Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία μας “επαφή” με μια Lamborghini, και ο κ. Γιώργος Λυμπεράκης έκανε και πάλι το “θαύμα” του, καθώς έφερε στις εγκαταστάσεις της Trident Cars στη Κηφισιά, μια ολοκαίνουρια Aventador S. H ιταλική εταιρία παρουσίασε τις τελευταίες μέρες του περασμένου χρόνου την ανανεωμένη έκδοση της Aventador, με την παραγωγή της να ξεκινά πριν περίπου 2 μήνες, και ήδη μια από τις πρώτες έφτασε στην χώρα μας.

Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει πιο επιθετική σχεδίαση με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μαύρο διαχύτη -διαθέσιμος και από carbon-, νέα απόληξη εξάτμισης, νέες ζάντες και νέα πίσω φτερά που θυμίζουν κάτι από Countach. Οι αλλαγές αυτές στον σχεδιασμό, βελτιώνουν κατά 130% την αεροδυναμική πίεση στο μπροστά μέρος, με την πίσω αεροτομή, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις, να αυξάνει την αεροδυναμική πίεση κατά 50%. Συνολικά, σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 400% σε σχέση με την Aventador.

Στο πίσω μέρος, και ορατός για αδιάκριτα βλέμματα, βρίσκεται ο V12 6,5-λίτρων κινητήρας, που από τα 700 άλογα, δυνάμωσε πλέον στα 740, με την ροπή να παραμένει στα 690 Nm. Για να πετύχουν οι Ιταλοί την αύξηση αυτή, ανέβασαν το όριο περιστροφής του κινητήρα από τις 8.350 σ.α.λ στις 8.500 σ.α.λ, ενώ έκαναν βελτιώσεις στο μεταβλητό σύστημα εισαγωγής και στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του ISR αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων που κάνει τις αλλαγές σε 50 ms του δευτερολέπτου, με την νέα εξάτμιση να ζυγίζει κατά 20% λιγότερο. Έτσι το βάρος της Aventador S φτάνει τα 1.575 κιλά, με αναλογία βάρους 2,13 κιλών/ίππο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 350 χλμ/ώρα.

Το carbon monocoque σασί παρέμεινε το ίδιο, αλλά η Lamborghini τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της, σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αυτό παρέχει βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, και αυξημένη σταθερότητα στις υψηλές. Η ανανεωμένη Aventador διαθέτει νέες ρυθμίσεις και νέα γεωμετρία στην pushrod ανάρτηση, το σύστημα LMS (Lamborghini Magneto-rheological Suspension), νέο ενεργό σύστημα απόσβεσης κραδασμών και νέα πίσω ελατήρια.

Όλα τα προγράμματα λειτουργίας της Aventador S έχουν επαναρυθμιστεί, με το ESC (electronic stability control) να έχει νέες ρυθμίσεις και να αντιδρά γρηγορότερα, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και το 90% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν επιλεγεί η ρύθμιση Sport. Εκτός από τα Strada, Sport και Corsa, προστέθηκε και το πρόγραμμα Εgo.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν carbon-κεραμικά φρένα διαστάσεων 400x38mm μπροστά και 380x38mm πίσω, που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα, νέα Pirelli P Zero ελαστικά, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου να υποστηρίζει Apple CarPlay. Επίσης, η νέα ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τα θέλω του οδηγού, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό της Aventador με την βοήθεια του Ad Personam προγράμματος της Lamborghini. Τέλος στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ένα σύστημα τηλεμετρίας.

Αν ρωτάς για την τιμή της, αυτή ξεκινάει από τα €281.555 ευρώ, χωρίς τον φόρο της κάθε χώρας, και χωρίς τον πρόσθετο και τσουχτερό εξοπλισμό. Καταλαβαίνεις ότι η συγκεκριμένη αν πωλούταν στην χώρα μας, θα ξεπερνούσε τα €450.000.

  • Γιώργος Βαρδου

    Κι έλεγα να πάρω, το μόνο που με προβληματίζει είναι η μπροστινή πινακίδα

  • a_f_a

    χεχεχ.. η ολη παρουσιαση-σκηνικο ειναι φάση 1970… ενα πανελ-διαχωριστικό, κατι άσχετοι γύρω και κατι τυπισσες ολογυρα και κατι ζωγραφιες παραπισω να δινουν τον τόνο. τοση μιζέρια που το όχημα ασφυκτιά όπως και θα ασφυκτια οταν θα κυλοφορει (;) στους ελληνικούς δρόμους.
    ειναι απλά αστεια η όλη φάση…

    • Bon Viveur

      Τί χλιδή περιμένεις σε μία χώρα που έχει χρεοκοπήσει οικονομικά, κοινωνικά και νοητικά? Ήρωας ο Λυμπεράκης που έφερε ένα τέτοιο αμάξι σε αυτή την χώρα, ακόμη πιο ήρωας αυτός που θα το αγοράσει και θα το βάλει σε δρόμους που ακόμη και το Grand Cherokee μου λυπάμαι να το βάλω…

    • a_f_a

      βασικά με το ποστ μου θεωρώ γελοίες τις ενέργειες του λυμπεράκη. εκτός τόπου, χρόνου, κατάστασης. και αυτό κάνε πιο γελοίο το γεγονός που οργάνωσε. ήρωας ο λυμπεράκης ή αυτός που θα το αγοράσει και θα το οδηγέι στο κοντεξτ της ελλάδας; οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους νομίζω.
      όσο για τη χρεοκοπία της χώρας όπως πολυδιάστατα το θέτεις, παντα χρεοκοπημένη ήταν και ο ΚΚ (αν καταλαβάινεις) τα έλεγε απο παλιά. πάντα γελοίο το θέαμα αυτών των μεταπρατών και των αγοραστών τέτοιων αυτοκινήτων στη συγκεκριμένη χώρα.

  • Renesis1

    Πως και δεν εμφανίστηκε ακόμα ο Λέλος?!…

    • a_f_a

      o λέλος πια δε πάει ούτε στον αστερα της βουλαιγμένης. πήγα πέρσι να τον βρω αλλά μόνο αγγλικά και ρώσικα άκουγα. δεν τον είδα, δεν ξαναπήγα. θλίψη γενικά.

    • φημες λενε οτι τον εκαναν προσαγωγη στο τμημα της κηφισιας γιατι τον ειδα πισω απο εναν καδο απο την αντιπροσωπεια να κανει κατι τετοιο !!! https://uploads.disquscdn.com/images/b2ed96306862e36cd46a803b40bd749366cf0b35116ce14bad5eafd344dbad39.gif

  • Και όλα αυτά τα καλούδια που έχει είναι παντελώς άχρηστα στους ελληνικούς δρόμους :P

  • 600greekgrosser

    αν κάνουμε και εμείς έναν έρανο, αγοράζουμε μια για το autoblog;
    Τώρα κύριε Λυμπεράκη δε ζητούμε έκπτωση 3 εκατομμύρια αλλά μισό :P
    https://www.youtube.com/watch?v=y_NJkQ_3KuM

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τρομερή μπραβο στην αντιπροσωπεία!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    WOW!!!!!!!!!!!!!!
    TH ΘΕΛΩΩΩ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

  • Mika

    Αυτη θα μεινει εδω, να την παρει ο γνωστος συλλεκτης Ελληνας εφοπλιστης, η θα την κανει για εξωτερικο? Γνωριζουμε???

    Η κοπελια με το λευκο φορεμα στην πρωτη φωτο ειναι η γνωστη Αριαδνη, που μιλαει για αυτοκινητα?
    Nice Lambo btw!

  • spiros

    ΣΑΝ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ.

  • και που την εφερε και τι εγινε… ετσι και αλλιως δεν ταιριαζδει με την αισθητικη της χωρας ποσο μαλλον τωρα που εχουμε χρεοκοπήσει οικονομικα ηθικα και πολιτικα …

    • a_f_a

      ηθικά και πολιτικά πάντα χρεοκοπημένοι είμασταν. μια χώρα που έχει νοσοκομεία 30 χρόνια σε κατάσταση άθλια (και ενω έχουν περάσει ένα σωρό λεφτα) και έχει αντιπροσωπείες λαμποργκινι, φερραρι κλπ, δεν ειναι κοινωνία αλλά μπανανία. και έτσι είμασταν εδω και πολλά χρόνια.
      αλλά ο γαπ, είχε ενα δίκιο… λεφτα (ακομα) υπάρχουν (για κάποιους).
      οσο για την αισθητική συμφωνώ απόλυτα.
      θυμαμαι μια κιτρινι μουρσιελαγκο να σκαει μουρη σιγα σιγα στα καλντεριμια στη μοντεναπολεονε, μιλανο… εκει το αυτοκίνητο ταιριαζε 100% ακόμα και με τα 20χλμ που πήγαινε. εδώ που να τη βάλει ο καρμοίρης ο ιδιοκτήτης; ακόμα και στη κηφισια διπλα στο καδο ανακύλώσης με τα γκραφίτι; στο φανάρι διπλα στα ερειπωμένα, χιλιομπαλομενα αμαξια που δεν εχει ο κόσμος να τα συντηρήσει;
      τι να λέμε τώρα…