Σε ένα από τα πλουσιότερα μέρη του κόσμου μεταφέρεται η Formula 1, για τον πιο λαμπερό αγώνα του πρωταθλήματος. Το Μόντε Κάρλο του Μονακό έχει σταθερή παρουσία στο καλεντάρι από το 1955, συγκεντρώνοντας πάντα τα βλέμματα εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων, όχι κυρίως για το θέαμα που προσφέρει, αλλά γιατί είναι ουσιαστικά ένας ξεχωριστός αγώνας.

Η χάραξη της «πίστας» είναι η πιο αργή στο πρωτάθλημα, γι’ αυτό το λόγο η απόσταση του αγώνα δεν είναι 305+ χιλιόμετρα όπως συμβαίνει σε όλες τις πίστες, αλλά 260 χιλιόμετρα, για τα οποία πρέπει να γίνουν 78 γύροι. Για ένα ακόμα Grand Prix, περιμένουμε μάχη μεταξύ των Mercedes και Ferrari, με την ιταλική ομάδα να έχει ένα θεωρητικό πλεονέκτημα λόγω του κατά 16,6 εκατοστών μικρότερου μεταξονίου, γεγονός που δεν ανησυχεί τους Γερμανούς.

Η ομάδα του Maranello έχει να κερδίσει από το 2001, με τη Mercedes να παίρνει τη νίκη στους 4 τελευταίους αγώνες. Ο πολυνίκης στο Μονακό δεν είναι άλλος από τον Ayrton Senna, που έχει δικαιωματικά το προσωνύμιο «King of Monaco», με 6 νίκες, μία περισσότερη από τους Graham Hill και Michael Schumacher.

Μία είναι η ζώνη του DRS, η οποία βρίσκεται στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με το σημείο ανίχνευσης της απόστασης των μονοθεσίων να βρίσκεται στη στροφή 17. Η Pirelli διέθεσε φυσικά τις μαλακότερες γόμες, δηλαδή την υπέρ-μαλακή, την πολύ μαλακή και τη μαλακή, με τους οδηγούς να κάνουν για πρώτη φορά φέτος τις επιλογές τους.

Πριν από τον κυριακάτικο αγώνα, θα κρατηθεί ενός λεπτού σιγή, για τα θύματα της βομβιστικής επίθεσης του ISIS στο Manchester, όπου σκοτώθηκαν 22 άνθρωποι.

1Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για το GP του Μονακό

2Η μάχη του Perez με τους Button, Alonso και η επαφή με τον Raikkonen, το 2013

3Η νίκη του Button, το 2009

4Ένας γύρος με τον Hamilton, το 2011

  • Mitsos Ribopaido

    Ξέρουμε τπτ για αναβαθμίσεις?

  • Gestione Sportiv@

    Η F1 τρέχει στο πιο βαρετό circuit του calendar, αλλά τα μέλη των ομάδων και άτομα παγκοσμίου φήμης παρτάρουν στο πιο γκλαμουράτο μέρος του κόσμου!!!!!!!
    Όλες οι ομάδες φέρνουν ένα ειδικό πακέτο για τον συγκεκριμένο αγώνα και ταυτόχρονα τα τιμόνια των μονοθεσίων επιτρέπουν μεγαλύτερη περιστροφή των τροχών.
    Λογικά, η Ferrari έχει το πάνω χέρι στον αγώνα αυτό λόγω του μικρότερου μεταξονίου και από την άλλη, οι Γερμανοί δεν αγχώνονται λόγω του μεγάλου μεταξονίου της W08 και φυσικά λόγω της νίκης τους στο GP της Ισπανίας, αλλά μπορούμε να φέρουμε σε αντιπαραβολή τον αγώνα του 2007.
    Τότε που η Ferrari είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο στην F2007 σε σχέση με την MP4-22 της McLaren.
    Οι Ιταλοί είχαν κερδίσει τον αγώνα στην Ισπανία και στο Monte Carlo οι Βρετανοί του Woking ήταν πολύ δυνατοί και είχαν πάρει εκείνη την νίκη με τον Alosno και το δίδυμο της ομάδα του Maranello δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τους Fernando και Lewis.
    Πάντως, και το GP του Monaco έχει χάσει λίγο από την αίγλη του……………. https://uploads.disquscdn.com/images/a8a889762bdc3008287b518d42d88b618b60f0b4d3e28f15d27a424c0c9faa79.jpg χαχαχαχααχ

  • F1fan

    Μonaco baby!!!
    -Mercedes vs Ferrari(τελευταια νικη το 2001 στο Μονακο) κι ολιγη RBR για νικη??
    -Οι 2 Φινλαδοι ειναι κακιστοι στο Μονακο κι θα εχει ενδιαφερον η αποδοση τους…
    -Καλο κουραγιο στους μηχανικους της Williams,πιθανοτατα με 2 μονοθεσια υπο επισκευη…
    -Περυσι ο Vandoorne σε 1 εμφανιση πηρε τους πρωτους βαθμους της Macca,αραγε ο JB θα παρει τους πρωτους φετινους?