Μετά τη συνεργασία με την Protergia για το e-up!, η Kosmocar, εισαγωγική εταιρία και των επαγγελματικών οχημάτων της  Volkswagen, ανακοίνωσε συνεργασία και με την ΔΕΠΑ, για την προώθηση της αεριοκίνησης, που αφορά τα επαγγελματικά eco load up! και Caddy Van TGI, καθώς και την επιβατική έκδοση Caddy Kombi TGI.

Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, επιδοτείται η αγορά συγκεκριμένου αριθμού αυτοκινήτων με τεχνολογία φυσικού αερίου, που φέρουν την υπογραφή «by Fisikon», διαμορφώνοντας τις τιμές των ανωτέρων αυτοκινήτων ως εξής:

Το eco load up! by Fisikon έχει μέση κατανάλωση 2,9 κιλά CNG, κάτι που μεταφράζεται σε μόλις 2,61€ για κάθε 100 χιλιόμετρα, και σε σύγκριση με την βενζινοκίνητη έκδοση του load up! με τον 1-λίτρου κινητήρα 75 ίππων, που καταναλώνει 4,4 λίτρα/100 χλμ., το όφελος για τον επαγγελματία -που διανύει σε ετήσια βάση περίπου 20.000 χλμ.- είναι ιδιαίτερα υψηλό, όπως περιγράφεται στον παρακάτω πίνακα:

Έκδοση Μέση Κατανάλωση Τιμή καυσίμου Χιλιόμετρα / Έτος Ετήσιο κόστος Ετήσιο όφελος
load up! 1.0 75 άλογα 4,4 λίτρα/100 χλμ. 1,45€/λίτρο 20.000 1.276 €
eco load up! by Fisikon 2,9 κιλά/100 χλμ 0,88€/κιλό 20.000 510€ 766

Πολύ σημαντικό είναι και το όφελος του επαγγελματία σε περίπτωση επιλογής του Caddy Van TGI by Fisikon, καθώς, συγκρινόμενο με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Caddy Van, το όφελος ξεπερνά τα 400€ σε ετήσια βάση.

Ήδη στην Αττική λειτουργούν 5 σημεία ανεφοδιασμού φυσικού αερίου, ενώ σύντομα θα λειτουργήσουν ακόμα τρία (Κορωπί, Ηλιούπολη και μέχρι τέλος του χρόνου και στον Ασπρόπυργο). Δύο πρατήρια λειτουργούν ήδη στην Θεσσαλονίκη, ενώ 3 ακόμα πρατήρια βρίσκονται σε λειτουργία στην Λάρισα, τον Βόλο και την Λαμία.

Διάβασε επίσης: Τα οφέλη και οι παραχωρήσεις της χρήσης φυσικού αερίου

Περισσότερες πληροφορίες για το δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.fisikon.gr

  • Alexandros

    Οι ιδιώτες στο πηγάδι κατούρησαν ?

    • anagnwsths

      Για μπελά στο κεφάλι σου ψάχνεις? Πάρε ένα ντιζελάκι άμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα.

    • Alexandros

      Γιατι μπελας ?

    • anagnwsths

      Μία σειρά λόγων.
      – Καινούργια τεχνολογία που για να την μάθουν τα εδώ τσακάλια θα περάσει καιρός
      – Ανυπαρξία δικτύου
      – Μικρή διαφορά απο το δοκιμασμένο diesel
      – Δεν θα ήθελα να οδηγώ κάτι με 100+ bar πίεση
      – Αξιοπιστία κινητήρα
      – Αξία μεταπώλησης

    • jim_1

      Και να συμπληρώσω απουσία ρεζέρβας και αναλόγως μοντέλου μικρότερο πορτ μπαγκάζ…και εξτρά βάρος πίσω με ότι αυτό συνεπάγεται…

    • jim_1

      Και να συμπληρώσω απουσία ρεζέρβας και αναλόγως μοντέλου μικρότερο πορτ μπαγκάζ…και εξτρά βάρος πίσω με ότι αυτό συνεπάγεται…

    • anagnwsths

      Μία σειρά λόγων.
      – Καινούργια τεχνολογία που για να την μάθουν τα εδώ τσακάλια θα περάσει καιρός
      – Ανυπαρξία δικτύου
      – Μικρή διαφορά απο το δοκιμασμένο diesel
      – Δεν θα ήθελα να οδηγώ κάτι με 100+ bar πίεση
      – Αξιοπιστία κινητήρα
      – Αξία μεταπώλησης

  • αυτα γυρναν σε βενζινη ??? δηλαδη αμα πρεπει να παω ορεστιαδα και να καθησω για δουλεια εκει 5 μερες….τι δεν θα γυρισω πισω ποτε????