Η Jaguar παρουσίασε σήμερα την wagon έκδοση της δεύτερης γενιάς της XF. Η νέα XF Sportbrake σύμφωνα με τους Βρετανούς, είναι το καλύτερο μοντέλο της κατηγορίας, με τον σχεδιασμό του να γίνεται από την αρχή προκειμένου να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών. Ο χώρος αποσκευών του ανέρχεται στα 565 λίτρα που μετα την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.700 λίτρα. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 Cd και φορά LED φωτιστικά σώματα, πορτμπαγκάζ που ανοίγει αυτόματα με το πέρασμα του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, ηλεκτρικά ελεγχόμενο κουτσαδόρο, έξυπνη αερανάρτηση και προηγμένο φίλτρο καμπίνας.

Η μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή φτάνει τα 1,6 μέτρα σε μήκος, με την εκτενή χρήση του αλουμινίου να μειώνει το βάρος κατά 198 κιλά (1.660 κιλά), με τους κινητήρες να εκπέμπουν λιγότερους ρύπους, ενώ χρειάζονται και λιγότερο καύσιμο. Στο εσωτερικό υπάρχουν δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις, paddles στο τιμόνι και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας InControl Touch Pro με οθόνη αφής 10″.

Η Jaguar XF Sportbrake έχει σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους 50:50 και προσφέρεται αρχικά με τον 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 250 ίππων που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Αυτός είναι και ο μοναδικός κινητήρας βενζίνης, μιας και οι υπόλοιποι είναι πετρελαίου. Πρόκειται για τον 2,0-λιτρο απόδοσης 163, 180 και 240 ίππων, με τον 3,0-λιτρο V6 να παράγει 300 άλογα και να συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η έκδοση του 2,0-λιτρου κινητήρα των 163 ίππων συνδυάζεται τόσο με εξατάχυτο μηχανικό όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τη κίνηση στους πίσω τροχούς, με την έκδοση των 180 ίππων να μπορεί να συνδυαστεί μονάχα με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Τέλος η έκδοση των 240 ίππων είναι τετρακίνητη και φορά 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Από πλευράς τεχνολογιών διαθέτει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, παρακολούθηση κατάστασης οδηγού, αυτόματη αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, ενεργό cruise control, κάμερα 360 μοιρών και βοηθό παρκαρίσματος. Το συνολικό μήκος έχει μειωθεί κατά 6 χιλιοστά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, αλλά το αυξημένο μεταξόνιο κατά 51 χιλιοστά, προσφέρει βελτιωμένους χώρος στο εσωτερικό.

  • paparoach

    Πανέμορφο…Έχει πάρει το κολλάι η τζαγκ.

  • George Sigalas

    Ότι και να λέει η Jag, αυτό είναι station wagon και όχι shooting brake! Πανέμορφο, δε λέω….

  • Mika

    Very elegant!!! Πολυ ομορφη, πιο καλη απο τη sedan!
    Aσυνηθιστο θεαμα, να βλεπεις Jag με μπαγκαζιερα και ποδηλατα κρεμασμενα πισω!!!