής της ομάδας, λέει τα καλύτερα για τον οδηγό του, ενώ δεν προσπαθεί να κάνει καμία πρόβλεψη σχετικά με το μονοθέσιο, επιλέγοντας να περιμένει μέχρι τις κατατακτήριες της Αυστραλίας, ώστε να φανεί πού βρίσκεται η Haas στο φετινό ξεκίνημα.

Έχει εγκλιματιστεί πολύ καλά. Του αρέσει εδώ, κάνουμε πρόοδο και είναι πολύ αναλυτικός με αυτό. Όσο για το μονοθέσιο, είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Είναι τόσο κλειστά τα πράγματα, που μέχρι να πάμε στην Αυστραλία και να τρέξουμε στις κατατακτήριες, δεν θα ξέρουμε. Αυτό πιστεύω τώρα. Τρεις ή τέσσερις ομάδες έχουν παρόμοια ταχύτητα με τη δική μας, αλλά ξέρουμε ότι η ώρα που τρέχεις, το φορτίο καυσίμου που έχεις και τα ελαστικά οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα.