Ξεκινάω από το γεγονός ότι στη Ρωσία, και πιο συγκεκριμένα στην Αγία Πετρούπολη, μια αλυσίδα super market -στο πλαίσιο μια διαφημιστικής καμπάνιας- ανακοίνωσε ότι αν κάποιος άλλαζε το επίθετο του με το όνομα του super market, διαφημίζοντας με αυτό τον τρόπο την εταιρία, αυτή θα έδινε μηνιαίως 5ο.000 ρούβλια (περίπου €830) για τα ψώνια.

Αυτό το έκανε μια κυρία, κάτι που όμως, δεν άρεσε στον σύζυγο, με αποτέλεσμα αυτός να μισθώσει μία μπετονιέρα γεμάτη τσιμέντο, έτσι ώστε να “τσιμεντώσει” κυριολεκτικά το αυτοκίνητο της συζύγου του! Καημένο Lacetti…