Η πίστα που οι ομάδες γνωρίζουν καλύτερα από κάθε άλλη είναι το Circuit de Barcelona-Catalunya. Εκτός από το ετήσιο Grand Prix, κάθε χρόνο οι ομάδες κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές, συνεπώς έχουν πολλά δεδομένα για την εύρεση ενός πολύ καλού set-up για το 3ήμερο, παρόλο που τα μονοθέσια έχουν αλλάξει τους τελευταίους μήνες.

Αυτός είναι ο πέμπτος φετινός αγώνας και το χαρακτηριστικό που βλέπουμε κάθε φορά είναι τα νέα πακέτα των ομάδων, με στόχο την αύξηση της ταχύτητας και της ανταγωνιστικότητας των μονοθεσίων τους. Η Red Bull έχει προαναγγείλει εδώ και καιρό το πακέτο για το οποίο έχουνε εργαστεί σκληρά οι τεχνικοί στο Milton Keynes, αφού το σασί της RB13 είναι υποδεέστερο από αυτό των W08 και SF70H.

Στη συγκεκριμένη πίστα, τις περισσότερες νίκες έχει ο Michael Schumacher, έχοντας ανέβει 6 φορές στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ από τους εν ενεργεία οδηγούς, οι Kimi Raikkonen και Fernando Alonso έχουν κερδίσει 2 φορές. Μάλιστα, η νίκη του Ισπανού το 2013 ήταν και η τελευταία μέχρι στιγμής στην καριέρα του.

Οι διαθέσιμες γόμες θα είναι οι τρεις πιο σκληρές, δηλαδή η μαλακή, η μέση και η σκληρή, με τον Daniel Ricciardo να πιστεύει πως κανείς δε θα θέλει να τρέξει με τη σκληρή γόμα. Δύο είναι οι ζώνες για το DRS, με την πρώτη να είναι φυσικά στην κύρια ευθεία και τη δεύτερη ανάμεσα στις στροφές 9 και 10.

Όπως αποφασίστηκε στο τελευταίο Strategy Group, από το Ισπανικό Grand Prix, το όνομα και ο αριθμός του οδηγού θα πρέπει να είναι πιο ευδιάκριτα, συνεπώς θα δούμε τις αντίστοιχες αλλαγές στα μονοθέσια, με τη Mercedes να μας προϊδεάζει για το πώς θα είναι αυτό στην πράξη.

1Ένας γύρος στην ισπανική πίστα

2Τα περσινά highlights

3Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά

4Η τελευταία νίκη του Alonso, το 2013

5Η περσινή νίκη του Verstappen, για να γίνει ο νεότερος νικητής στην ιστορία

6Οι Alain Prost, Ayrton Senna και Michael Schumacher μαζί στο βάθρο, το 1993

7Ο Barrichello βρίσκει την ευκαιρία και περνά μαζί τους Michael και Ralf Schumacher, το 2000

8Η επική μάχη των Senna και Mansell, το 1991