Το παρόν κείμενο, καθώς και το video που περιέχεται εντός αυτού, αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να εκτιμήσεις τη δουλειά που κάνουμε στο Autoblog.gr ειδικά, αλλά και των Ελλήνων συναδέλφων γενικά. Γιατί ως γνωστόν, αν δεν δεις τα χειρότερα δεν εκτιμάς αυτά που έχεις.


Δυο Αμερικανοί, λοιπόν, προφανώς είναι λάτρεις των reviews που ανεβάζει στο YouTube το MotorTrend. Εξ’ου και αποφάσισαν να μιμηθούν το στυλ παραλείποντας το budget, το ταλέντο, τις γνώσεις και τις οδηγικές ικανότητες. Αυτός που φέρνει σε Τάσο Μπουγά είναι ο “σκληρός”, που παίρνει τα αυτοκίνητα και τα στύβει ως γινόμενα γκρέιπ φρουτ (βλέπε Jason Cammisa, Carlos Lago και οποιοσδήποτε αναλάβει τον ρόλο από εδώ και πέρα). Το έτερο παλικάρι είναι ο μαλθακός καλούλης που κάνει σχόλια και δεύτερες φωνές (Johnny Lieberman). H Αlfa Romeo USA για κάποιον διεστραμμένο λόγο, τους παραχώρησε την κορυφαία Giulia για δοκιμή (μετά φταίω όταν γράφω πως τα έχει κάνει ρόιδο στην Αμερική), σε μια πίστα που κάνει τα Μέγαρα να θυμίζουν Imola.

Δες λίγο το video να γελάσεις και συνεχίζουμε

Όπως λέει και ο τίτλος, το ζητούμενο είναι η σύγκριση των χρόνων με το Ford Focus RS. Λογικά, η ΒΜW Βορείου Αμερικής φύλαξε τα ρούχα της και δεν τους έδωσε Μ3 για να έχουν μέτρο σύγκρισης. Αφήνουμε κατά μέρους το γεγονός ότι ο ένας δεν μπορεί καν να πει σωστά το όνομα (“Κουαντροφόλ”, Alexis Tsipras likes this), ο άλλος βλέπει powersliding στο ίσιωμα του τιμονιού και η χρονομέτρηση γίνεται με την εφαρμογή του smartphone. Ας μπούμε στο λαχταριστό ψητό.

Η Giulia QV “τρώει” 3,5 δέκατα από το Focus, κοντά στο δευτερόλεπτο από τη Μ2 και σχεδόν 1,5″ από το Εvo IX MR. Λογική εξήγηση μπορεί να βρεθεί: η “ραλιάρικη” τετρακίνηση των Focus και Evo τα ευνοεί σε μια τόσο στενή πίστα, όπως και την μικρή BMW που έχει να κουμαντάρει σχεδόν 150 άλογα και 20 εκατοστά μήκους λιγότερα σε σχέση με την Ιταλίδα.

Αυτό που αδυνατεί να συλλάβει ο νους, είναι πως η Quadrifoglio Verde των 1.524 κιλών τερματίζει πίσω από την Χ6 Μ των 2,3+ τόνων. Όση πρόσφυση κι αν δίνει το xDrive, είναι πρακτικά αδύνατο για έναν που σκαμπάζει από οδήγηση να μην κερδίσει με ένα ταχύτερο, ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο αυτοκίνητο σε μια τόσο σφιχτή χάραξη. Εκτός κι αν αξιοποιεί την αυξημένη απόσταση τoυ SUV από το έδαφος, “κόβοντας” τις στροφές από το γρασίδι.

Το θωρηκτό της BMW δεν είναι το μόνο που αριστεύει στα (λειψά) χέρια των πρωταγωνιστών μας, καθώς η Χ4 Μ40i κερδίζει την 340i, “φορτώνει” 0,7″ στο Golf R και εξαϋλώνει τα Toyota GT86 – Ford Mustang GT με 3″ διαφορά. Αν σε τρώει το δάχτυλο για “subscribe”, μην αντιστέκεσαι.

  • bulgary

    Κόβοντας τις στροφές από το γρασίδι!χαχαχα κορυφαίο!Εντάξει για κλάματα γενικότερα!

    • manowar

      Χαχαχαχα τι πηγατε να πάθετε παλι… Παλι καλα που μας μεταφέρει ο ντοτσικας το αρθρο και οχι ενας άλλος αλλιως δεν θα μπαινατε ουτε να σχολιάσετε.. Χε χε χε χε χε???εχε χαρη που συχαίνομαι τα suv αλλιως θα τρολαρα πολυ χαχαχαχα

  • PAO

    Ακομα γελαω με τον τιτλο

  • teddy boy

    WTF

  • Anonymous

    Παιζει να ειναι τοσο σκατα η ποιοτητα της πιστας που πραγματικα να θες τετρακινηση για να βγει η δυναμη στον δρομο. Το οτι εχει τοσο κλειστες στροφες μαλλον δεν βοηθαει αμαξια σαν την alfa γιατι δεν εχουν προσφυση στην εξοδο για να φυγουν γρηγορα. Δεν οδηγησε τοοοσο χαλια. Σιγουρα χειροτερα απο οποιοδηποτε αλλο review εχω δει, αλλα καλυτερα απο οτι θα μπορουσε ο μεσος οδηγος.
    Παντως το fast lane εχει κατηγορηθει (και νομιζω εχουν παραδεχτει) οτι στηνουν τις δοκιμες τους αναλογα με το ποιος πληρωνει καλυτερα. Ειδικα αν δειτε το fast lane trucks, φαινεται κατευθειαν. Σαν να κανουν διαφημιση ειναι, οχι review

  • LiLBLaZeR

    Το αστείο της υπόθεσης είναι πως το κανάλι αυτό στο youtube έχει 587.000 subscribers. Κάθομαι και βλέπω χρόνια τις βλακείες τους και έχω να πω ότι είναι πολλές. Το video αυτό είναι απλά το τελευταίο από πολλά τους κατορθώματα.
    Οι τύποι αυτοί έχουν καταφέρει να μερτήσουν τα 0-100 του gtr σε 5,1 δευτερόλεπτα και θεωρούνται επαγγελματίες! (χαχαχαχαχα) Απολαύστε υπευθυνα!
    https://www.youtube.com/watch?v=5wAJNb-c4CU

  • DimiE92

    Αλφα ρομεο γκουαντροφολ. Φημες λενε οτι θα αντικατασταθει απο την Φελιζολ βερντε

    • manowar

      Χαχαχαχαχα

  • Mika

    To καλυτερο αμαξι να δωσεις σε ενα κουλο, μανταρα θα τα κανει!!

  • περαν της πλακας….τωρα δεν ξερω για την συγκεκριμενη πιστα….
    αλλα αμα δεν εισαι επαγγελαμτιας οδηγος….πιστευω οτι με το καθε ”SUPER SUV” θα μπορεις να εισαι πιο γρηγορος απο το καθε ”super sedan” !!!

    οπως πχ μπορει η huracan perfomante να ειναι ο KING στο RING….αλλα πιστευω με ενα GTR που ειναι πιο φιλικο….θα γραψει καποιος καλυτερο χρονο !!

    • manowar

      Ναι ωραία και 1.000.000 ηλεκτρονοκα συστήματα να εχει το x6 και να μπαίνει καλυτερα σε τέτοιους αλλοπρόσαλλους δρομους απο ενα πίσωκινητό σενταν παει η καρδια σου να διαγράψεις ενα χαμηλωμενο γρήγορο αλφα η για μας ενα Μ3 πχ επιδη ειναι πιο αργα απο το X6;;ρε συ μην εισαι τοσο της μοδας να εισαι και λιγο παλιομοδιτης γαμωτην τρελα :-) εδω εγω απο αυτα τα 2 την Τζούλια θα διάλεγα.. Στους 4 τροχους εχω υψοφοβια ρε μαγκα τι να κανω;;

    • μα αφου μπορω να το παω πιο γρηγορα…..και τα κανει ολα και συμφερει…γιατι οχι ????

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Οταν φωναζε ο Προφητης οτι η μπετονιεριες σπανε τα χρονομετρα ,και κατσαρωνουν την ασφαλτο ,του την πεφτατε!
      Τωρα τι εγινε;
      Χα χα χα χα

    • να του πεις του προφητη….οτι αμα ΕΛΑΦΡΩΣΕΙΣ το X6…μετα θα παει ακομα πιο γρηγορα !!!!!
      λογικο να πηγαινει υπο προυπθοσεις πιο γρηγορα…αφου εχουν παραπανω απο μια διαφορα στα χαρακτηριστικα τους !!! δεν διαφερουν μονο στο βαρος !!!! :-D

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Τι προυποθεσεις Μπαμπινο μου ,και μονο που βαλανε την ιμοτσιονεκουρεσπορτιβο στο βουρκο ειναι ντροπη!
      Ε οχι και να ελαφρωσουμε το x6,εδω μαθαινω πως στο τριτο σταδιο ο gpower προσθετει ερμα,με την υπογραφη του παντα!

    • ρε με τι τρολακια εχω μπλεξει !!!!!!! I LIKE IT!!!!!!!! LOL

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Troll progress report
      Μπαμπινοςhttps://uploads.disquscdn.com/images/83cbde6b5735396b2bd96b687b6afbbe866bfd4058c7f2659a7cbf5302fc26f3.jpg
      Αλεξανδρος https://uploads.disquscdn.com/images/f6584468c843f648768eeda42b6a4db2a1b47db30eb31e4e36a07aeaeed98562.jpg

    • Μια και με λες πρωταθλητή στο τρόλινγκ …..
      Γιατί οι γαύροι χάρηκαν με τη νίκη του ντανου ;;;;;;
      ….
      ….
      …..
      ……
      ……
      Γιατί ήταν ο πρώτος αγγελοπουλος που σήκωσε κούπα φέτος !!!! ????❤️‼️??

    • ///M5 Αλεξανδρος
    • manowar

      Ηταν που ηταν το αρθρο του εδωσες μια τωρα και το αποτέλειωσες.. Αν μπει και αυτος τώρα θα μας μαζεψουν ολους μαζι χαχαχαχ

    • ///M5 Αλεξανδρος
  • Philby

    Κοντή μνήμη. Κάποτε στην παρουσίαση του Civic Type R το πρώτο τουρμπάτο με τα 310 άλογα ήσασταν περήφανοι για την προσπάθεια σας γράφοντας 1’13” όταν οι ταχύτεροι δημοσιογράφοι (όχι ο Fernando Alonso) κάνανε 1’09”. Στην ουσία καταφέρατε να είστε πίσω 4″ με το ίδιο αυτοκίνητο σε πίστα 2 χιλιομέτρων και το κυριότερο 1″ πίσω από το Fiesta ST που είναι άλλης κατηγορίας και έχει το 60% της ιπποδύναμης του Type R.
    Δεν τους υπερασπίζομαι τους Αμερικάνους αλλά όχι και να ταυτίζεστε με τους υπόλοιπους Έλληνες δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Δώστε όμως πρώτα δείγμα γραφής ότι διαθέτετε την ικανότητα και μετά ισχυριστείτε ότι είστε στο επίπεδο του Chris Harris και του Steve Sutcliffe.

    • επιλεκτική μνήμη και έντονος τόνος ανούσιας κριτικής!
      καταρχήν ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι οδηγός αγώνων.
      τότε με το Τype R ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα στα Μέγαρα, και ναι έκανα 4 δευτ. πιο αργό χρόνο από οδηγό αγώνων (τον Σταμάτη Κατσίμη, όχι δημοσιογράφο).
      τέλος, πρόσφατα συνέβη αυτό, για το οποίο θα διαβάσετε σύντομα την εμπειρία μας από το Ford Performance Experience https://uploads.disquscdn.com/images/d85ea7a1a03cbf080b9a55455e3946b10c947279b240cb4152be9abe08026ba6.jpg .

    • manowar

      Και μαγια που εκανες 4 δευτερα πιο πολυ απο τον κατσιμη πλακα κανεις;;στα χέρια σας ποτε θα πεσει καμια m4 competition;;
      ?οσο αφορα το Μ2 τυχερε δεν μου δανείζεις για λιγο τον εαυτό σου να δω πως ηταν η εμπειρία του όπλου ; χε χε χε

    • την έχουμε οδηγήσει στην Βουδαπέστη, όταν πήγαμε για την Μ2 στο Hungaroring.

    • manowar

      Και αν δεν λαβουμε υποψην την κατωτερη σχεδιαστικη δουλεια που εχει γινει στο Μ2 σε σχεση με τον πινακα ζωγραφικης Μ4 κι τους κατώτερους χωρους-ανεση αν επιλεγαμε αποκλειστικά απο την οδηγική εμπειρία καινδεν σκέφτομασταν οτι το καθενα προσφέρει διαφορετικά πραγματα πιο απο τα 2 Μ θα επελεγες γι αγορα;;

    • ανάμεσα σε “απλή” Μ4 και Μ2, εύκολα την Μ2…
      ανάμεσα σε Μ4 Competition Pack και Μ2, εύκολα την Μ4…
      είναι άλλο αυτοκίνητο η Μ4 με αυτό το πακέτο, όπως θα έπρεπε να είναι από την αρχή!
      ΥΓ: έχουμε οδηγήσει ανεξαιρέτως όλα τα Μ μοντέλα, πάνω από μια φορά…το μόνο που δεν έχει πέσει στα χέρια μας είναι κάποια Μ5

    • manowar

      Competition pack η οποία δηποτε Μ4 αν δεν κανω λαθος μέσα απο την αντιπροσωπεία γινεται εύκολα competition pack απο
      5.000 – 7.000 ευρώ για τους πιο απαιτητικους Αξιζει ομως γιατι Μετα στριβεις καλυτερα απο τον οποίο δηποτε αυτοκίνητο του ανταγωνισμου.. Καλα οπως και να ειχε καλο χρυσό το Μ2 αλλοι το λατρεύουν εγω την Μ4 δεν την βάζω ουτε με Μ3 4θυρη ουτε με Μ2 ουτε με κανενα αλλο Μ.. Ειχα την ατυχια να την δω απο κοντα προ καιρού.. Το Μ5 δεν εχετε οδηγήσει ακόμα;τωρα πια αξιζει να πεσει στα χέρια σας η τελευταία η G σειρα που θα ειναι εντελως κτηνος με επιλογή 4 κίνηση πίσωκινηση ε ενα πατημα κουμπιού

    • αν θυμάμαι καλά το πακέτο όντως μπαίνει και σε όποιο έχει αγοράσει την απλή Μ4, με αυτό να είναι περίπου €10.000

    • manowar

      Ναι μολις ειδα τιμη για τις 20σαρες τις πλεχτες..πανω απο ταλιρο κανουν.. Ε βαζεις μια 20αρα πιο φτηνη.. Χαχαχαχα

    • manowar

      Ζαντολαστιχο και ανάρτηση.. Φαρμακείο

    • Philby

      Επιλεκτική μνήμη γιατί? Αυτό που μου παραθέτεις δεν το γνώριζα. Η κρίτική μου που χαρακτηρίζεις ανούσια ήταν τόσο ουσιαστική όσο αυτό το άρθρο στο οποίο χλευάζετε κάποιους “συναδέλφους” σας για το μετριότατο χρόνο που έκαναν με τη Giulia. Ποια η διαφορά λοιπόν ανάμεσα στο άρθρο σας και την απάντηση μου;
      Από εκεί και πέρα εκπλήσσομαι ευχάριστα αφενός για την βελτίωση που συνιστά η επίδοση στο Ford Performance Experience και αφετέρου που δεν κόψατε το σχόλιο μου και όχι μόνο αλλά κάνουμε και διάλογο.

    • προφανώς και δεν θα σβήναμε το σχόλιο σου, δεν είχε τίποτα κακό!
      :)

  • manowar

    Συγνωμη εσεις τα εχετε δοκιμάσει τα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου τεστ και ειστε σιγουροι οτι πρόκειται για κουλαμαρα;; η απλα μπηκες και το εγραψες για να απαντησουμε στην γραφικοτητα μερικών αλφιστι εδω να γινει κανα κομμεντ;;γιατι ναι μεν ειμαι πετροχεντ και θα διαεγα τζουλια επιδη σιχαίνομαι τα περίπτερα αλλα το συγκεκριμενο περιπτερο κουβαλάει και καμια 800σαριατονους τεχνολογίας απανω του.. Δεν ειναι και τόσο περίεργο τηνΜ3 την ξεφτιλίσε το X6 σε αλλη πιστα γιαυτο λεω δεν ειναι παράξενο ε;; μην τρελενεστε

  • zisisv

    Κααλά. Πάρτε μια τζούρα nürburgring και συνεχίζουμε…
    https://youtu.be/5gEdJmIVqLY

  • Grekko

    Πόνεσε η καρδιά μου στο 2:50!
    ??????