Η Volkswagen φαντάζεται και θέλει το μέλλον της να είναι ηλεκτρικό και από το 2020 και μετά θα βγάλει στην αγορά 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται πάνω στην MEB πλατφόρμα. Πρόκειται για τα I.D, I.D Cross, I.D Lounge, I.D AEROe και I.D Buzz, με τα τρία από αυτά να τα έχουμε ήδη δει ως πρωτότυπα, ενώ τα δύο, τα I.D Lounge και I.D AEROe, για την ώρα ακόμη δεν έχουν παρουσιαστεί, αν και γνωρίζουμε πως θα είναι και τα δύο σεντάν. Τα I.D και I.D Cross θα πωλούνται στην Ευρώπη, με την αγορά της Κίνας να παίρνει τα I.D Cross, I.D Lounge και I.D AEROe, ενώ στις ΗΠΑ θα πάνε τα I.D Lounge, I.D AEROe. Σε ότι αφορά το I.D Buzz, κοινώς το νέο Microbus, για την ώρα δεν έχει αποφασιστεί σε ποιες αγορές θα αποκτήσει εμπορική πορεία. Η VW τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα παρουσιάσει και ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό σεντάν.

Πόσο θα κοστίζουν όμως τα μοντέλα αυτά; Η VW έχει δηλώσει πως θα έχουν παρόμοια τιμή με τα συμβατικά της μοντέλα, με τον Thomas Sedran, ο επικεφαλής στρατηγικής της εταιρίας να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του πως το I.D θα είναι φθηνότερο από το Tesla Model 3 κατά περίπου 7.000 με 8.000 δολάρια στις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει πως θα κοστίζει λιγότερο από 27.000 – 28.000 δολάρια χωρίς τις κρατικές επιχορηγήσεις, ενώ στην Ευρώπη το μοντέλο θα κοστίζει κάτω από τις 30.000 ευρώ. Ο Sedran προβλέπει επίσης πως στα επόμενα χρόνια το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί περίπου στα 100 ευρώ ανά kWh, όταν σήμερα η τιμή αυτή ανέρχεται στα 150-200 ευρώ ανά kWh.

Το VW Group θα βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο θα βασίζεται στη νέα MEB πλατφόρμα, θα έχει το μέγεθος του Golf, αντλώντας πολλά στοιχεία από το I.D. concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2016.

  • SAMURAI-66

    Καλα στο group τα εχουν χαμενα τελειως.
    Καθε μερα σκανε νεα προβληματα με την γνωστη απατη τους που δειχνουν να μην εχουν τελος και αυτη προγραμματιζουν το μελλον τους ξεχνωντας πως το παρον τους ειναι γεματο αγκαθια γιατι τους κυνηγουν θεοι και δαιμονες!
    Καλα κρασια!

  • 27-28.000 ντολαρς χωρις κρατικες επιχορηγησεις ???? δηλαδη ο καταναλωτης θα δινει το πολυ κανα 20 ρικο ????
    αμα εχει αυτονομια εκει στα 400+ χιλιομετρα…..παραπλησιες επιδοσεις και ειναι λιγο πιο ντιζαινατο απο το 3ρι τοτε θα παει καλα !!!!!

  • George

    aftous tous exw ikanous na vgaloun ilektriko pou tha ripenei! einai ikanoi na se klepsoun mexri k gia tin aftonomia… tha to parkareis k tha st fortizoun krifa :/ kolof@ara

    • μην το γελας….οταν τα αλλα θα ειναι ενεργειακης κλασης Α+++…..
      αυτο μπορει να ειναι D !!!!! :-P

  • Christos Dimou

    Στα λόγια χτίζω ανωγια και κατωγια. Ας δούμε πρώτα ένα EV με αξιοπρεπή αυτονομία και τα λέμε.

    • jim_1

      Και με αξιοπιστία συνεχίζω εγώ, γιατί αν δεν αντέχουν οι μπαταρίες 15 χρόνια η 250.000 χιλιόμετρα..μια τρύπα στο νερό είναι…

    • Christos Dimou

      Ζητάμε να έχει μεγαλύτερη αξιοπιστία από τη ζωή ενός μέσου οχήματος; Πάντως ήδη έχουμε εμπειρία με συσσωρευτές (έστω και τεχνολογίας Νικελίου) που έζησαν πολύ περισσότερο από τα 250,000 χιλιόμετρα.

      Στο 2ο γενιάς Prius οι αστοχίες εμφανίζονται μετά τις 300,000 χιλιόμετρα όπου αστοχία = μείωση της χωρητικότητας κάτω από το 80% της ονομαστικής. :)

  • paparoach

    Θαρρώ πως μέχρι να βγει στην αγορά το-τα id, θα υπάρχουν πολλές παραπάνω προτάσεις από το 3 και το bolt. Έρχεται leaf σε λιγότερο από χρόνο.. και πόσα άλλα ακόμα είναι στα σχέδια, όπως της VW