To φετινό Goodwood Festival of Speed είναι προ των πυλών και χιλιάδες petrolheads αναμένεται να δώσουν το ¨παρών” στη νότια Αγγλία από τις 29 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου. Η Audi δε θα λείψει και θα φέρει στο Goodwood τρεις νικητές των 24 Ωρών του Le Mans, τρία μονοθέσια που έγραψαν τη δική τους ιστορία στον περίφημο αγώνα αντοχής.

Αφού είπα “Le Mans”, ένα όνομα είναι άμεσα συνδεδεμένο τόσο με τον ίδιο τον αγώνα όσο και με τις επιτυχίες της εταιρείας από το Ingolstadt σε αυτόν: Tom Kristensen. Το ¨τοτέμ” του Le Mans, o recordman των 9 νικών στις 24 Ώρες, (7 εξ αυτών με την Αudi), τρία χρόνια μετά από τον τελευταίο του αγώνα, θα είναι ένα από τα τιμώμενα πρόσωπα φέτος στο Goodwood και αυτό θα είναι ίσως το καλύτερο δώρο του για τα 50α γενέθλιά του στις 7 Ιουλίου. Η Audi θα φέρει τρία μονοθέσια, με τα οποία ο Δανός κατέκτησε τη νίκη στο Le Mans, ξεκινώντας από το R8 LMP, το μονοθέσιο με το οποίο πανηγύρισε την πρώτη της νίκη το 2000. Σειρά θα έχουν το R10 TDI του 2010 και το R18 e-tron quattro του 2013, το τελευταίο αγωνιστικό του Kristensen.

Το “μενού” δε θα έχει μόνο Le Mans, αλλά οι θρύλοι του παρελθόντος θα συναντήσουν το σύγχρονο πρόσωπο της Audi στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Hannu Mikkola, o “ιπτάμενος Φινλανδός” και παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC το 1983-με το Audi Quattro- θα οδηγήσει το άγνωστο, μέχρι το 2016, στο ευρύ κοινό, πρωτότυπο για το Group S, την κατηγορία, δηλαδή, που θα αντικαθιστούσε το Group B το 1988. Ήταν το δημιούργημα μιας ομάδας μηχανικών της Audi με επικεφαλής τον Roland Gumpert που κρατήθηκε μυστικό από τον Ferdinand Piech, όχι για πολύ όμως. Ο πεντακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας απέδιδε περί τα 1.000 άλογα αλλά δεν συνδυαζόταν με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που εμφανιζόταν περιστασιακά στο Quattro Sport E2. Εκείνο το κιβώτιο ήταν τόσο σπάνιο που αν έφευγε από το Ingolstadt ένα, θα το έπαιρναν χαμπάρι και η ομάδα που σύμφωνα με τον Gumpert δούλευε στο Neckarsulm θα “ξεσκεπάζονταν”. Το πρωτότυπο “κάθεται” σε ασφάλτινη ανάρτηση αλλά τα pickup points για την υπερυψωμένη, χωμάτινη, είναι εμφανή. Από πλευράς εμφάνισης; Το αυτοκίνητο μοιάζει περισσότερο με καρικατούρα Group C αγωνιστικού παρά με rally car.Το ξεχασμένο Group S πρωτότυπο της Audi, ανώνυμο, επειδή επί της ουσίας, δεν υπήρχε επίσημα. Αυτό έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο κοινό, συμμετέχοντας στο Eifel Rallye Festival 2016 και πλέον ζει στο μουσείο της φίρμας στο Ingolstadt.

Η παράδοση της Audi πάει πακέτο με το παρόν, και στο Goodwood θα βρίσκονται δύο εκπρόσωποι της νέας γενιάς. Ένα από τα νέα RS 5 DTM που συμμετέχουν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού θα είναι στην Αγγλία και φέτος, η Audi στηρίζει πολλά στο νέο της “όπλο” και στην εμπειρία των οδηγών της. Μέχρι στιγμής, έχει κατακτήσει τρεις νίκες σε σύνολο έξι αγώνων (δύο με τον Jamie Green, μια με τον Rene Rast) και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών. Ταυτόχρονα, το Audi R8 LMS, το νικητήριο αυτοκίνητο του αγώνα των 24 Ωρών του Nürburgring το Μάη θα κάνει το πρώτο του ταξίδι στο Νησί. Ήταν η τέταρτη νίκη της Audi στο “Ring” και ο νικητής του αγώνα, Connor De Phillippi, θα βρεθεί πίσω απ΄το τιμόνι του αγωνιστικού της Audi Sport Land.