Τουλάχιστον αυτό δήλωσε ο επικεφαλής της αμερικάνικης ομάδας, Gunther Steiner, καθώς τόσο τα δεδομένα από το GPS μεταξύ Ferrari και Mercedes στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, όσο και το γεγονός ότι η Haas κατάφερε να ξεκινήσει τον αγώνα της Αυστραλίας από την έκτη θέση, είναι ικανά στοιχεία για να πει τα ακόλουθα:

Με τον κινητήρα, δεν υπάρχει μόνο ένας τομέας που είναι καλύτερος, είναι το συνολικό πακέτο που έχει βελτιωθεί σε σχέση με πέρυσι. Είναι πλέον τόσο ανταγωνιστικός όσο ο κινητήρας Mercedes, αν όχι καλύτερος. Η Ferrari κέρδισε στην Αυστραλία, αλλά ο καθένας εξελίσσεται και προσπαθεί να κάνει το καλύτερο. Πάντα θα είναι ένας αγώνας δρόμου εξέλιξης. Έχουν κάνει ένα καλό βήμα, και χωρίς αυτή τη βοήθεια από τη Ferrari, δεν θα ήμασταν εδώ που είμαστε.

Παρότι, όμως, ο Romain Grosjean δεν κατάφερε να κεφαλαιοποιήσει την 6η θέση του grid σε βαθμούς, καθώς εγκατέλειψε, ο Steiner παραμένει ψύχραιμος και αναφέρει:

Αν έχεις ταχύτητα, μπορείς να γίνεις αξιόπιστος. Δεν είναι καλό να μην την έχεις στην αρχή, αλλά από το να μην έχεις ταχύτητα θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να διορθώσεις από την αξιοπιστία. Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι. Θα πρέπει να εξακολουθούμε να αποδεικνύουμε ότι η απόδοσή μας δεν ήταν για μια φορά. Είναι πολύ σφιχτός ο ανταγωνισμός στη μέση του grid. Σε μια καλή μέρα, θα μπορούσες να είσαι στην κορυφή, αλλά σε μια κακή μέρα, θα μπορούσες να είσαι στο πίσω μέρος. Οι άλλες ομάδες του κέντρου έχουν δείξει ότι αυτό μπορεί να συμβεί. Νομίζω ότι εξέπληξε λίγο η απόδοσή μας, ειδικά η έκτη θέση στις κατατακτήριες του Romain, η οποία ήταν τέσσερα δέκατα πιο γρήγορος από ό,τι ο (Felipe) Massa. Αυτό είναι πολύ καλό.

  • Mitsos Ribopaido

    Θέλω να δω αυτό το σύστημα με την ανάφλεξη κλπ , αν το κατάλαβα καλά θα δώσει και τελικά και δύναμη και επιτάχυνση και καλυτερη διαχείριση καυσίμου
    εκει να δεις

  • manowar

    Ιταλοι ειναι αυτοι..πανε δυνατα φορζα τιφοζι αντε να δουμε και τιποτα διαφορετικό..δεν ειναι μονο το μοτερ ειναι και ο βεττελ..μετραει ο βεττελ δεν ειχε ποτε υψοφοβια

  • Nerazzuro21

    Ακολουθούν πίστες δυναμόμετρα οπότε θα φανεί αν όντως ισχύει αυτό.

    • Mika

      Ολες οι σποντες παντως τη Χοντα εχουν στοχο…
      :p
      “Αν έχεις ταχύτητα, μπορείς να γίνεις αξιόπιστος. Δεν είναι καλό να μην
      την έχεις στην αρχή, αλλά από το να μην έχεις ταχύτητα θα ήταν πολύ πιο
      δύσκολο να διορθώσεις από την αξιοπιστία.”

    • Nerazzuro21

      Αν το μοναδικό πρόβλημα της Honda ήταν η ταχύτητα τουλάχιστον θα είχες ως σημείο αναφοράς την αξιοπιστία. Θα έκανες δοκιμές στην ώρα τους(δεν θα περίμενες τα ελεύθερα της Παρασκευής για να πάρεις δεδομένα), θα χρησιμοποιούσες τον κινητήρα στο 100%(και όχι σε safe mode) και θα πάλευες στο μέσο του grid. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει για τη Honda. Οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει κάτι το μοναδικό. Έχουν ταυτόχρονα την πιο αργή και την πιο αναξιόπιστη μονάδα ισχύος του grid. Σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις κάπου να στηριχθείς. Είσαι στο πουθενά.

  • Akis-F1 FAN

    Από αυτά που ψιλο-διαβάζω λένε ότι η ΜΕΚ της φερραρι είναι καλύτερη από της Merc, αλλά συνολικά πρέπει να είναι στο ίδιο επίπεδο ή αν είναι μπροστά το ένα από τα 2 pu είναι για ελάχιστα. Στην Αυστραλία πάντως η Merc είχε υψηλότερες τελικές αλλά η φερραρι έτρεχε με πιο πολύ φτερό.

  • thymios tsilimparis

    Νομ΄ζω πως ήταν θέμα χρόνου η Φερραρι να “συγκατοικήσει” στην κορυφή από άποψη ισχύος. Παραδοσιακά οι κινητήρες της ήταν από τους κουρυφαίους. Δυστυχώς στη νέα εποχή η Φερράρι πλήρωσε την επιμονή του τμήματος αεροδυναμικής του δικού μας Τομπάζη, ο οποίος πίεζε για μικρό μέγεθος. Όταν έλεγαν οτι υπάρχει θέμα με το μέγεθος του τούρμπο, η απάντηση ήταν οτι τα οφέλη στην αεροδυναμική θα ήταν μεγαλύτερα.Τελικά αποδείχθηκε λάθος ισχυρισμός και οι Ιταλοί έχασαν περίπου 1μιση χρόνο στην κούρσα της εξέλιξης. Θεωρώ οτι πλέον μιλάμε για πρακτικά συγκρίσιμα πακέτα.

    • Nerazzuro21

      Για να μην αδικούμε τον Τομπάζη δεν ήταν ο μόνος που το πίστευε. Οι περισσότεροι την πάτησαν. Αν εξαιρέσεις το τμήμα αεροδυναμικής της Merc, όλοι οι υπόλοιποι πίεζαν τους κατασκευαστές για μικρό μέγεθος, για τον λόγο που ανέφερες. Το οποίο βέβαια αποδείχτηκε καταστροφικό για αυτούς και ευεργετικό για τη Mercedes.

  • Grekko

    Στην Κίνα θα φανούν πολλά, είναι πίστα δυναμόμετρο, ειδικά η πίσω ευθεία που είναι ένα χιλιόμετρο … θα πει πολλά!

    • Akis-F1 FAN

      Μιας και είπες για την πίσω ευθεία διάβαζα ότι από προσομοιώσεις της McLaren βλέπουν ότι περίπου στα 2/3 της πίσω ευθείας το pu της Honda ξεμένει από ηλεκτρική ενέργεια…θα ναι δύσκολο ΣΚ για τους φίλους της McLaren.

    • Grekko

      Αν υστερούσαν στην Βαρκελώνη 20-30 χλμ στην ευθεία φαντάσου τι θα πάθουν στην Κίνα, slow motion, σαν σταματημένους … κλπ κλπ