Στενότερη συνεργασία μεταξύ Renault, Nissan και Mitsubishi με στόχο τα 14 εκατ. πωλήσεις ετησίως έως το 2022

Σχετικά άρθρα

Για περισσότερα από δέκα χρόνια, η πώληση 10 εκατομμυρίων αυτοκινήτων ετησίως, θα εκτόξευε μια αυτοκινητοβιομηχανία στην κορυφή. Πλέον το νούμερο αυτό δεν είναι αρκετό για την κορυφή και έτσι η Renault, η Nissan και η Mitsubishi ανακοίνωσαν το νέο τους πλάνο, το Alliance 2022, με το οποίο στοχεύουν στην κορυφή.

Η γαλλοιαπωνική συμμαχία επιδιώκει άνοδο 40% στις πωλήσεις σε σχέση με το 2016, στοχεύοντας σε πώληση 14 εκατ. οχημάτων το χρόνο μέχρι το 2022, μια χρονιά που θέλει να βγάλει στην αγορά το πρώτο αυτόνομο μοντέλο της.

Ο Carlos Ghosn, επικεφαλής της συμμαχίας Nissan Motor-Renault-Mitsubishi Motors, έθεσε σήμερα τον νέο στόχο, που θα επιτευχθεί μέσω της ανάπτυξης των πωλήσεων στη Κίνα και στις αναδυόμενες αγορές, από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εν μέσω στασιμότητας σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Ο ίδιος προβλέπει ότι με την ολοκλήρωση του εξαετούς πλάνου, οι τρεις εταιρείες που το 2016 πούλησαν σχεδόν 10 εκατ. οχήματα, θα πουλήσουν 10,5 εκατ. το 2017 και 14 εκατ. μέχρι το 2022.

Ο Ghosn σχεδιάζει να ανταγωνιστεί άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέροντας 40 μοντέλα με διάφορα επίπεδα αυτόνομης οδήγησης, καθώς και με την κυκλοφορία πλήρως αυτόνομου μοντέλου μέχρι το 2022.

Τα επόμενα πέντε χρόνια συνιστούν περίοδο επενδύσεων σε τεχνολογίες πολύ υψηλής ποιότητας, χτίζοντας τα θεμέλια για ισχυρότερες αποδόσεις αργότερα την επόμενη δεκαετία, όπως προβλέπει ο Ghosn. Η κοινοπραξία Renault-Nissan-Mitsubishi σχεδιάζει να λανσάρει στην αγορά 12 νέα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπής ρύπων έως το 2022, στο πλαίσιο του νέου εξαετούς πλάνου Alliance 2022, χρησιμοποιώντας νέες κοινές πλατφόρμες και εξαρτήματα.

H συμμαχία ανακοίνωσε και το νέο της λογότυπο που συμβολίζει την αυξανόμενη σύγκλιση και συνεργασία μεταξύ των εταιρειών-μελών. Παράλληλα, όπως έκανε γνωστό ο Carlos Ghosn, βρίσκεται και η δημιουργία μιας υπηρεσίας κλήσης ρομποταξί που θα απευθύνεται κυρίως σε εμπορικούς χρήστες. Υπάρχει μεγάλη ζήτηση για πολλές εταιρείες, όπως πχ. η Uber, είπε ο Ghosn και συμπλήρωσε ότι σκοπεύουν να την ανταγωνιστούν, αφού έχουν στη διάθεσή τους την τεχνολογία που επιτρέπει τη δημιουργία οχήματος χωρίς οδηγό.

Επίσης, ο Ghosn είπε ότι η κοινοπραξία θα διπλασιάσει τις συνέργειες μεταξύ των πρώην ξεχωριστών εταιρειών από τα 5 δισ. στα 10 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση ως το 2022. Σκοπεύει να το πετύχει αυτό μέσω της αύξησης της συνεργασίας μεταξύ Renault, Nissan και Mitsubishi Motors σε κοινές πλατφόρμες, ηλεκτροκίνητα οχήματα νέας γενιάς και συνδεόμενες τεχνολογίες. Οι τρεις εταιρίες θα αυξήσουν τη χρήση κοινών πλατφορμών, έτσι ώστε με μόλις 4 κοινές πλατφόρμες να πουλά 9 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Επίσης, το πλάνο περιλαμβάνει και την επέκταση της κοινής χρήσης κινητήρων στο 75% των συνολικών πωλήσεων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Στις 2 Μαΐου τα αποκαλυπτήρια του Renault Symbioz

Από τις αρχές του έτους η Renault έχει γνωστοποιήσει ότι ετοιμάζει ένα μεσαίο crossover, το οποίο θα ονομαστεί Symbioz. Σήμερα, η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε...

Mitsubishi ASX facelift

Δεν πέρασαν παρά μόλις 19 μήνες από τότε που η Mitsubishi παρουσίασε τη νέα γενιά του ASX και κυκλοφόρησε ήδη την ανανεωμένη έκδοση του...