Η τελευταία φορά που ασχοληθήκαμε με το παγκόσμιο ρεκόρ στο μισό μίλι ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο. Τότε, η Underground Racing είχε πανηγυρίσει, καθώς η Lamborghini Huracan είχε περάσει τη γραμμή με 397,91 χλμ/ώρα, γράφοντας την ταχύτερη επίδοση στον κόσμο. Με τους βελτιωτές να πιέζουν τα αυτοκίνητά στα όριά τους, ήταν λογικό να σπάσει το ρεκόρ.

Πριν από μερικές ημέρες, είδαμε το Nissan GT-R της AMS Performance να είναι το πρώτο που σπάσει το φράγμα των 7 δευτερολέπτων στο 400άρι. Η αμερικανική εταιρεία έχει κάθε λόγο να είναι χαρούμενη ξανά, καθώς ένα άλλο GT-R (το δεύτερο ταχύτερο στον κόσμο στο 400άρι) κατάφερε να αναπτύξει 399,64 χλμ/ώρα σε 804,67 μέτρα, σπάζοντας το ρεκόρ της Huracan. Κάτι μου λέει ότι, εντός του 2017, το φράγμα των 400 χλμ/ώρα θα γίνει παρελθόν.

  • Anestis Genk

    άρα είναι το πιο καλό αμάξι

    • manowar

      Μετην ανανεωση εφτιαξαν μερικα πραγματα που με χαλουσαν και το εκαναν κομψοτερο μπροστα και μεσα ευτυχως ..πισω ο λωκος του μαρεσε απο παλια..ποτε δεν θα το βελτιωνα ομως ρε φιλε….μονο μεχρι εκει που το περνει χωρις ανοιγμα μοτερ..

    • Anestis Genk

      Ναι, μέσα ειδικά έπασχε για supercar.

    • manowar

      Ναι ρε το βελτιωσαν πολυ δεν γίνεται το κατβτερο μοντελο σου το 370zνα ειναι ποιο ομορφο απο το καλυτερο σου..καλα εκαναν και του αλαξαν μουρη και μεσα γιατι ακουω και κατι αλλοτς που λενε το προφεης λιφτ ηταν καλυτερο γουστα ειναι αυτα εγω αν ειμουν κάτοχος του προηγούμενου θα εδινα ακομα 4 με 5 χιλιαρικα να του βαλω ταμπλο ανανεωμενο πανελς καπο εμπρως και προφυλακτήρα να το κανω φεησλιφτ

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Το GTR ΔΕΝ είναι,ούτε επεδίωξε, ποτέ να είναι αυτοκίνητο πολυτελείας.
      Υπάρχουν πολύ καλύτερα μοντέλα γι’αυτόν τον σκοπό.
      Κατάλαβε επιτέλους, πως η επιδίωξη τους ήταν πάντα, να παρέχουν μια αξιόπιστη πλατφόρμα υψηλής τεχνολογίας, ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ.
      ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ από πάντα οι αγοραστές του.
      Μια 2λιτρη Giulia, έχει πολύ καλύτερη πολυτέλεια από το Gtr.

    • manowar

      Ναι ρε αλλα δεν μπορει κανεις τωρα που ολοι βαζουν πολυτελεια να τον εχεις με απλο ταμπλο ολοι θελουν τα λουσα πλεον δεν ειναι σαν παλια..και δεν ειμαι θεμα πολυτελεια ς πιστευω ειναι θεμα αισθητικης..οχι δεν πιστευω οτι η τζουλια προσφερει μεγαλυτερη πολυτέλεια απο το gtr τα ιδια ειναι σε ποιοτητα αυτα τα 2 εχουν δερμα παντου αλλα εχουν και σκληρο πλαστικό και τα 2 στα ιδια παιζουν

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ναι καλά, χέστηκαν αυτoί που παίρνoυν Jaguar-Maserati-Ferrari-Aston Martin, κτλ-κτλ, να τα κάνουν 2000 άλογα.
      Ρε μιλάμε για άλλο κοινό εντελώς!
      Αυτήν την στιγμή,το μοναδικό αυτοκίνητο στον Πλανήτη, που πάει τον πάτο του, στρίβει τάπα ΚΑΙ ΕΧΕΙ YΠΕΡΥΨΗΛΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ-ΥΠΕΡΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,και είναι ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ GTR,είναι ΜΟΝΟ η ALFA GIULIA QV.
      Το αυτοκίνητο είναι ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ και στο λέει ο Homo,
      με Doctora, Phd και Νobel στην Επιστήμη της αυτοκίνησης. : )

  • Smartass

    Όλα αυτά τα ρεκόρ που έχει επιτύχει και θα συνεχίσει να πετυχημένη ο Godzilla στο μέλλον από έναν V6 κινητήρα!
    Για να προλάβω τους φωτεινούς παντογνώστες, μπορούν να αλλαχτούν σχεδόν τα πάντα σε έναν κινητήρα εκτός από τον κορμό του και το καπάκι-ια του κινητήρα.
    Βέβαια επιδέχονται βελτιώσεις όπως ρεκτιφιέ στους κυλίνδρους ο κορμός του κινητήρα. Πλανιάρισμα, αλλαγή εδρών και οδηγών βαλβίδων το καπάκι-ια του κινητήρα. Η ανωτερότητα του Godzilla φαίνεται από το κράμα μετάλλων που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του κινητήρα του!!

    • manowar

      Λοιπον κοιτα επιδη δεν γουσταρα να σχολιασω σε αρθρο με gtr λογο του οτι ειναι απο τα μετρημενα (στα δαχτυλα του ενος χεριου)αυτοκινητα που μαρεσουν απο ιαπωνια,,,,,,, θα σου απαντησω επιδη ειρωνεύεσαι ξανα εμενα μπορει και μερικους αλλους εισαι απο αυτους που μου την βιδωνει η ασχετοσύνη τους και η αερολογια τους και κατι εξυπναδες του λωκου….λοιπον ξεστραβωσου να δεις ενα πολυ καλο βιντεο που εχει κατεβει τελευταια εμπεριστατωμένο για το πως φτιαχτηκε ο ισχυροτερος κινητηρας της f1 ολων τον εποχων απο μια βαση κινητηρα που εμπαινε σε ιχ αυτοκινητο και πως εβγαιναν 1500 αλογα απο 1.500σαρι μοτερ….ολο αυτο γιατι μπαινετε και σχολιαζετε μονοπλευρα μπαινετε σε φιρμες που εχουν παραδοση στους κινητηρες προπολεμικα και γραφετε οτι μλκια παπατζα σας ερθει ανιδεοι..καλημερα
      https://youtu.be/t5Dbp_SuMHE

    • Herc

      Μας τα εχεις κανει τουμπανο με το μοτερ τις BMW στην f1.Aυτες οι ιπποδυναμεις βγαινανε με ρυθμισεις κατατακτηριων δοκιμων και ηταν 1350-1400 αλογα στα 6+ bar πιεσης.Στις ρυθμισεις αγωνα ολα τα μοτερ ειχαν γυρω στα 1000 αλογα.Καποια λιγο πανω, λιγο κατω.Αυτο μας κανει κοντα 650-700 αλογα στο λιτρο, πραγμα που πολλα Ιαπωνικα μοτερ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, εαν σου λεει κατι η λεξη, βελτιωμενα μεν, το φτανουν και το ξεπερνουν.Εχει κανενα μοτερ παραγωγης η BMW, που να φτανει το νουμερα αυτα.
      Κανεις λες και εχει ανακαλυψει τον τροχο η BMW πορολλο που και η HONDA και η RENAULT ειχαν παρομοιες ιπποδυναμεις.
      Και τελευταιο και σημαντικοτερο δεν γινοταν πιστοποιημενες επισημες δυναμομετρησεις, αλλα ηταν κατ εκτιμηση, η οτι δηλωναν οι κατασκευαστες.

    • manowar

      Σωπα μορε ασχετο jdm τρολλακι εσυ μιλας κιολας που οποιος γραψει κατι για μοτερ του τα πριζεις με τα jdm…. Του απαντησα επιδη ο συγκεκριμενος σχολιαζει βαση πολιτικων εξελίξεων χωρις να ξερει την τυφλα του και οχι επιδη θαυμαζει το μοτερ του gtr..αααα ωωωωω απο v6 μοτερ απο v6 moter αααα ωωωωω…εδω αλλοι βγαζουν 1.500 απο 1μισι λιτρο πεταγεσε σαν την βουρτσα να πουμε και τι μου εγραψες απο κατω???και οι αλλοι της φ1 εβγαλαν τετοια μοτερ αλλα δεν επιαναν αυτες τις ιπποδυναμεις ουτε σε μακετα..και δεν ειναι μονο αυτο ειναι και το μοτερ της s1000rr κλωτσοπατιναδι σας πηγαινει απο το 2011..

    • Herc

      Συνεχισε να τραγουδας, μονο που τα τραγουδια ειναι για τα πανυγυρια.Λες και γραφει δωδεκαχρονο.Κολλησες με την ιπποδυναμη.Τωρα το γυρισες στην μοτοσυκλετες, λες και οι Ιαπωνες ενδιαφερονται για την απολυτη ιπποδυναμη.Ειδικα η HONDA την εχει εγκαταληψει αυτη την λογικη στα 1000χιλιαρια και χρονια.
      Εαν θελει η BMW κλασει μια μαντρα(ξερεις απο τι) στους Ιαπωνες, υπαρχουν οι αγωνες.Ας ερθει στα MOTO GP και WSBK .

    • manowar

      Αστα δωδεκαχρονα μορε χονταιο δικηγορε της 10ρας ναπουμε σε ετσουξε η αλήθεια και πεταχτηκες σαν το παιδακι να πεις την λακια μα σου καμια χοντα δεν εχει εγκαταλείψει τιποτα οτι μπορει κανει οσο μπορει βαζει..ειδαμε τις δηλωσεις της στην f1 φταιει η μακλαρεν που δεν μπορει να παρει τα μπουτια του το μονοθεσιο..οσο για μηχανες παλι καλα που υπαρχει και το μοτο gp που τρεχει ο ιαπωνας με τον εαυτο του..ε εαν εβγαινε δευτερος με αντιπαλο τον εαυτο του θα επρεπε να σβησουν τα φωτα υστερα..τι να κλαδει η μπεεμβε ρε τα μοτερ που εχει βγαλει δεν τα βγαζει κανενας κατασκευαστης παγκόσμια ειναι απλο τι να συγκρινω την φαμπρικα την χοντα με τον ομιλο κορυφαιο κατασκευαστη μοτερ απο το 1920 με τα περισσοτερα βραβεια κινητηρων στο wiki??τι να συγκρινω την βουρτσα με την αλληνα??αν σαρεσει το δικηγοριλικι να πας στην νομικη (εδω μιλανε τα μπιστονια).αυτη τη φραση την ελεγα στα 15

    • Smartass
    • manowar

      Ναι ενας πακιστανος που ραπαρει…ε και?ηντα ειναι τα χλαπατσιμπανα που μου εβαλες να ακουσω?βαλε τουλαχιστον καμια μεταλια καμια ροκια η κανενα ρεμπετικο να γουσταρω αφου βλεπεις το νεημ

  • edurakias
  • 6 δευτερόλεπτα….. Εριστικό! Και κάποτε η νισσάν σου έλεγε μην τιουνάρετε το gtr… λολ.