Nα σε προλάβω από το κλασικό αρτικολεξοπαίγνιο του GTP ή GTPK, ενημερώνοντάς σε πως το Arteon της φώτο έχει τον 2-λιτρο κινητήρα του Golf R βελτιωμένο στα 480 αλόγατα.
Την ΗGP ίσως την έχεις ακουστά, καθώς είναι «μανούλες» στο να παίρνουν τον ατμοσφαιρικό V6 των 3.6 λίτρων -που συναντούσαμε στα Golf και Passat R36- και να του αλλάζουν τα κουζινέτα στη βελτίωση. Οι δύο τουρμπίνες είναι must, όπως και οι ιπποδυνάμεις άνω των 600. Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό δείγμα στην Ελλάδα προς πώληση. Το ίδιο κιτ ετοιμάζεται και για το Arteon, προς το παρόν ωστόσο αρκείται στους 480 ίππους του 2-λιτρου TSI.
Το αυτοκίνητο έχει διατηρήσει διακριτικό προφίλ, αλλά κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα βρίσκουμε μεγαλύτερη τουρμπίνα και intercooler, φίλτρο αέρα της K&N, ψυγείο από Audi RS6, ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW, αλλαγμένη εξάτμιση από χταπόδι και πίσω (πόσο αλητεία-The Fast and The Furious made in Greece φράση), διάτρητους δίσκους 370 mm και την κλασική μαύρη ζάντα της ΟΖ που έχει πήξει το μάτι μας να βλέπουμε ακόμα και στα καρότσια των ΚΤΕΛ.
Επιδόσεις δεν ανακοινώθηκαν, αλλά αργό λογικά δεν το λες. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, «παρά την τετράκινηση σπινάρει την 3η». Σκληρό Arteon.