Η πίστα που οι ομάδες γνωρίζουν καλύτερα από κάθε άλλη είναι το Circuit de Barcelona-Catalunya. Εκτός από το ετήσιο Grand Prix, κάθε χρόνο οι ομάδες κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές, συνεπώς έχουν πολλά δεδομένα για την εύρεση ενός πολύ καλού set-up για το 3ήμερο, παρόλο που τα μονοθέσια έχουν αλλάξει τους τελευταίους μήνες.

Αυτός είναι ο πέμπτος φετινός αγώνας και το χαρακτηριστικό που βλέπουμε κάθε φορά είναι τα νέα πακέτα των ομάδων, με στόχο την αύξηση της ταχύτητας και της ανταγωνιστικότητας των μονοθεσίων τους. Η Red Bull έχει προαναγγείλει εδώ και καιρό το πακέτο για το οποίο έχουνε εργαστεί σκληρά οι τεχνικοί στο Milton Keynes, αφού το σασί της RB13 είναι υποδεέστερο από αυτό των W08 και SF70H.

Στη συγκεκριμένη πίστα, τις περισσότερες νίκες έχει ο Michael Schumacher, έχοντας ανέβει 6 φορές στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ από τους εν ενεργεία οδηγούς, οι Kimi Raikkonen και Fernando Alonso έχουν κερδίσει 2 φορές. Μάλιστα, η νίκη του Ισπανού το 2013 ήταν και η τελευταία μέχρι στιγμής στην καριέρα του.

Οι διαθέσιμες γόμες θα είναι οι τρεις πιο σκληρές, δηλαδή η μαλακή, η μέση και η σκληρή, με τον Daniel Ricciardo να πιστεύει πως κανείς δε θα θέλει να τρέξει με τη σκληρή γόμα. Δύο είναι οι ζώνες για το DRS, με την πρώτη να είναι φυσικά στην κύρια ευθεία και τη δεύτερη ανάμεσα στις στροφές 9 και 10.

Όπως αποφασίστηκε στο τελευταίο Strategy Group, από το Ισπανικό Grand Prix, το όνομα και ο αριθμός του οδηγού θα πρέπει να είναι πιο ευδιάκριτα, συνεπώς θα δούμε τις αντίστοιχες αλλαγές στα μονοθέσια, με τη Mercedes να μας προϊδεάζει για το πώς θα είναι αυτό στην πράξη.

1Ένας γύρος στην ισπανική πίστα

2Τα περσινά highlights

3Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά

4Η τελευταία νίκη του Alonso, το 2013

5Η περσινή νίκη του Verstappen, για να γίνει ο νεότερος νικητής στην ιστορία

6Οι Alain Prost, Ayrton Senna και Michael Schumacher μαζί στο βάθρο, το 1993

7Ο Barrichello βρίσκει την ευκαιρία και περνά μαζί τους Michael και Ralf Schumacher, το 2000

8Η επική μάχη των Senna και Mansell, το 1991

  • Gestione Sportiv@

    Και τώρα, η F1 πάει στην πίστα “αποκρυπτογραφητή” του calendar.
    Όλες οι ομάδες θα πάνε στη Βαρκελώνη με αναβαθμίσεις κυρίως στον τομέα της αεροδυναμικής, με τις αναβαθμίσεις στον τομέα του κινητήρα για όλους τους κατασκευαστές να έρχονται αργότερα μέσα στη χρονιά.
    Από εκεί και πέρα, η Mercedes στοχεύει σε “δίαιτα” για την W08 για μείωση του βάρους, η Ferrari θα πάει με εκτεταμένες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις για τη SF70-H και φυσικά η RBR η οποία θα φέρει στην Ισπανία το spec B της RB13 και μεγάλες αναβαθμίσεις στον τομέα της αεροδυναμικής.
    Σίγουρα, πολλά θα κριθούν και από την διαχείριση των ελαστικών από το εκάστοτε μονοθέσιο, γιατί η Βαρκελώνη είναι από τις πιο “λαστιχοφάγες” πίστες του προγράμματος
    Πάντως, η Ferrari ως πολυνίκης στην συγκεκριμένη πίστα πάει το ερχόμενο Π/Σ/Κ για το “Super 13″………. https://uploads.disquscdn.com/images/31b97858cecabf8d9da2603ab8841e4073eefe8aab64063518a40611215f103b.jpg

    • Akis-F1 FAN

      Πάντως η rb λένε θα είναι τόσο διαφορετικό το αμάξι που μπορεί να την πουν rb14 ούτε καν rb13b ή κάτι τέτοιο, ενώ η Merc πέρα από το νέο κιβώτιο για μείωση βάρους θα έχει αλλαγές σε ανάρτηση μπρος πίσω και στην αεροδυναμική….αυτό που θέλω να πω είναι ότι από τις 3 κορυφαίες ομάδες για τη φερραρι εχουν ακουστεί τα λιγότερα για αναβαθμίσεις και ελπίζω να μην αρχίσουμε να μένουμε πίσω από τώρα…

  • F1fan

    Για να δουμε!!!
    -Θα εμφανιστει η RBR14 οπως ακουγεται?
    -Θα εχουμε αλλαγες στο midfiled??
    -Θα εχουμε 11ο νικητη σε 11 χρονια?
    -Θα υπαρξει βελτιωση απο την Honda?
    Ιδωμεν…

    • Nerazzuro21

      O Brown είπε ότι δεν περιμένει σημαντική βελτίωση στην Ισπανία.

    • F1fan

      Εντος εδρας αγωνα του Alonso,ενα καλο αποτελεσμα θα ηταν καλο :/

    • Nerazzuro21

      Θα ήταν καλό αλλά δεν είναι εφικτό.

    • F1fan

      :/ :(

    • τουλαχιστον να τερματισει εστω και δυο γυρους πισω …

    • F1fan

      Να μην μεινει στο formation lap :p

  • Akis-F1 FAN

    Ποιός άλλος περίμενε να μείνει η μακλαρεν στη μεση του γύρου στο βίντεο ;;

    Υ.Γ. Φήμες λένε ότι η Μερκ έκανε αυτό με τα ονόματα των οδηγών στο σαρκ φιν για να μην μπερδεύονται οι ίδιοι και λένε τον Βαλτερι Νίκο όπως στην Κινα ;-P

  • Mika

    Δεκα διαφορετικοι νικητες σε δεκα χρονια πρεπει να ειναι μοναδικο ρεκορ!! Για να δουμε θα εχουμε τον 11ο?? Bottas, ακους????