Σε λιγότερο από 40 ημέρες, τα πέντε κόκκινα φώτα στην πίστα του Hockenheim θα σβήσουν στον αγώνα του Σαββάτου, σηματοδοτώντας την έναρξη της 34ης σεζόν του καλύτερου πρωταθλήματος Τουρισμού στον κόσμο. Οι αλλαγές για φέτος είναι πολύ σημαντικές σε όλους τους τομείς, οι διεκδικητές του τίτλου μειώθηκαν από 24 σε 18, ενώ παράλληλα, τα Μ4 DTM, RS 5 DTM και C 63 AMG είναι ακόμη δυνατότερα, με ταυτόχρονη μείωση της αεροδυναμικής τους και με νέα, πιο μαλακά ελαστικά εν συγκρίσει με πέρσι του μοναδικού προμηθευτή του DTM, της Hankook. Πάμε να δούμε και τις αλλαγές για το φετινό πρωτάθλημα που υπόσχονται περισσότερη δράση και σίγουρο “ανακάτεμα της τράπουλας” στο κυνήγι του τίτλου.

Advertisement

1Δύο αγώνες ίσης διάρκειας

Aπό το 2015, οι αγώνες σε κάθε γύρο πρωταθλήματος είναι δύο, ένας το Σάββατο, διάρκειας 40 λεπτών και ένας την Κυριακή που είχε διάρκεια μιας ώρας και οι οδηγοί έπρεπε να κάνουν ένα υποχρεωτικό pit stop. Όλα αυτά μέχρι και πέρσι. Για το 2017, οι αγώνες παραμένουν δύο, αλλά θα έχουν πλέον διάρκεια 55 λεπτών ο καθένας. Οι οδηγοί θα μπορούν να πραγματοποιούν το ένα και μοναδικό pit stop για την αλλαγή των ελαστικών από τον δεύτερο γύρο και μετά, ενώ, σύμφωνα με το μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ITR Florian Zitzlsperger το νέο format των αγώνων θα ενθαρρύνει νέες, δημιουργικές στρατηγικές εκ μέρους των ομάδων και το DTM πρέπει να προσφέρει στο φιλάθλους όλο και περισσότερους συναρπαστικούς αγώνες γεμάτους δράση όλο το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.

Επίσης, οι ηλεκτρικές κουβέρτες που χρησιμοποιούνταν για να ζεσταίνουν τα ελαστικά καταργούνται. Συνεπώς, οι οδηγοί επιφορτίζονται στο να φέρουν σε ιδανική θερμοκρασία τα ελαστικά της Hankook (για το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, 8 σετ ελαστικών θα υπάρχουν στη διάθεση των οδηγών) αμέσως μετά την εκκίνηση και την ολοκλήρωση του pit stop και ο πρωταθλητής του 2014 και 2016 Μarco Wittmann δήλωσε για τις παραπάνω αλλαγές:

Το pit stop σε συνδυασμό με τα νέα ελαστικά και την κατάργηση των ηλεκτρικών κουβερτών θα φέρουν ξεκάθαρες τακτικές εκ μέρους των ομάδων και των οδηγών και μάλλον και περισσότερες προσπεράσεις και δράση.

Advertisement

2Μεγαλύτερη πρόκληση τα pit stops πλέον

Τα pit stops μπορούν να καταστρέψουν τον αγώνα ενός οδηγού ή με την σωστή εκτέλεσή τους να του δώσουν ακόμα και τη νίκη. Σε αυτό, συμβάλλουν αποφασιστικά οι μηχανικοί που παίρνουν μέρος σε αυτό, οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί και εκτελέσει χιλιάδες pit stops στην καριέρα τους και η ταχύτητα εκτέλεσης του pit stop κάνει και την ειδοποιό διαφορά. Φέτος, τα πράγματα αλλάζουν και εδώ, καθώς λιγότεροι μηχανικοί θα ασχολούνται με την αλλαγή των ελαστικών (ο ανεφοδιασμός απαγορεύεται). Δύο μόνο μηχανικοί, ένας για την κάθε πλευρά του αγωνιστικού θα είναι επιφορτισμένοι με την χρήση του αερόκλειδου. Αυτό αναπόφευκτα θα φέρει pit stops μεγαλύτερα σε διάρκεια, ξεχνάμε δηλαδή αυτά των 3 περίπου δευτερολέπτων, και κάθε ένας από τους 8 πλέον μηχανικούς θα είναι υπεύθυνος για περισσότερες εργασίες.

Advertisement

34 ώρες στην πίστα

Oι 18 οδηγοί του DTM θα βρίσκονται στην πίστα περισσότερο από φέτος. Οι δύο αγώνες θα έχουν διάρκεια συνολικά 110 λεπτά, την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή θα πραγματοποιούνται ελεύθερα δοκιμαστικά διάρκειας 30΄ την κάθε ημέρα και πριν τον κάθε αγώνα, θα λαμβάνουν χώρα τα γνωστά 2ολεπτα χρονομετρημένα δοκιμαστικά που θα καθορίζουν την σειρά εκκίνησης. Συνολικά, 4 ώρες θα έχουν τη δυνατότητα οι φίλαθλοι σε κάθε πίστα να απολαμβάνουν τις προσπάθειες των οδηγών.

Σε άλλα νέα από το χώρο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, η πρωταθλήτρια Audi ήταν η πρώτη εταιρεία που έδωσε στη δημοσιότητα τα liveries των αυτοκινήτων των έξι οδηγών της. Οι Mattias Ekström, Nico Müller, Loic Duval, Mike Rockenfeller, Rene Rast και Jamie Green θα καθίσουν στο bucket του νέου Rs 5 DTM, που παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης. Η Audi κατεβαίνει φέτος στο πρωτάθλημα με τρεις ομάδες ( Audi Sport Team Abt Sportsline, Audi Sport Team Phoenix, Audi Sport Team Rosberg). Έτσι, λοιπόν, τα ζευγάρια των οδηγών σε κάθε ομάδα είναι τα εξής:

  • Audi Sport Team Abt Sportsline: #5 Mattias Ekström, #51 Nico Müller
  • Audi Sport Team Phoenix: #77 Loïc Duval, #99 Mike Rockenfeller
  • Audi Sport Team Rosberg: #33 René Rast, #53 Jamie Green

Τη Δευτέρα 3 Απριλίου θα γίνουν τα “αποκαλυπτήρια¨ της νέας γενιάς των αγωνιστικών στην πίστα του Hockenheim για το τελευταίο, επίσημο τεστ δοκιμών πριν την έναρξη του πρωταθλήματος στην ίδια πίστα στις 5 Μαΐου.