1FP2

Ταχύτερος οδηγός στο Red Bull Ring παρέμεινε ο Lewis Hamilton, γράφοντας την καλύτερη επίδοση στην αυστριακή πίστα. Ο ανταγωνισμός ήταν πιο ισχυρός στη δεύτερη περίοδο, όμως ο Βρετανός δεν είχε πρόβλημα να πάρει την κορυφή, αφήνοντας τον Sebastian Vettel στη δεύτερη θέση και τον Valtteri Bottas στην τρίτη, με τη διαφορά τους να είναι μικρή.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Kevin Magnussen, Fernando Alonso, Nico Hulkenberg και τον Romain Grosjean που είναι ο τελευταίος της πρώτης δεκάδας. Ας δούμε τα κυριότερα σημεία από το FP2:

Οι καιρικές συνθήκες δεν άλλαξαν ιδιαίτερα και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 29°C στον αέρα και τους 43°C στην άσφαλτο. Οι οδηγοί δεν άργησαν να βγουν στην πίστα και να ξεκινήσουν τα περάσματα, με τον Bottas να ανεβαίνει πρώτος με το 1:06.6, όντας στην αρχή ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Raikkonen. Ο οδηγός της Mercedes είχε την πολύ μαλακή γόμα, όταν ο συμπατριώτης του φορούσε τη μαλακή. Ο Bottas έγραψε το 1:05.8, για το ταχύτερο πέρασμα στο Red Bull Ring.

Ο Vettel ήταν 4 δέκατα πιο αργός, όμως ο Hamilton ήρθε για την κορυφή, με 1:05.7, την ώρα που ο Bottas ξεκινούσε νέο γρήγορο γύρο, ο οποίος τον μετακίνησε στην πρώτη θέση, με 1:05.7, απέχοντας μόλις 31 χιλιοστά από τον team-mate του. Ο Vettel πλησίασε στο 1,5 δέκατο και ο Raikkonen ήταν στην τέταρτη θέση, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Γερμανό. Ο μοναδικός οδηγός που είχε βάλει τα υπέρ-μαλακά ήταν ο Ricciardo, αλλά το μόνο που κατάφερε είναι να πάρει την τέταρτη θέση, όντας 4 δέκατα πιο αργός από τον Vettel.

Ο Verstappen δεν είχε μπει ακόμα στο μονοθέσιό του, αφού οι μηχανικοί του δούλευαν πάνω σε αυτό, κάτι που ίσχυε και για τον Perez. Πλησιάζαμε το πρώτο 20λεπτο και οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στα γκαράζ τους. Ο Vandoorne είχε ανέβει στην 6η θέση, δείχνοντας ότι η McLaren μπορεί να έχει σοβαρές ελπίδες για βαθμούς εδώ. Ο Perez βγήκε για να ξεκινήσει το πρόγραμμά του, κάτι που δεν ισχύει για τον Verstappen, χωρίς το πρόβλημά του να είναι σοβαρό, σύμφωνα με τη Red Bull, έτσι δε θα αργούσε να βγει στην πίστα.

Ο Bottas βγήκε με επιθετικές διαθέσεις, φορώντας την υπέρ-μαλακή γόμα, σημείωσε τα ταχύτερα περάσματα στο πρώτο και το δεύτερο κομμάτι, αλλά το πάτημά του στις τελευταίες στροφές δεν ήταν καλό, με αποτέλεσμα να βελτιώσει κατά μόλις 1 χιλιοστό. Ο Vettel θέλησε να κάνει το ίδιο και τα κατάφερε, ανεβαίνοντας πρώτος με 1:05.6, έχοντας και αυτός την υπέρ-μαλακή γόμα.

Λίγο πριν από το μισάωρο, ο Bottas πάτησε στην αμμοπαγίδα, έκανε τετ-α-κε και ακινητοποιήθηκε στο γρασίδι για μερικά δευτερόλεπτα, όμως συνέχισε χωρίς πρόβλημα. Οι Hamilton και Verstappen βγήκαν μαζί στην πίστα, με τον Βρετανό να πατά στην υπέρ-μαλακή γόμα, γράφοντας το 1:05.4. Ο Verstappen μετακινήθηκε στην 6η θέση, τέσσερα δέκατα πίσω από τον Ricciardo. Ο Ολλανδός πίεσε κι άλλο, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Bottas.

Ο Alonso δε συμμετείχε στη δράση, λόγω ζημιάς στο πάτωμα της MCL32, την ώρα που οι περισσότεροι πιλότοι έγραφαν χιλιόμετρα, κυρίως με την υπέρ-μαλακή γόμα. Παρ’ όλα αυτά, δε βλέπαμε βελτίωση των χρόνων, ούτε από τους τρεις πρώτους (Hamilton, Vettel, Bottas) που βγήκαν σχεδόν μαζί στην πίστα, έχοντας προφανώς αρκετό καύσιμο στα μονοθέσιά τους.

Το μισό της διαδικασίας είχε παρέλθει και λίγα μονοθέσια βρισκόταν στην πίστα. Πιθανό πρόβλημα στην W08 του Hamilton, γι’ αυτό κι επέστρεψε στο γκαράζ της ομάδας του. Το πρόβλημα του Βρετανού ήταν μικρό και δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας στη Mercedes, όσο ο Kvyat έλεγε ότι είδε μερικές ψιχάλες. Με 23 λεπτά να απομένουν, ο Hamilton βγήκε και πάλι στην πίστα, ώστε να αξιολογήσει τη φθορά της υπέρ-μαλακής γόμας με αρκετό καύσιμο.

Τα μονοθέσια των Palmer και Sainz ήταν ακινητοποιημένα στα γκαράζ και πιθανότατα δε θα έβγαιναν ξανά μέχρι το τέλος. Λάθος από τον Alonso στη στροφή 6, το οποίο τον οδήγησε εκτός πίστας, ωστόσο δεν τραυμάτισε την MCL32. Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι να μηδενιστεί το χρονόμετρο.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 12:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highlights

3Αποτελέσματα

  • Mitsos Ribopaido

    Απείρως ευχαριστημένος με το q2 φερράρι χαλαρά κάνανε ενα γύρο και μετα δοκιμές με γεμάτο ντεπόζιτο..Με super soft ο φετελ ύστερα απο 27 γύρους έκανε ίδιο χρόνο με τον χαμ μετα απο 16..Κοντα και ο ραικκο με την σοφτ.. Οκ λέει για μένα πολλά αυτό

    Να δουμε αύριο με άλλες πιέσεις..Πάντως δεν ακουσα τπτ για αναβαθμισεις εστω 1-2, απο κανένα τους..Μενει να δουμε

    Υ.Γ Αλονσο τι άλλο να κάνεις με το μπρικι?

    • Christos Protopapas

      στο σιλβερστοουν ερχετε το μοτερ

    • Mitsos Ribopaido

      Το γνωρίζω…Και οχι μονο το μοτέρ ;)

  • F1fan

    Μπροστα λοιπον,οπως εχουμε συνηθισει Mercedes & Ferrari,με την RBR αρκετα κοντα!Πισω στο midfield o χαμος!!STR,McLaren,Haas πολυ καλα σε ενα power circuit,ενω Williams & F.I στο πουθενα!Καλοδεχουμενη η βροχη αμα ερθει🤑

  • Christos Protopapas

    συμφωνα με το autosport και αυτους που εχει μεσα στην πιστα το καλυτερο μονοθεσιο με πατημα πανω στα κερμπ και τα περασματα του από αυτά ηταν η φεραρι

    • Mitsos Ribopaido

      Περα απο 1 μ@#@ια του φετελ το αμάξι ηταν σταθερότατο και δεν έφευγε απο την πορεία καθόλου

    • Christos Protopapas

      τι λενε για το μοτερ? και τι άλλο εμαθες ότι φερνουν?

    • asd

      Η Ferrari μεχρι δειχνει να μην βολευεται στις πιστες μεσαιας προς χαμηλης πρόσφυσης (Καναδα, Μπακου, Ρωσια). Μακαρι να ο Φετελ να ειναι τουλαχιστον στην πρωτη σειρα αυριο

  • LJ

    Ευκολακι 44 το βλεπω. Σε power circuit παλι θα τριβουμε τα ματια μας μετα το Q3. Στον αγωνα ολα ανοιχτα ειδικα με τετοιο καιρο.

  • Fαν1ς

    Φαίνεται πως και εδώ η Mercedes είναι γρηγορότερη! Σε ρυθμό κατακτητηριων το περίμενα αλλά είναι γρηγορότεροι οι Γερμανοί και σε ρυθμό αγώνα 2,3 δέκατα! Αν δεν έχουμε άστατο καιρό προβλέπω εύκολη επικράτηση και ίσως και 1-2!!!Πιστεύω πως θα υπάρξει εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα στον αγώνα…. Οι κινητήρες προέρχονται από μια ακολουθία αγώνων απαιτητικών ως προς αυτούς και ίσως κάποιος παραδώσει το πνεύμα! Υ. Γ:Μακάρι να διαψευστώ και στις δύο προβλέψεις μου….

    • Christos Protopapas

      εχεις γυρολογιο από fp 2? σε προσομοιωση αγωνα?

    • Fαν1ς
    • Mitsos Ribopaido

      To γυρολόγιο το οποιο θα ανεβάσω τώρα και συμφωνα με σχολιασμούς απο 3 κανάλια έλεγε άλλα

    • Fαν1ς

      Γενικά εγώ για να μάθω διαφορά θέματα όσον αφορά τα χρησιμοποιημενα μέρη κινητήρα, γυρολογια και λάστιχα μπαίνω στο σαιτ της fia…. Μετά από κάθε session ανεβάζει σε pdf ενημερώσεις για τα πάντα! Θεωρώ πως είναι η πιο αξιόπιστη πηγή! Έχω στείλει πιο πάνω τα γυρολογια και των τεσσάρων στον φίλο Christos Protopapas! Τσέκαρε….. Βέβαια παιζουν και άλλα πράγματα ρόλο όπως φορτία καυσίμων πόσο πίεσε ο καθένας οπότε κρατάμε πάντα και μια πισινή!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς φίλε μου.Αν βρείς το fp2 πρώτος ανεβασε το αν μπορείς . Πάντως απο sky , οτε και ισπανικο που άκουγα και μετα σχολιασμο φαίνεται να ναι δυνατή και η φερράρι..Αλλα η μηχανη θα μας πονέσει
      Ξερεις μήπως αν και οι 2 εχουν κινητήρα με 2-3 αγώνες στις πλάτες του?

    • Fαν1ς

      Δυνατή είναι η Ferrari αλλα όχι όπως θέλουμε οι οπαδοί της, Δλδ η πιο δυνατή….. Τους χρόνους από το fp2 τους έχω ανεβάσει λίγο πιο πάνω! Μπορείς να τους δεις…. Τώρα για το θέμα κινητήρων ξέρω τα εξής:ο Χάμιλτον τον χρησιμοποιεί από την Ισπανία… Ο μποτας από το Μονακό αφού στην Ισπανία είχε ένα θέματακι και είχε επιστρεψει στον πρώτο όπου εγκατέλειψε…. Τώρα στην Ferrari είναι λίγο περίπλοκα! Ο κιμι έβαλε τον δεύτερο κινητήρα απο το Bahrain!!! Αν θυμάσαι είχε εγκαταλείψει στο fp1 λόγω τούρμπο και τα είχαν αλλάξει όλα…. Ο vettel είχε βάλει τον δεύτερο Ισπανία, αντιμετώπισε και αυτός πρόβλημα(fp3) και έβαλε τον πρώτο παλι, οπότε έτρεξε με τον δεύτερο Μονακό, Καναδά και τώρα τρέχει Αυστρία…. Οπότε είναι φρέσκος σχετικά! Αλλά το θέμα είναι πως δεν γνωρίζουμε ακριβώς αν τους πρώτους κινητήρες τους έχουν ξαναχρησιμοποιησει και πότε…. Δλδ θεωρώ αδιανόητο πως ο Κιμι τρέχει όλα τα τριήμερα από το Bahrain με τον δεύτερο κινητήρα…. Προφανώς γίνονται αλλαγές τύπου βόλεϋ!!! Τώρα για το θέμα κινητήρα ακούγεται πως το κουδουνάκι με το λάδι που χτύπησε η fia που εσέ πιο πολύ τους Ιταλούς!!! Επειγόντως χρειάζεται εκεί update… Έχω ακούσει πως θα είναι λέει πιο δυνατός 15hp σε qualy και γύρω στους 10hp σε race trim! Επίσης θα είναι πιο αξιόπιστος ως προς τις αντοχές τους ώστε να δουλεύει πιο πολύ ώρα στα κόκκινα! Όλα αυτά βέβαια στην θεωρία… Στην πράξη θα δούμε το άλλο σκ! Αυτά….

    • Fαν1ς

      Και μια είδηση επί του πιεστηριου! Ο Χάμιλτον αλλάζει κιβώτιο και θα δεχτεί ποινή… Περιπλέκεται το πράγμα!

    • Mitsos Ribopaido

      Oπως τα ειπες ρειιι! Για τους κινητήρες ενημερώθηκα και γω ψαχνω για τον νεο τι ακριβως θα μας δώσει.. αλλα το θεμα ειναι αλλο τωρα τι γινεται με πιεσεις κλπ ..Για το fp2 δεν βλεπω το χρονο του χαμ τον νο1.. σιγουρα εινα φπ2 και οχι φπ1?

    • Fαν1ς

      Ο δέκατος γύρος είναι που είναι και γραμμένος με bolt…. Για πιέσεις ούτε εγώ ξέρω κάτι ακόμα!

    • Red Flag

      O Seb μαλλον θα είναι με τον κινητήρα που εχει τα λιγότερα χλμ. όχι αυτον που είχε στο Baku. Για τον Κιμι δεν ξερω.

    • Fαν1ς

      Είναι με τον πιο φρέσκο ναι… Αυτόν που έχει τρέξει Μονακό και Καναδά! Για τον Κιμι κάνεις δεν ξέρει διότι άλλαξε πολύ νωρίς τον εσωτερικής καύσης και οι ομάδες δεν ενημερώνουν ποιον χρησιμοποιούν κάθε φορά από τους χρησιμοποιημενους! Η μόνη ενημέρωση που γίνεται είναι μόνο για καινούργια κομμάτια…..

    • Mitsos Ribopaido

      Καλό αυτό για να δούμε ίσως είμαστε τυχεροί..

  • thymios tsilimparis

    Η Φερραρι έδειξε να μην πίεσε πολύ και τα σχόλια από τους Άγγλους δημοσιογράφους μιλάνε για καλύτερη ισορροπία στις στροφές και πιο σταθερό φρενάρισμα.
    Πάντως η Φερραρι δείχνει γενικά να έχει χάσει λίγο έδαφος σε σχέση με την αρχή της σεζον. Κι έχουμε δρόμο ακόμα…

  • LJ

    Έβλεπα την συνέντευξη τύπου με τον Ερρίκο και τον Hasegawa. Ο ένας έλεγε για τον αλλο “we” και “they”. Μετα πως περιμένουμε να πάει μποστα αυτη η συνεργασία;

    • Mika

      Αφου ειναι αλλου γι αλλου γενικως ολοι τους εκει περα!

  • Red Flag

    ο Χαμ με καινούριο κιβώτιο και ποινή; Θεία Δίκη και πάλι….; Πλάκα θα έχει πάντως να πουν οτι το χτύπημα απο πίσω χαλασε το κιβώτιο… Προτείνω για τον Seb αφαίρεση 20 βαθμών, κουρεμα γουλί, πισσα και πούπουλα και δημόσιο μαστίγωμα… και 3 δημοσιες συγγνώμες για τελειωμα.

  • Mitsos Ribopaido

    Λοιπόν επειδή το έψαξα λίγο , όπως είχαμε πει αρκετοί το ”exploit” των ομάδων , μερκ και φερράρι απο ότι φαίνεται , ηταν οτι υπήρχε στις ακραίες χαρτογραφήσεις ”διαρροη λαδιού απο τις βαλβίδες προς το κινητήρα σε ποσότητες όμως που μπορούσαν να τις ελέγξουν..με τα γνωστά αποτελέσματα. Για την αυστρία όλες οι ομάδες είναι στα ίδια πέρα απο γουίλιαμς, μακλαρεν, μερκ( αλλαγή στο πίσω μέρος δεν το βρίσκω τι ακριβώς ) και φερράρι στο πάτωμα για καλύτερη αεροδυναμική και αντοχή και νέα πτέρυγα https://uploads.disquscdn.com/images/fcf98ee881e02741b140d5eccede0dfabf427f1d94863b34ee162d62358a6581.jpg

    Για το silverstone ακούγεται όντως 50 παραπάνω ίπποι και οικονομία στο καύσιμο αρα περισσότερη ώρα πίεση στα τέρματα..Είδωμεν

    • Fαν1ς

      50 hp είναι τεράστιο νούμερο! Το θεωρώ λίγο δύσκολο αλλά δεν το αποκλείω….. Θα δούμε!