Η Volkswagen φαντάζεται και θέλει το μέλλον της να είναι ηλεκτρικό και από το 2020 και μετά θα βγάλει στην αγορά 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται πάνω στην MEB πλατφόρμα. Πρόκειται για τα I.D, I.D Cross, I.D Lounge, I.D AEROe και I.D Buzz, με τα τρία από αυτά να τα έχουμε ήδη δει ως πρωτότυπα, ενώ τα δύο, τα I.D Lounge και I.D AEROe, για την ώρα ακόμη δεν έχουν παρουσιαστεί, αν και γνωρίζουμε πως θα είναι και τα δύο σεντάν. Τα I.D και I.D Cross θα πωλούνται στην Ευρώπη, με την αγορά της Κίνας να παίρνει τα I.D Cross, I.D Lounge και I.D AEROe, ενώ στις ΗΠΑ θα πάνε τα I.D Lounge, I.D AEROe. Σε ότι αφορά το I.D Buzz, κοινώς το νέο Microbus, για την ώρα δεν έχει αποφασιστεί σε ποιες αγορές θα αποκτήσει εμπορική πορεία. Η VW τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα παρουσιάσει και ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό σεντάν.

Πόσο θα κοστίζουν όμως τα μοντέλα αυτά; Η VW έχει δηλώσει πως θα έχουν παρόμοια τιμή με τα συμβατικά της μοντέλα, με τον Thomas Sedran, ο επικεφαλής στρατηγικής της εταιρίας να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του πως το I.D θα είναι φθηνότερο από το Tesla Model 3 κατά περίπου 7.000 με 8.000 δολάρια στις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει πως θα κοστίζει λιγότερο από 27.000 – 28.000 δολάρια χωρίς τις κρατικές επιχορηγήσεις, ενώ στην Ευρώπη το μοντέλο θα κοστίζει κάτω από τις 30.000 ευρώ. Ο Sedran προβλέπει επίσης πως στα επόμενα χρόνια το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί περίπου στα 100 ευρώ ανά kWh, όταν σήμερα η τιμή αυτή ανέρχεται στα 150-200 ευρώ ανά kWh.

Το VW Group θα βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο θα βασίζεται στη νέα MEB πλατφόρμα, θα έχει το μέγεθος του Golf, αντλώντας πολλά στοιχεία από το I.D. concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2016.