Η Lynk & Co, η νέα εταιρία της μητρικής εταιρίας της Volvo, Geely, θέλει να ξεκινήσει ένα δίκτυο διανομής, παρόμοιο με αυτό της Tesla και σε δηλώσεις που έκανε ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, ο Alain Visser, είπε πως η απλότητα είναι το κλειδί για την επιτυχία της μάρκας.


Η εταιρία θα επιτρέπει στους πελάτες της να αγοράζουν αυτοκίνητα μέσω του site της, με τις παραδόσεις των αυτοκινήτων να γίνονται από το ιδιόκτητο δίκτυο αντιπροσώπων της, με την συντήρησή τους να γίνεται μέσω των αντιπροσώπων της Volvo. Επιθυμία της Lynk & Co είναι ν ανοίξει 500 σημεία πωλήσεων, με τους αντιπρόσωπους της Volvo να αναλαμβάνουν την συντήρησή τους.

Για να κρατήσει τις τιμές των μοντέλων της όσο γίνεται πιο χαμηλά, προκειμένου με τον τρόπο αυτό να τα κάνει ανταγωνιστικά, η εταιρία θέλει να προσφέρει ελάχιστες παραλλαγές τους. Συγκεκριμένα ο Visser είπε πως στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ η εταιρία θα προσφέρει το πολύ 10 παραλλαγές και καθόλου πρόσθετο εξοπλισμό. Αυτό μειώνει την πολυπλοκότητα στη κατασκευή, κάτι που μειώνει και το κόστος τους, με την εταιρία να έχει πάντα διαθέσιμο στοκ προς πώληση, ώστε οι πελάτες της να μην χρειάζεται να περιμένουν κάποιους μήνες προκειμένου να αποκτήσουν το αυτοκίνητο τους.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις θα ξεκινήσουν το 2019, ενώ λίγους μήνες μετά θα ακολουθήσουν αυτές στις ΗΠΑ. Το πρώτο μοντέλο θα είναι το 01, ενώ θα ακολουθήσει το 03 Το Lynk & Co 01 στοχεύει να γίνει το “πιο συνδεδεμένο αυτοκίνητο του σήμερα”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να είναι συνεχώς συνδεδεμένο στο Internet, με το αυτοκίνητο να έχει το δικό του cloud. Επίσης φέρει ένα κουμπί που με το πάτημα του επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του να μοιράζεται το αυτοκίνητο με άλλους, μέσω ενός κοινόχρηστου ψηφιακού κλειδιού. Η ίδια δυνατότητα θα προσφέρεται επίσης και από την Volvo το επόμενο έτος, με μια εφαρμογή στα smarphones να αντικαθιστά το κλασσικό κλειδί. Το εσωτερικό του δείχνει πολυτελές, με δερμάτινες επενδύσεις, αλουμινένια διακοσμητικά και κομψή, σύγχρονη εμφάνιση. Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης πως θα προσφέρει εγγύηση εφόρου ζωής στα μοντέλα της, όπως και δωρεάν υπηρεσίες συνδεσιμότητας.

  • xtra

    δεν της αλλαζουν και ονομα σε κατι πιο απλο , πχ lynko ?

  • Gmph fast

    Εγώ έχω την απορία, όλα αυτά τα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια (ξέρει να) τα χρησιμοποιεί ο κόσμος ή απλά είναι η νέα παπάτζα των εταιριών για να ασχολούνται με αυτά οι πελάτες και αυτές να κάνουν οικονομία σε ακριβά μέρη (αναρτήσεις-κινητήρας κτλ);;