Η Volkswagen ανακοίνωσε πως πλέον είναι διαθέσιμος για παραγγελία ο 1.5 TSI κινητήρας με 130 άλογα στα Golf και Golf Variant.

Ο κινητήρας έχει μέση κατανάλωση 4,8-5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 110-116 γρ/χλμ CO2. Η ροπή του φτάνει τα 200 Nm από τις 1.400 σ.α.λ έως τις 4.000 σ.α.λ και στο Golf του δίνει τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.

Επίσης για πρώτη φορά η Volkswagen προσφέρει coasting λειτουργία στο Golf που κλείνει τον κινητήρα από τη στιγμή που απομακρύνεις το πόδι σου από το γκάζι, όταν το αυτοκίνητο κινείται με έως και 130 χλμ/ώρα.

Μία ανάλογη απενεργοποίηση είναι γνωστή έως σήμερα μόνο σε σχέση με τα υβριδικά αυτοκίνητα, αφού συστήματα όπως αυτό της διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση ή ο ενισχυτής πίεσης πέδησης πρέπει να συνεχίσουν να τροφοδοτούνται με ενέργεια ακόμα κι όταν ο κινητήρας είναι απενεργοποιημένος.

Επίσης ο κινητήρας διαθέτει λειτουργία απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων, όταν λειτουργεί από τις 1.400 έως τις 3.200 σ.α.λ και δεν χρειάζεται επιπλέον δύναμη. Οι λειτουργίες αυτές μειώνουν τόσο τις εκπομπές ρύπων όσο και την κατανάλωση.

  • απο 1400 σε 1500!!!! τελος το downsizing δηλαδη ??? :-D
    τι αλλο θα σκεφτουν οι λουκανικαδες για να εχει χαμηλαη καταναλωση λαδιου…..μια θα δουλευει 2κιλυνδρο ειτε θα ειναι και σβηστο !!!! :-P

    • Mika

      Αντε και μετα να παει 1600 να το χτυπησουμε….Δεν θελω να αλλαξω κυβικα!!
      :p

    • αυτο περιμενω σε λεω !!!!!! :-D

  • μπεν αφλεκιδης

    επρεπε να κλαψει πρωτα πολυς κοσμος ,για να βαλουν μυαλο

  • Spider

    Με τον 1.0 TSi να έχει την ίδια ροπή,110ps και μικρή διαφορά σε επιδόσεις, δεν υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για να φορτωθεί κανείς το επιπλέον κόστος,τα παραπάνω κυβικά και ότι αυτό συνεπάγεται στην Ελλάδα.

    • John Vsld

      Ισως το οτι με πολυ φορτιο σε συνθηκες αυτοκινητοδρομου και υψηλων απαιτησεων να ειναι πιο ανετος ο 1500αρης απο τον 1000αρι; Ε δε μπορει ολο και καποια διαφορα θα εχει..

    • Spider

      Μα σίγουρα έχει διαφορά. 500cc, 20ps και 1 κύλινδρος επιπλέον, είναι μεγάλη διαφορά τεχνικά. Απλά σε απόδοση
      είναι σχετικά κοντά και με τις ιδιομορφίες της Ελληνικής αγοράς πολλοί θα προτιμήσουν τον 1.0 tsi που είναι και φθηνότερος.

  • BalorGr Hondatech

    Σε λιγο καιρο θα το πανε σε 1.8 μονο σε τουρμπο και μετα θα ξαναξεκινησουν τα ατμοσφαιρικα.
    Εγω τον κοσμακι λυπαμαι που θα παει να αγορασει αυτοκινητο που και μετρητης να το παρεις απο τις ζημιες θα ειναι σαν τα το εχεις βαλει και δοσεις.
    Απο πειραματα και μαλακιες αλλο τπτ.