Το παρόν κείμενο, καθώς και το video που περιέχεται εντός αυτού, αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να εκτιμήσεις τη δουλειά που κάνουμε στο Autoblog.gr ειδικά, αλλά και των Ελλήνων συναδέλφων γενικά. Γιατί ως γνωστόν, αν δεν δεις τα χειρότερα δεν εκτιμάς αυτά που έχεις.

Δυο Αμερικανοί, λοιπόν, προφανώς είναι λάτρεις των reviews που ανεβάζει στο YouTube το MotorTrend. Εξ’ου και αποφάσισαν να μιμηθούν το στυλ παραλείποντας το budget, το ταλέντο, τις γνώσεις και τις οδηγικές ικανότητες. Αυτός που φέρνει σε Τάσο Μπουγά είναι ο “σκληρός”, που παίρνει τα αυτοκίνητα και τα στύβει ως γινόμενα γκρέιπ φρουτ (βλέπε Jason Cammisa, Carlos Lago και οποιοσδήποτε αναλάβει τον ρόλο από εδώ και πέρα). Το έτερο παλικάρι είναι ο μαλθακός καλούλης που κάνει σχόλια και δεύτερες φωνές (Johnny Lieberman). H Αlfa Romeo USA για κάποιον διεστραμμένο λόγο, τους παραχώρησε την κορυφαία Giulia για δοκιμή (μετά φταίω όταν γράφω πως τα έχει κάνει ρόιδο στην Αμερική), σε μια πίστα που κάνει τα Μέγαρα να θυμίζουν Imola.

Δες λίγο το video να γελάσεις και συνεχίζουμε

Όπως λέει και ο τίτλος, το ζητούμενο είναι η σύγκριση των χρόνων με το Ford Focus RS. Λογικά, η ΒΜW Βορείου Αμερικής φύλαξε τα ρούχα της και δεν τους έδωσε Μ3 για να έχουν μέτρο σύγκρισης. Αφήνουμε κατά μέρους το γεγονός ότι ο ένας δεν μπορεί καν να πει σωστά το όνομα (“Κουαντροφόλ”, Alexis Tsipras likes this), ο άλλος βλέπει powersliding στο ίσιωμα του τιμονιού και η χρονομέτρηση γίνεται με την εφαρμογή του smartphone. Ας μπούμε στο λαχταριστό ψητό.

Η Giulia QV “τρώει” 3,5 δέκατα από το Focus, κοντά στο δευτερόλεπτο από τη Μ2 και σχεδόν 1,5″ από το Εvo IX MR. Λογική εξήγηση μπορεί να βρεθεί: η “ραλιάρικη” τετρακίνηση των Focus και Evo τα ευνοεί σε μια τόσο στενή πίστα, όπως και την μικρή BMW που έχει να κουμαντάρει σχεδόν 150 άλογα και 20 εκατοστά μήκους λιγότερα σε σχέση με την Ιταλίδα.

Αυτό που αδυνατεί να συλλάβει ο νους, είναι πως η Quadrifoglio Verde των 1.524 κιλών τερματίζει πίσω από την Χ6 Μ των 2,3+ τόνων. Όση πρόσφυση κι αν δίνει το xDrive, είναι πρακτικά αδύνατο για έναν που σκαμπάζει από οδήγηση να μην κερδίσει με ένα ταχύτερο, ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο αυτοκίνητο σε μια τόσο σφιχτή χάραξη. Εκτός κι αν αξιοποιεί την αυξημένη απόσταση τoυ SUV από το έδαφος, “κόβοντας” τις στροφές από το γρασίδι.

Το θωρηκτό της BMW δεν είναι το μόνο που αριστεύει στα (λειψά) χέρια των πρωταγωνιστών μας, καθώς η Χ4 Μ40i κερδίζει την 340i, “φορτώνει” 0,7″ στο Golf R και εξαϋλώνει τα Toyota GT86 – Ford Mustang GT με 3″ διαφορά. Αν σε τρώει το δάχτυλο για “subscribe”, μην αντιστέκεσαι.