Μετά από τον άκρως επεισοδιακό αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν, η Formula 1 ταξιδεύει στην Αυστρία, για το 9ο φετινό Grand Prix, με την ελπίδα ότι το θέαμα θα είναι πλούσιο. Το Red Bull Ring είναι η τέταρτη μικρότερη πίστα στο καλεντάρι, όμως το γυρολόγιο είναι το πιο σύντομο της χρονιάς. Μετά από απουσία 10 ετών, η Αυστρία επέστρεψε το 2014 στο πρόγραμμα, με τη Mercedes να είναι η ομάδα που κυριαρχεί από τότε.

Η Ferrari θέλει να διακόψει αυτό το σερί, ωστόσο το έργο της ιταλικής ομάδας δε θα είναι εύκολο, αφού οι μηχανικοί της Mercedes μπορούν πλέον να ρυθμίζουν πιο εύκολα την δύστροπη W08, η οποία στα τελευταία δύο Grands Prix ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο. Παράλληλα, ο Lewis Hamilton θέλει οπωσδήποτε τη νίκη μετά από την πέμπτη θέση στο Μπακού, ενώ ο Valtteri Bottas αναμένεται αρκετά ανταγωνιστικός, έχοντας κατακτήσει το πρώτο βάθρο της καριέρας του στην συγκεκριμένη πίστα, πίσω στο 2014.

Ο αγώνας είναι εντός έδρας για τη Red Bull, που θα ήθελε να κερδίσει μέσα στην πατρίδα της, αλλά οι Αυστριακοί ξέρουν πολύ καλά ότι δύσκολα θα υπάρξουν ξανά οι συγκυρίες του Αζερμπαϊτζάν. Ένας ρεαλιστικός στόχος θα ήταν το βάθρο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι εύκολο, μιας και ο ανταγωνισμός μεταξύ των Mercedes και Ferrari δεν αφήνει πολλές ελπίδες.

Η ομάδα που έχει τις περισσότερες νίκες στην Αυστρία είναι η McLaren, με 6 καρώ σημαίες, μία περισσότερη από τη Ferrari, αλλά οι Βρετανοί μόνο για τη νίκη δεν μπορούν να ελπίζουν. Οι πρώτοι βαθμοί στον προηγούμενο αγώνα έδωσαν μια μικρή ώθηση στην ψυχολογία της ομάδας και ο Fernando Alonso εμφανίζεται αρκετά αισιόδοξος, ελπίζοντας ότι ο «Spec 3» κινητήρας της Honda θα λειτουργήσει χωρίς προβλήματα από την Παρασκευή μέχρι και την Κυριακή.

Τα ελαστικά που έχει ορίσει η Pirelli είναι φυσικά τα πιο μαλακά, δηλαδή η υπέρ-μαλακή γόμα, η πολύ μαλακή και η μαλακή. Δύο θα είναι οι ζώνες του DRS, με την πρώτη να ξεκινά 85 μετά τη στροφή 3, μέχρι τα φρένα για τη στροφή 4, και τη δεύτερη να ξεκινά 110 μέτρα μετά την στροφή 10, μέχρι τα φρένα για την πρώτη στροφή.

Από φέτος, η Παγκόσμια Ομοσπονδία άλλαξε την αρίθμηση των στροφών, αφού πλέον η καμπύλη μετά την πρώτη στροφή ονομάστηκε στροφή 2, όταν μέχρι πέρυσι στροφή 2 ήταν εκεί που σημειώθηκε η επαφή μεταξύ των Hamilton και Rosberg.

1Μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά

2Η μάχη των Michael Schumacher και Juan Pablo Montoya, το 2001

3Το δράμα στον τελευταίο γύρο

  • Gestione Sportiv@

    Και τώρα, αγώνας στο RB Ring ή A1 Ring, όπως προτιμάω ακόμα εγώ να το λέω!!!!!
    Μία πολύ εντυπωσιακή και γρήγορη πίστα μέσα στο δάσος του Spielberg της Αυστρίας και η μάχη θα είναι μεγάλη με την Mercedes να έχει τον πρώτο λόγο, την Ferrari να “υστερεί” ελαφρά στα τελευταία 2 GP, παραμένοντας όμως ανταγωνιστική και την RBR να τρέχει εντός έδρας και παράλληλα να εμφανίζει μία σταθερή βελτίωση στη δυναμική στους τελευταίους αγώνες.
    Πάντως, αν και η Ferrari είχε σκοπό να φέρει κάποιες αναβαθμίσεις στο PU για το συγκεκριμένο GP, τελικά θα γίνει στο επόμενο GP που θα γίνει στο Silverstone.
    Όμως οι Ιταλοί του Maranello δεν θα πάνε χωρίς κάποια αλλαγή στην Αυστρία, διότι για τον Raikkonen θα έχουν 2 τιμόνια μέσα στο μονοθέσιο του Φιλανδού για να μην αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί της Ferrari αντίστοιχο περιστατικό με εκείνο του Baku……………… https://www.youtube.com/watch?v=gjK_VDngUkQ
    χαχαχαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      ΚΛΑΙΩ!

    • Akis-F1 FAN

      Μετά από κάτι τέτοια βίντεο απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που λένε ότι ο Κιμι είναι τουρίστας και τρέχει για το χαβαλέ κτλ κτλ…ο άνθωπος ήταν 2 γύρους πίσω και κόντεψε να τρελαθεί για να μην χάσει μερικά δευτερόλεπτα.

  • Maik

    Ευγενική παράκληση προς το μπλογκ: Παρουσιάζετε ένα σωρο άρθρα για την (εντελώς αδιάφορη και στερούμενη θεάματος κατα τη γνώμη μου) φορμουλα 1 ενώ μόνο ένα το πολύ δύο για το φετινο πρωτάθλημα wrc που γινεται ο χαμος και ειναι το συναρπαστικοτερο πρωταθλημα της τελευταιας 15ετιας. Ασχοληθειτε λιγο περισσοτερο και με το wrc αλλα κ με το ελληνικο πρωταθλημα παρακαλω. Κατα τ’αλλα γινεται εξαιρεικη δουλεια σε ολα τα αρθρα και υπαρχουν αρκετα προσεγμενα θεματα!

  • Fαν1ς

    Με την Mercedes να έχει αποκρυπτογραφησει την w08 καλύτερα λογικά θα είναι και εδώ η πιο δυνατή…. Περιμένω να δούμε τον καιρό που θα επικρατεί στην Αυστρία! Αν έχει χαμηλές θερμοκρασίες προβλέπω να είναι πολύ κοντά και οι κόκκινοι… Οι Redbull εντός έδρας και με ανεβασμένη ψυχολογία από την νίκη στο Μπακού ίσως μπλεχτεί με κάποιο μονοθέσιο στην 4αδα!Θα κάνω και μια πρόβλεψη:Περιμενω εγκατάλειψη κάποιου από τους 4(Mercedes – Ferrari) από μηχανικό πρόβλημα….. Και αυτό Γτ βρισκόμαστε στον 9 αγώνα και οι κινητηριες μονάδες έρχονται αρκετά στρεσαρισμενες από δύο γκραν πρι που ταλαιπωρούν τα pu!

  • Vaggos_g

    Προς @autoblog ….επειδη διαβάζω το site σας από τηλέφωνο δεν βλέπω το countdown. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
    Ευχαριστώ