Η Volkswagen έδωσε το πρώτο σκίτσο του I.D. CROZZ, αλλά και ένα μικρό teaser video, από ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο crossover που θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.


Το πρωτότυπο βασίζεται στην MEB πλατφόρμα της VW και μας δείχνει το πως θα μοιάζει ένα μοντέλο παραγωγής που θα περάσει στη παραγωγή μετά το 2020. Το πρωτότυπο αποτελεί εξέλιξη εκείνου που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Σαγκάη τον περασμένο Απρίλιο.

Στο εσωτερικό του μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες, με αυτούς να έχουν εύκολη πρόσβαση μιας και οι πίσω πόρτες είναι συρόμενες, ενώ το πρωτότυπο δεν διαθέτει μεσαία κολόνα. Συναντάμε τεράστια πανοραμική οροφή που διαθέτει λεπτές LED ταινίες, οι οποίες μέσω gestures, ενεργοποιούνται για να κάνουν το εσωτερικό πιο φωτεινό. Η Volkswagen δηλώνει πως το I.D. Crozz concept προσφέρει τον ίδιο διαθέσιμο χώρο στο εσωτερικό σε σχέση με αυτό ενός Tiguan, παρότι έχει χαμηλότερη γραμμή οροφής, με το πρωτότυπο να έχει μικρότερες διαστάσεις από το SUV παραγωγής της γερμανικής εταιρίας. Επίσης διαθέτει 10,2″ οθόνη συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο κέντρο του ταμπλό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,8″, παράθυρα που ανοιγοκλείνουν με κουμπιά αφής και προηγμένο Head-up Display επαυξημένης πραγματικότητας.

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 306 ίππων, ένας 102 ίππων τοποθετημένος στον μπροστά άξονα και ένας 204 ίππων στον πίσω. Το πρωτότυπο έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ, αναλογία βάρους 48% μπροστά και 52% πίσω, με την Volkswagen να δηλώνει πως έχει οδηγικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά ενός Golf GTI. Οι μπαταρίες του είναι ιόντων λιθίου, έχουν χωρητικότητα 81 kWh και έχουν ενσωματωθεί στο πάτωμα του πρωτότυπου. Δίνουν αυτονομία 500 χλμ και μέσα σε 30 λεπτά ένας ταχυφορτιστής, τις φορτίζει κατά 80%.

Και αυτό διαθέτει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της VW, το I.D Pilot που θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από το 2025 και θα ενεργοποιείται με το άγγιγμα του λογότυπου της VW στο τιμόνι, με το αυτό να εξαφανίζεται μέσα στο ταμπλό, προσφέροντας έτσι στον οδηγό περισσότερο χώρο.

  • νικος

    το τιμόνι θα μπαίνει μεσα και να θες να παρεις τον έλεγχο του αυτοκινητου δεν θα μπορεις η τεχνητή νοημοσύνη θα αποφασίζει εαν πρεπει να ζεις η οχι

  • νικος

    το τιμόνι θα μπαίνει μεσα και να θες να παρεις τον έλεγχο του αυτοκινητου δεν θα μπορεις η τεχνητή νοημοσύνη θα αποφασίζει εαν πρεπει να ζεις η οχι